(b)Arca lui goE

b-Log anonim, amator si ventrilog al celor fara de blog. Despre NIMIC

Dezlegarea dedicatiilor

Posted by Arca lui Goe pe Decembrie 29, 2011

Pentru ca la sfarsit de an timpul nu prea mai are rabdare ma grabesc si eu sa livrez dezlegarea dedicatiilor mai devreme decat era prevazut.

Aflam din Dilema Veche ca pe 1 Ianuarie (de sfantul Vasile) este consennata in acte aniversarea zilei de nastere pe care insa Emil Brumaru o serbeaza in aceeasi zi cu Craciunul: AICI. Ii uram la multi ani cu sanatate si la anul muzele sa fie tot de partea sa.

22 răspunsuri to “Dezlegarea dedicatiilor”

  1. Mai aproape ar fi fost: http://www.youtube.com/watch?v=4ZIFhJ6fyzk
    Mulţumesc, să petreci un an inspirat pe Arcă, alături de vietăţile pe care le-ai luat cu tine în lunga şi salutara călătorie.

    • Dl.Goe said

      Asa este Gabriela ar fi fost mai aproape… am preferat un cerc mai larg (cu contururi mai late) in interiorul caruia , iata, a aparut unul concentric, mai mic, precum o unda inversa pe apa care duce la tine si la inima ta… Caut un cerc si mai mic…

  2. Bogdaproste, Goe! Hai, s-auzim, şi la anul, şi la mulţi ani, numai de tine, de bine de rău, de bine!

    Meduso, nu vrei să facem schimb de dubluri? Eu am două jingle bells. Îmi dai un Smokie at midnight?

  3. Să ne reunim „ărcile”.

  4. dom’ goe,

    nici batut n’ascult asa ceva, breeee

    • Goe said

      @Niku E. – Pai n-ar trebui sa fie bai. Una la mana ca dupa repatrizarea oficiala se deschide sesiune de trading, unu la unu, sau in grup ori in cerc (sa facem un cerc, sa facem un cerc), vezi propunerea Delaepicentrului. Doi la mana ca cei prezenti pot alege ce melodie poftesc dintre cele nerevendicate. Trei la mana ca in fapt toate dedicatiile sunt pentru toti, iar daca nici una nu se potriveste nici cu bataie, apoi o sa deschid o lista cu teme de rezolvat pentru anul viitor. Va rezolv eu cumva… Pentru moment va incerc cu:

  5. mi’am facut singur o dedicatzie, scurta, de multa vreme (daca merge embedu’
    http://www.box.com/embed/oy6hs50x248l8jd.swf

  6. Salut hărnicia domniei tale și-ți mulțumesc de osteneală. Imagine s-ar fi potrivit c-o șampanie dar am avut programat un vin fiert. A mers…
    La mulți ani, domnule Goe, să trăiești nepoate!

  7. Medusa said

    Imi place mult dedicatia, multumesc domnule Goe!

    Va ofer si eu una, si va doresc un An Nou fericit!:

    • Dl.Goe said

      @Medusa – Gand la gand cu bucurie. Am raspuns spontan dedicatiei d-voastra (care-mi place enorm, destul incat sa vizionez si celelalte 8 fragmente) in postul urmator, cel cu precizarea-n anulare… Ma bucur ca v-a placut dedicatia retroactiva pe care am ales-o in amintirea multor miezuri de noapte petrecute impreuna. La multi ani si toate cele bune, acasa, inauntru si in afara, oriunde va veti afla.

  8. La mulţi ani d-l Goe! Petrecere frumoasă şi un an nou cu multe împliniri!

  9. Vizitatorul said

    la multi bre nea goe

  10. Radu Humor said

    I se mai pare cuiva ca blogul acesta se deschide din ce in ce mai greu ?
    Tehnic vorbind….

    P.S Duo CHIX da o reprezentatie pe Certocratia, in care-si respecta titlul.
    In rest nimic….

  11. aqualibrum said

    Puteti slabi fara eforturi si diete complicate, consumand apa imprintata cu ritmuri theta. Achizionati acum, de pe http://AQUAlibrum.org si beneficiati de 50% reducere.

  12. It is appropriate time to make a few plans for the long run and it’s time to be happy.
    I have read this post and if I could I desire to suggest you some interesting things or tips.
    Perhaps you can write subsequent articles regarding this article.
    I want to learn more things approximately it!

Lasă un răspuns

 
