(b)Arca lui goE

b-Log anonim, amator si ventrilog al celor fara de blog. Despre NIMIC

Sa ne bucuram asadar…

Posted by Arca lui Goe pe Decembrie 23, 2011

Tuturor entitatilor cu care am interactionat in universul anonimatului virtual, fara exceptie, le urez sarbatori fericite alaturi de toti cei dragi din lumea reala.

Cu drag al dv. Dl.Goe.

23 răspunsuri to “Sa ne bucuram asadar…”

  1. Vă urez și eu Sărbători fericite! Chiar dacă nu am interacționat, v-am citit uneori cu reală plăcere.
    Gânduri bune de la dl. Ploe!

    • Dl.Goe said

      @D-le Ploe – Dar am interactionat! Urarile mele va vizau in mod deosebit. Am interactionat in special cu vizitatorii tacuti a caror prezenta sacra si enigmatica (contorizata de catre profanul wordpress), desi ascunsa publicului manifest, i-a oferit intotdeauna d-lui Goe solide pretexte pentru fiintare. Va multumesc pentru urai si pentru „indrazneala” de a iesi pentu o clipa din umbra tacerii. Prilejul merita cu prisosinta un astfel de „curaj”. Va urez la randul meu Craciun fericit si un An Nou, cu sanatate, prosperitate si surprize placute cat cuprinde. Cu drag al dv. dl.Goe.

  2. Polichinelle said

    Je souhaite à ce bateau merveilleux un joyeux Noël!

    • Dl.Goe said

      @Polichinelle – Predispozitia domniei vooastre, secreta, pentru meta-comunicare, prin simpla utilizare a unor melodioase limbi straine, altele decat cele care v-au consacrat, da un farmec aparte enigmei, pe care o intrupeaza din jocuri de cuvinte, in tramvaiul numit dorinta, prezenta umbrei lui Polichinelle pe puntea (b/)Arcei. Je vous souhaite à mon tour un merveilleux et joyeux Noël! Si multa inspiratie pentru anul care vine…

  3. Sărbători Fericite. Să ne mai citim/scriem cu bine şi de-acum, încolo!

    • Dl.Goe said

      @Tibi Orasanu – Sunteti o prezenta speciala pe net. O figura. Va doresc sa ramaneti asa multa vreme de acum incolo. Sarbatori fericite si domniei voastre, lecturi agreabile si pentru anul care vine si inspiratie in felul in care le veti impartasi si celorlalti internauti care va viziteaza.

  4. neamtu tiganu said

    Saracu nea Goe, imi imaginez cit a trebuit sa dea la zapada, ai macar o freza din aia schmeckera?

    P-aici nu e zapada, si se pare ca nici n-o sa fie, de abia in Februarie voi vedea cind merg la schi.

    Craciun fericit si la prieteni si la dusmani!

    • Dl.Goe said

      Dusmani? Ce dusmani nea Calomfirescule? Io, dl.Goe, n-am decat prieteni in på net. Cu cat ma dusmanesc mai tare cu atat mai prieteni imi sunt.

      P.S. Da, am freza din aia schmeckera (ma tund cand la frizeria „Modern” cand la frizeria „Ciufulici”), dar n-am zapada inca. Nici macar ghiocei pe la tample n-am. Ca altii care au capul plin de ghiocei. 😉 Iar la schi, cu rusine trebuie sa recunosc, folosesc doar schiuri din alea scurte (de Reghin) caci nu stau niciodata mai mult de trei zile.

    • Nelu said

      @neamtu tiganu:in cazul tau s-ar impune ca o parte din urari sa fie adresate catre cateva redactii de reviste extrem de dusmanoase fata de tine si lipsite de simtul umorului la lectura comentariilor tale . Un Craciun fericit si un AN NOU 2012 cu sanatate!

  5. Radu Humor said

    Daca ceea ce ti-ai permis tu sa faci cu mine (rusineeeee!) se poate socoti interactionare, primeste atunci si din partea mea cele cuvenite !!

  6. Radu Humor said

    „Cu drag al dv. Dl.Goe.”
    😆 😆 😳
    ASTA IMI ADUCE AMINTE DE CINEVA CARE DACA O INTREBAI :
    – dA’ CINE-I LA TELEFON ?
    rASPUNDEA – INAINTE :
    – La telefon tovarasa …
    iar acum :
    La telefon doamna…
    ( In mintea ei cu T si D, ca si tine 🙄 ).

    • Nelu said

      @Radu Humor: „ASTA IMI ADUCE AMINTE DE CINEVA `pe` CARE DACA O INTREBAI :
      – dA’ CINE-I LA TELEFON ?
      rASPUNDEA – INAINTE :….”
      Multa rautate ai strans in tine Radule! Iti sugerez sa incepi fiecare zi cu un Tatal nostru, un pahar de apa si niste pastile!

      • Radu Humor said

        @ Nelutzu
        Nu confunda ironia cu rautatea, nici prostia cu inteligenta !
        Daca nu poti sa treci de/peste anumite limite nu te incapatana s-o faci .
        S-ar putea sa-ti sucesti nu numai o glezna, ci si portiunea ce poarta cutiutza ucraineana 🙄

  7. Radu Humor said

    Numai pentru cine merita, colinda Ivan Rebroff:

    „http://www.youtube.com/embed/sZpTWmwOHw0”

  8. Radu Humor said

    Bai frate ce ma mai bucur, ce-i drept , cam de unul singur, ca prostii 🙄
    Vad ca am deja 3 cu asta patru postari la
    ” Sa ne bucuram asadar”, si nu ca…!

  9. Radu Humor said

    Dle Goe (observi ca te iau oficial si nu dupa umeri cum faci tu cu… se stiu ele !)
    Zi-mi dle si mie cum se explica aia cu askimetul lui Abalaru ca a trecut deja de vreo 3000 mi se pare !
    Daca eu n u-i scriu, tu nu-i scrii, iar dumneata tot ce pui apare aici, de unde Domnule ?!
    Sa zicem ca mai trimit vreo mie comentarii ce contin numele tau, al meu si al dvs, dar totusi, vorba aia , cu restul , cum ramane ?!
    De unde apare astia domle ?
    Fa-o te rog pe Mos Craciun si aduceti-mi o mica bucurie de sarbatorile astea.
    Ca la altceva, de bine, nici de la tine, nici de la dvs nu ma pot astepta !

  10. Arca lui Goe said

    http://www.youtube.com/watch_popup?v=Vo0Cazxj_yc&vq=medium

  11. depresie said

    Crăciun liniștit și fericit alături de cei dragi și de cititorii tăi!

  12. CRACIUN FERICIT SI MULTUMESC PENTRU VIZITA,TE CITESC MEREU,ASA RAMAN IN CONTACT CU TARA ,CU STIMA IOANA

  13. Radu Humor said

    Se zice ca demult tare, Mos Craciun se imbata strasnic si cand veni la el ingerasul cu un pom impodobit pe care trebuia sa-l duca la copiii cuminti, bietul mos ii spuse ca in acea zi a avut numai ghinioane : i s-a stricat sania, i-au alunecat renii intr-o prapastie, de ciuda s-a imbatat, e obosit si ca nu mai merge nicaieri !
    – Si eu ce sa fac acum cu bradutul, intreba ingerasul ?
    – Bagati-l in fund si scuteste-ma odata !
    Se spune ca de atunci unii brazi au in varf daca nu o stea, macar un ingeras !
    V-am spus bancul cu bradutul pentru ca tot asa ar trebui sa procedeze si Petru Clej cu articolele lui, pe care nu i le mai citeste nimeni : sa si le bage in fund, iar aia ce-l platesc sa-si bage banii in alte afaceri , mai banoase !
    Daca nu vor sa si-i bage tot acolo 🙄

  14. Dacă v-aţi umflat prea tare,
    Cu sarmale şi şi cârnaţi,
    Luaţi o pauză mai mare
    Ca să nu fiţi terminaţi
    De atâtea bunătăţuri
    Ce vă-mbie tot mereu
    Chinuindu-vă-n ospăţuri,
    Ce-o s-atârne tot mai greu,
    Pe cântarul speriat,
    Ce are acul pus pe fugă,
    Fiindcă geamul s-a crăpat

    ……….restul pe blog 😛

Lasă un răspuns

 
