(b)Arca lui goE

b-Log anonim, amator si ventrilog al celor fara de blog. Despre NIMIC

Urmasii lui I.L.Caragiale

Posted by Arca lui Goe pe Ianuarie 28, 2011

…nu e un actor care improvizează genial, ci un autor care ştie să-şi vândă „marfa” cu un inegalabil talent. Scrisul său se revendică „momentelor” imbatabile şi inclasificabile ale lui Caragiale. O asemănătoare privire, o identică plăcere a scufundării în interstiţiile lumii mărunte, plină de hachiţe, fandacsii, ighemonicoane complicate îşi face loc în textele sale, invitând la o meditaţie profundă despre rostul lumii şi al vieţii. În egală măsură, vine însă şi din lumea „Crailor” mateini…

Citeste mai mult…

8 răspunsuri to “Urmasii lui I.L.Caragiale”

  1. Plesu e intr-adevar mare, nu cred insa ca merita sa fie pupat in cur de unu ca Mihaies.

    • Dl.Goe said

      @Neamtu Tziganu – Aveati (cred) o viziune a sentimentelor tipic romaneasca. Daca ar fi existat altul ca d-voastra prin zona, atunci cand ati postat „oda” de ziua lui Eminescu, acel alter-ego al dv. frate de viziune, ar fi putut afirma succint: Eminescu e intr-adevar mare, nu cred insa ca merita sa fie pupat in cur de unu ca Neamtzu Tziganu.

      P.S. Textul lui MM mi se pare bine articulat stilistic si in bun acord cu realitatea. Nu-mi aduce a haulitura. Dar, se pare ca si pe el, pe MM, ca si pe TO, il stiti d-voastra de altundeva, tot de acolo, ceea ce… Ceea ce.

      • Mno, s-o lămurim şi p-asta deşi, nu prea aş fi dorit s-o : NŢ, mă ştie de la Teofil, unde i-am explicat cam care este diferenţa dintre nazism şi fascism.
        Nimica toată în accepţia domniei sale, deşi… dacă e neamţ ar trebui să fie pe o baricadă, iar dacă este ţigan ar trebui să fie pe altă baricadă; cum eu cred că dumnealui, NŢ, nu e nici una nici alta, îl las în continuare să creadă că este ceea ce vrea dumnealui, să creadă, că E.

        • neamtu tiganu said

          Ma papagalule, chiar crezi ca am nevoie de la tine sa-mi explici ce e aia nazism sau fascism? V-am spus de mii de ori, eu nu sunt pe nici o baricada, eu nu sunt nici neamt, nici tigan, nici roman, eu sunt numai eu si chiar mai mult decit atit!
          Asta e modu vostru de gindire, ca trebuie sa fii pe o baricada, „cine nu e cu noi e impotriva noastra”, gindire de gasca, voi trebuie sa pupati acelasi cur, haita de maidanezi.

        • Dl.Goe said

          @Neamtu Tziganu – Insistenta asta de a va declara independenta fata de orice baricada mi se pare suspecta. E destul de clar ca sunteti pe baricada care i se opune lui TiBeriu Orasanu si a celorlalti „TBOraseni”. Partea cu adevarat bizara (pentru mine) este ca eleganta, detasarea si umorul (atata cat era) cu care obisnuiati sa va aparati constant si consecvent baricada (subinteleasa), s-au transformat intr-o nervozitate pe care nu v-o recunosc. Exista, e adevart o gasca care-l pupan-n cur pe basescu. Dar exista si o gasca (tot gasca) a unora care-l musca de cur (tot de cur) pe Basescu. Replicile dv. se doresc muscatoare? Intreb si eu….

  2. Mm… 😀

  3. neamtu tiganu said

    Apropos de Theophyle, scrie pe Contributors „care l-a costat viata pe defunctul presedinte egiptean Anwar El-Saddat.” Deci defunctu si-a pierdut viata 🙂 , cum zice acineva cadavru trebe sa moara.

    http://www.contributors.ro/global-europa/ce-nu-stiu-dictatorii/

    • Dl.Goe said

      Misto… Pe campul de lupta se auzeau gemetele si vaietele mortilor si ranitilor. Care va sa zica ca-i sunteti cititor fidel lui Theophyle. La giganteasca sa desfasurare intelectual-analitica ma si mir ca doar atat ati gasit ca inconsecventa semantica.

Lasă un răspuns

 
