(b)Arca lui goE

b-Log anonim, amator si ventrilog al celor fara de blog. Despre NIMIC

1001 de nopti pe Arca lui Goe

Posted by Arca lui Goe pe Februarie 21, 2011

Frimitura de pâine pe cale. Jalon. Milestone. Milliarium Aureum.

In cele cateva luni de santier la FF pe Arca lui Goe s-au strans aproape 4000 de comentarii. Dintre acestea cam jumatate ii apartin d-lui Goe, deci nu se pun la socoteala. Din restul de aproximativ 2000, cam jumatate, deci circa 1000 sunt semnate de catre simpaticul domn Radu Humor, dar fiind cvasi-identice in alcatuire si esenta aceste 1000 conteaza cat unul singur. Mai raman alte cam 1000 de comentarii neguroase facute de feluritii viztatori/trecatori. Plus cel unul al lui Radu Humor total 1001 de nopti spuzite cu stele pe Arca. Mai lipseste Sherezada.

5 răspunsuri to “1001 de nopti pe Arca lui Goe”

  1. Kibby said

    hahaha, pai sa ajutam si noi cum putem. se ia deci urmatoarea bucata si se dedica celor de pe arca lui goe
    de asemenea se dedica si dlui RH

  2. Dl.Goe said

    Va multumesc pentru dedicatie, atat in numele meu cat si al colectivului de oameni ai muncii de pe santierul arcei, d-voastra personal cat si domnilor muzicieni care au reusit, iata, sa (ne) atinga coardele sensibile. (Merci d.Kibby)

  3. Radu Humor said

    „… total 1001 de nopti spuzite cu stele pe Arca. Mai lipseste Sherezada.”

    Formidabil ce va poate influenta Abalaru , din care-mi permit sa rup un crampei(de gand 😉 :

    „Această stare o am mai ales în momentele când cornul lunii (?) se-nfige-n peptu’ meu (?) şi mi-e taare rău, căci eu, eu, domnilor doctori sunt om şi nu vă mint, răsare luna şi n-o mai simt…”

    Acuma , sincer sa fiu pe mine nu m-ati lovit asa mortal cu luna in piept ( ca fiind plina si rotunda, nu se infinge cu cornul), cum o faceti dvs. cu remarca aceasta raurtacioasa care era cat pe ce sa ma dea gata :
    „…dar fiind cvasi-identice in alcatuire si esenta aceste 1000 conteaza cat unul singur.”
    M-am linistit doar la gandul ca probabil(dupa acelasi calcul!) n-am pierdut decat cel mult 10 minute din viata spre a le asterne pe blog 🙄
    Nu mi se pare mult raportat la o viata de om, dar ma ingrozesc la gandul ca as fi putut pierde mult mai mult ( chiar prieteni!) daca n-as fi facut-o !

    „Mai lipseste Sheherezada.”, spuneti dvs 🙄
    Eu spun ca mai lipseste ceva…..

  4. Radu Humor said

    „(Merci d.Kibby)”

    Inlaturati ghilimelele si restul ramane valabil si din partea mea ….

  5. Radu Humor said

    O blonda o intreaba pe alta :
    – Auzi, tu o faci din dragoste sau pe bani ?
    – Pai la cat primesc, e mai mult din dragoste !

    Tot blonda intreaba si cine stie raspunde :
    – Te-ai uitat vreodata in ochii sotului tau, in timp ce faceai dragoste ?
    – Da! Da-mi pare rau si acum , ca statea rezemat de tocul usii si avea o privire atat de tampa….

    Cand mai fac rost de 998 vin sa mai aduc o postare 🙄

Lasă un răspuns

 
