(b)Arca lui goE

b-Log anonim, amator si ventrilog al celor fara de blog. Despre NIMIC

4 July

Posted by Arca lui Goe pe Iulie 4, 2011

1) America, aliatii si Recesiunea

2) Camioane oficiale si anonimi:

Financial Crisis!
The Question of the Day is…

Will the Dollar fall or not???


The moral is be a Tight Ass.

*

6 răspunsuri to “4 July”

  1. Serafina Dafinescu said

    Super. Splendid ca o autoironie. Deci cârtiţoiul e dl goe, dar cine e vaca?

  2. Foarte frumoase desenele animate. Anunt si eu trei postari noi la TILBUHOGLINDA.

    • Dl.Goe said

      Dar greu mai iesiti din „adormire”. Care dintre desenele animate v-a placut cel mai tare?

      • Serafina Dafinescu said

        Cred că cel cu celulita i-a plăcut cel mai mult. 😉

        Serioja apare cu un ochi vanat la lucru. Colegii il intreaba ce a patit…
        – Ieri am fost la o sedinta de sindicat. Natasa, care a stat in fata mea, s-a ridicat la cuvant. Am observat ca i-a intrat fusta in fund, iar eu i-am scos-o. S-a intors si mi-a trintit o laba peste ochi de am crezut ca s-a prabusit cladirea pe mine!

        Peste doua saptamani, Serioja apare si mai vanat la ochi.
        – Dar acum, ce ai patit? il intreaba colegii.
        – Iar am fost la sedinta de sindicat, si Natasa a stat iar in fata mea, si iarasi a luat cuvantul. Fusta, tot
        intrata in fund. Nicolai a observat si i-a scos-o. Eu am stiut ca nu-i place, si i-am bagat-o inapoi…

        • Dl.Goe said

          Mda… Misto banc. Am auzit si eu de curand unul despre riscurile depravarii: „In zilele noastre sa devii drogata, alcoolica şi curvă e foarte simplu. Este suficient sa nu saluti batranele de pe banca din fata blocului!”

          Acum as zice astea sunt mai degraba riscurile statului la bloc, dar in fine asa e bancul…ca dovada ca adevarata fericire consta in lucrurile mici: o mica vila, un mic iaht, o mica mostenire…

Lasă un răspuns

 
