(b)Arca lui goE

b-Log anonim, amator si ventrilog al celor fara de blog. Despre NIMIC

Acesta e deci

Posted by Arca lui Goe pe Ianuarie 26, 2011

Acesta e deci

CEASUL

Nu ştiu ce să

Fac mai întâi

Ce atitudine să iau.

La naştere cică am

Ţipat ca un disperat

Trei zile.

Dacă n-ar fi fost

Durerile astea aş fi zis

C-a fost o moarte bună.

4 răspunsuri to “Acesta e deci”

  1. Mi se pare cunoscut asta din poza, e Enstein cind era tinar, nu?
    Da poieziile sunt misto, tare-mi plac poieziile.

  2. ghelme said

    e unul dintre poetii mei preferati, eistein asta 🙂

    Tin locul unei pietre de pavaj,
    Am ajuns aici
    Printr-o regretabila confuzie.

    poetul ce scrie poezie fara poezie

Lasă un răspuns

 
