(b)Arca lui goE

b-Log anonim, amator si ventrilog al celor fara de blog. Despre NIMIC

Bis închis

Posted by Arca lui Goe pe Noiembrie 10, 2011

P R I M I M     M A R F A !!!

UPDATE: N-am primit mare lucru. Depozitele sunt mai mult goale. Au bagat insa oua si bomboane de pom. Uite ce am primit noi:

Daca inca nu ati semnat petitia de salvare a padurilor virgine din Romania, va rog sa intrati pe

http://padurivirgine.ro/

si sa o semnati astazi.

Petitie Paduri Virgine

Dati mai departe oricui credeti ca ne poate sustine in acest demers.

.

Ma nelinisteste faptul ca padurile sunt numite virgine cat si faptul ca sigla firmei care promoveaza initiativa de salvare a padurilor virgine din Romania are ca logo un urs panda din China. In sfarsit. Stie cineva ceva despre asta? E pe bune? E scam? E spam? Semnam? Nu semnam?

32 răspunsuri to “Bis închis”

  1. habar n-am said

    @ Arca lui Goe
    Reclamatie : cam neclar anuntul.
    1. Marfa = rezerve alimentare (inclusiv vin de prima calitate) ?
    2. Marfa umana, cu sau fara animale de companie ?
    Intrebare suplimentara : In locul francezului aducator de ghinion se pot salva doi-trei caini culesi de pe strada, bastarzi si ei dar fara vina ?
    *
    Vroiam s-o zic de ceva timp. Nu sunt deloc genul care se cheltuie in complimente (in uz prin alte locuri, de te-apuca greata…), dar consider ca ele sunt bine-venite atunci cand sunt motivate de originalitate si umor. Ergo, va multumesc.

    • Dl.Goe said

      @Habar N-am – Nici eu. Gestionarul a plecat la depozit dupa marfa de sezon, cu specific potrivit misiunii Arcei. Nu stiu daca va gasi ceva (pe criza asta) sau va trebui sa improvizez iarasi. Astept cu nerabdare sa fac receptia marfii… Apoi voi oferi o receptie in onoarea fiecarui animal de companie venit pe Arca, singur sau cu stapanul sau (cel care-i men-tine pedigree-ul).

      P.S. Nu, nu… Eu va multumesc.

  2. contele said

    M-aş aşeza la coadă dar n-o văd…aş face eu o „coadă”…dar un singur om poate să formeze o „coadă”?
    Dacă vine unu după mine şi stă şi el în faţa arcei, eu ce fac?! N-o să-i permit să facă încă o „coadă”. O să tuşesc discret şi-o să-i şoptesc diafan:” Staţi la rând, vă rog! Nu vedeţi coada?”
    Sper să nu se dea pe cartelă…Apropo: ” Ştie cineva ce s-a băgat?!”

  3. contele said

    M-aş aşeza la coadă dar n-o văd…aş face eu o „coadă”…dar un singur om poate să formeze o „coadă”?
    Dacă vine unu după mine şi stă şi el în faţa arcei, eu ce fac?! N-o să-i permit să facă încă o „coadă”. O să tuşesc discret şi-o să-i şoptesc diafan:” Staţi la rând, vă rog! Nu vedeţi coada?”
    Sper să nu se dea pe cartelă…
    Apropo: ” Ştie cineva ce s-a băgat?!”

    • Dl.Goe said

      @Contele – Excelenta, habar n-am daca un (singur) om poate forma singur o coada. Din solitudinea sa. Dar vad ca un aristocrat unic e capabil sa faca singur doua cozi. Numai de n-or fi cozi de topor. 🙂

      P.S. Se baga pulpa. A intâia de våcutza. Fara os.

  4. contele said

    Nu-i vina mea că-s două …de fapt aşa-i pe arcă… sunt numai perechi!

  5. În cele două butoaie din faţa arcei ce aveţi, absint? ;))

    • Dl.Goe said

      Nu, imi cer scuze. Alea doua sunt cu muraturi. Le incarc numai daca mai ramane loc in cala. Am insa cateva butoaie de Christian Moueix (2005 Merlot Bordeaux – acuma e la apogeu). Dar va rog sa nu mai spuneti nimanui. Mai ales Habar n-am nu trebuie sa afle ca am frantuzesc la ba/bord. Daca afla ceva numai de la dv. poate afla ca pe etichete scrie „Clei de oase”. 🙂

      • contele said

        Hmm…scuzaţi…stăteam la coadă şi mă gândeam la ale mele…a zis cineva Merlot Bordeaux?!
        Asta-mi aduce aminte de degustarea cu prietenul meu, Christian Moueix …Avea un vin băiatul ăsta , ceva de speriat, a mers de minune cu o pulpă de văcuţă bine făcută. Fără os, desigur.

        • Dl.Goe said

          @Contele – Serenisime ma bucur sa afalu ca sunteti intim cu Christian Moueix. Daca tot ati tras cu urechea la discutia cu Tanti Mitza ma simt obligat sa va avertizez ca doar la una dintre cele doua cozi se da ceva. La cealalta nu se da nimic. Cel mult pasaport pentru neant. Vestea si mai proasta este ca cine a apucat sa se aseze la una dintre cozi nu se mai poate muta la cealalta. Vestea buna este ca pe chei se afla doi marinari beti care sunt foarte limbuti. Si cand sunt beti fac foarte urat. Unul minte de stinge, adica de ingeata apele, insirand numai si numai brasoave, iar celalat (si mai distrugator) are mania sa spuna adevarul si numai adevarul, la betie. Si noi nu stim care cum. Amandoi stiu insa la care coada o sa se dea ceva si la care nu. Inainte de a se aseza la coada, fiecare cumparator are voie sa le adreseze (in soapta) celor doi marinari o intrebare (una singura la amnadoi) si in functie de raspunsul primit sa se aseze la coada potrivita. Sau nu. Care-i intrebarea? Aceasta-i intrebarea.

          P.S. Cred ca Tony stie intrebarea. Cand e in toane bune le-o spune si altora.

      • Promit să tac, mută voi fi,
        dar numai dacă te-nvoieşti
        pe Arcă locul să mi-l ţii
        ca bucătar. Să-mi împlineşti
        un vis mai vechi, bagă de seamă:
        Să fac mâncăruri olteneşti
        stropite-n vin din damigeană.
        Şi toţi cei care sunt în (b)arcă
        să-şi lingă buzele, vrăjiţi
        când, transpiraţi cu fruntea leoarcă
        vor refuza cartofi prăjiţi
        şi se vor bate în aluat
        crescut cu drojdie de bere
        ce-i strâns în mâini şi frământat
        cu gust şi-aromă, parcă-i miere!
        şi aşezat pe pui umplut
        l-oi rumeni la foc de vatră
        aşa cum nu s-a mai văzut
        şi-n muzică de veche şatră. 😀

        • Dl.Goe said

          Deal. Batem palma si salvam misterul…

          Sa-ti implinesti un vis rebel
          Cine-ar putea sa stea-mpotriva?…
          Mai bine (b/)Arca in deriva
          Cu un secret Polichinelle…
          Ascuns in cala
          Printre rime,
          Vestigial,
          Si o vestala,
          Purtand tipsii si cupe pline
          Si toti cu masti
          De sub destine
          Strigand in cor:
          E magistral. E magistral.

          Vezi si bibliografia obligatorie: AICI.

          P.S. Care va sa zica, tanti Mitzo ca nu esti ploiesteanca ci olteanca. Sa curga zaibarul, sa cante satra…

          P.P.S. Pai cu reteta propusa cred ca se intorc urgent pe (b/)Arca si Rongo si Rebeliunea. Iar lui Polichinelle i se vor umfla narile in vant, adulmecand a poezie.

        • Sper să nu fi supărat sau deranjat pe nimeni. Am vrut numai să arăt cam cum e cu invazia, la o adică 😛 Dar voi citi bibliografia, nu de alta dar să măcar să fiu cu temele făcute şi să am grijă ce spun.
          P.S. Păi e bine atunci, io-s gata. Abia aştept să mă dau mare ;))

        • Dl.Goe said

          Pai cum? Si doamnele pot sa fie invazive? Nu se violeaza prin asta constitutia?

        • Nu, doar se înspăimântă 😀

  6. contele said

    Dle Goe, în primul rând că mie nu-mi stă în caracter să „trag cu urechea” la discuţii private, mai ale când unul dintre participanţi este o doamnă. Am zis că stăteam la coadă şi mă gândeam la ale mele..Să vă spun de fapt la ce mă gândeam. Fiind primul, mă gândeam unde să formez coada bună, la stânga sau la drapta, adică la nenea ăla de stă aşezat sau la butoaie. Norocul meu c-au trecut prin zonă doi marinari…praştie de beţi…păreau gemeni…spuneau că unul minte de rupe iar altul spune numai adevărul dar fiind gemeni, nimeni nu ştie care cum.
    Acum, Dle Goe, mă ştiţi că nu mă lungesc la vorbă cu necunoscuţi…din câte o întrebare pusă fiecăruia am ajuns la coada bună. Ei, în momentul cu pricina, când mă acuzaţi nejustificat că am tras cu urechea ( Oh! Doamne! Ce jignire, se cutremură arborele meu genealogic!), mă gândeam că le-am dat cam multă atenţie beţivilor şi dacă n-aş fi putut cumva scurta conversaţia printr-o singură întrebare. Mă gândeam că dacă l-aş fi întrebat doar pe unul dintre ei:” Ce va spune fratele tău geamăn la întrebarea care este coada bună?” aş fi aflat răspunsul. Apoi pur şi simplu aş fi făcut pe dos. Mi-ar fi spus stânga , m-aş fi dus în dreapta. Mi-ar fi spus dreapta, m-aş fi dus în stânga. Pentru că în tot acest lanţ există un mincinos. Singur şi sigur.
    LA ASTA MĂ GÂNDEAM EU ATUNCI: DACĂ ASTA-I ÎNTREBAREA. Şi nu la tras cu urechea…

    • Nelu said

      Iata avantajele unui blog fara cenzura: Fiecare poate sa scrie ce comentariu doreste. Eu sunt liber sa citesc ce imi place!

    • Dl.Goe said

      @Contele – Mda, aceea era intrebarea. Ca raspuns la o alta intrebare. Apropo (sau nu) stiti cine obisnuieste sa raspunda la intrebari (incomode) cu alte intrebari?

      P.S. Pot deduce deci ca va aflati la coada potrivita… Nu la cea care se serveste Vântu (cum sa tii vântu inchis in celula? N-ai cum. Se strecoara printre gratii) si nici la cea care se da spa-meurul lui Vantu. Elena e in toate.

  7. Frank Goya said

    Marfă

    • eungen said

      @Frank Goya – Da, marfã! Acum, fiindca nu ati oferit si instructiuni de „folosire” a clipului aluziv, ne simtim obligati sa lansam ipoteze la cam ce-ar vrea sa extrapoleze: 2 conversanti decenti, sincroni, pe blog… 2 politicieni extinctzi… 2 simpli homo (sapiens, daca facem abstractie de gestul cu capul al unuia dintre „nuntasii” dansatori – „haide in culise”. Ceea ce ar exclude prima varianta, fiindca blogul n-are culise, trezire).

      • habar n-am said

        Clip aluziv ??
        Eu vad un video in care doi frati, mari maestri de tango, danseaza impecabil. Dupa vechea traditie. Nu stiati ca tangoul a fost inventat ca dans pentru barbati ?
        Eventual, v-o dau buna pe aia cu „conversantii”. Ne avand decat putini pasi obligatorii, tangoul lasa libertate totala fanteziei dansatorilor care-l construiesc ca un dialog al corpurilor.

      • Frank Goya said

        n-am vrut sa spun asta

    • Dl.Goe said

      @Frank, Eungen, Habar N-am… Ati produs un topic in topic… Marfa de marfa… Dar cu specificul magazinului cum ramane?

  8. Frank Goya said

    ci asta

  9. arcaluigoe said

    UPDATE: N-am primit mare lucru. Depozitele sunt mai mult goale. Au bagat insa oua si bomboane de pom. Uite ce am primit noi:

    Daca inca nu ati semnat petitia de salvare a padurilor virgine din Romania, va rog sa intrati pe

    http://padurivirgine.ro/

    si sa o semnati astazi.

    Petitie Paduri Virgine

    Dati mai departe oricui credeti ca ne poate sustine in acest demers.

    Ma nelinisteste faptul ca padurile sunt numite virgine cat si faptul ca sigla firmei care promoveaza initiativa de salvare a padurilor virgine din Romania are ca logo un urs panda din China. In sfarsit. Stie cineva ceva despre asta? E pe bune? E scam? E spam? Semnam? Nu semnam?

  10. Pe Arcă am văzut doar băieţi luîndu-se la trântă! S-a schimbat acţionariatul pe aici?

  11. Travesti? Să mă bateţi la cap să vă povestesc o chestie mişto cu travestitul din Braşov, din piaţa Traian.

Lasă un răspuns

 
