(b)Arca lui goE

b-Log anonim, amator si ventrilog al celor fara de blog. Despre NIMIC

Sincere Recomandari

Posted by Arca lui Goe pe Martie 16, 2011

Nu avem prea adesea sansa de a merge cu Nasul la psihiatru in blogo/sfera pentru ca psihiatrii, spre mare deosebire de psihologi, cu care ei sunt intr-un razboi total si secret, despre care putini dintre oamenii normali stiu, nu prea cred in puterea curativa a terapiei prin vorbire libera… exprimare libera, palavragela si pala-vrajeala libera, in spatii inchise special amenajate, precum bunaoara blogo/sfera. Ei cred in P.P (puterea pastilei). Avem privilegiul de a asista la o notabila exceptie pe un blog din blogo/sfera. Dincolo de informatia utila, interesanta, captivanta si cu multe alte valente colaterale,  exista si un alt motiv anume (pe care nu-l numesc deocamdata) pentru care as dori sa fac tuturor celor care vor intr-adevar sa dea noi dimensiuni libertatii lor interioare de exprimare, sincere recomandari pentru lectura atenta si detasata a catorva articole publicate la Andreanum Blog.

Celor din „fenomen”:


Despre barbati si bolile lor mintale – January 19, 2011 – 11:22 AM M-am gandit sa scriu un text despre pacientii mei barbati. Adica minoritatea. Fac asta pentru ca-mi doresc sa existe mai multi barbati care sa isi trateze bolile mintale. Stiu, si am argumente…


Post pin-up – February 3, 2011 – 9:22 AM Anamneza unei tentative de suicid nu e niciodata usoara. Vad oameni la intervale variabile de la momentul cand au incercat sa se omoare…ore, zile, saptamani. Unii au incercat sa se spanzure, altii sa se taie, au luat pastile de te intrebi unde au putut incapea, cu zecile, cu sutele. Intensitatea actului variaza, ca si intelegerea omului despre…


Nu vedeti ca nu are nimeni nevoie de noi? – February 11, 2011 – 10:53 AM As putea sa spun povestea asta intr-o mie de feluri. Totul pleaca de la o intrebare retorica a unei paciente pe care-am vazut-o ieri. Pantofareasa. Mi-a aratat si legitimatia de cand s-a incadrat in…


Despre mortii vii – February 21, 2011 – 10:57 AM Mi-a spus-o obstinat: vreau sa mor si nu pot. Sunt un mort viu. Apoi si-a inceput povestea. Povestea lui trece printr-o facultate, o prietena, un buchet de flori, un streang, o alta prietena, un copil, si-apoi o noua tentativa de omor a singurei persoane care nu-l poate parasi. El. …


Filiera legala – March 7, 2011 – 10:59 AM Sarcina de-a tine un blog imi parea, cu ani in urma cand am inceput, una fastidioasa. Prins in propriile mele angoase si indeosebi cea legata de actul vorbirii cu, despre, pentru si in fata altor persoane, imi imaginam diverse in timp ce scriam si putine erau…


5 răspunsuri to “Sincere Recomandari”

  1. Serafina Dafinescu said

    Trebuie sa fie cineva nebun sa mai comenteze pe blogul d lui Goe. 🙂

  2. Mirela Rogoz said

    A murit Teo Trandafir

  3. Dl.Goe said

    Si inca o recomandare! Inca si mai calduroasa decat cele anterioare pentru ca de data asta este in atingere consistenta cu blogareala:

    AICI: Apropieri si despartiri in epoca Facebook

Lasă un răspuns

 
