(b)Arca lui goE

b-Log anonim, amator si ventrilog al celor fara de blog. Despre NIMIC

Aniversari si ono-mastici

Posted by Arca lui Goe pe Februarie 13, 2012

  • Alaltaieri (unsp’ce feb) a fost ziua lui Edison.
  • Maine (14) e sf. Vali. Profit de ocaziune pentru a le ura la multi ani tuturor celor pe care-i cheama Vali, Valentin, Valentina, Valerică, Valerica, Valeriu, Valeria or Valentino dar mai ales celor care sarbatoresc acest sfânt desi nu-i cheama asa:

Update: 14 Februarie 2012: In avanpremiera zilei de Dragobete, Sf. Valentin este (ar trebui sa fie) o sarbatoare din ce in ce mai cuprinzatore pe care o pot celebra (in fel si chip) Valentinii si Valentinele (multi, putini cati ori fi), indragostitii (multi am fost, putini am ramas) precum si aspirantii la acest titlu sublim si trecator. Intrucat intelepciunea populara ne invata ca atunci cand iubesti, sexul nu conteaza (ci dragostea e mare) ne vom trezi in curand ca acest Sf.Vali poate fi (in mare secret Polichinele) si patronul narcisistilor de toate riturile si chiar al artistilor si onanimilor din blogosfere. O sarbatoare planetara, prin urmare. Vivat. Noi, de exemplu, il iubim pe dl.Goe ca pe noi insine.

Vorbesc cu mine însumi, cum aş vorbi c-un frate
Întors rănit din lupta cu zilele de ieri,
Şi parcă tot nu-mi vine să cred că n-am dreptate –
Că El şi Eu nu suntem decât acelaşi frate,
Şi-aceeaşi rană-i doare pe ambii scutieri.

Armurile alt’dată pătate de rugină
Azi par mai sclipitoare decât oricând,
Iar spada,
Încrucişată-n luptă de-atătea ori,
E plină
De sângele netrebnic al celor ce cad prada
Aceluiaşi proteic şi veşnic Torquemada.

Vorbesc cu mine însumi şi-mi zic:
– De ce mă minţi
De-atâţia ani de-a rândul că tu eşti cel mai mare
Din toţi îmblânzitorii cohortelor barbare,
Că-n gestul tău palpită străvechile altare,
Iar vasta catedrală, zidită de părinţi,
Cu-ntreaga-i melodramă de Dumnezeu şi sfinţi,
O poţi schimba-ntr-o clipă,
De nu ţi-ar fi ruşine
De bărbile lor albe,
De mine
Şi de tine?

Vorbesc cu mine însumi şi-mi zic:
– De-atâţia ani,
De când mă porţi spre-acelaşi sublim necunoscut,
De ce mă minţi cu-aceleaşi îndemnuri de temut
Şi-mi profanezi credinţa cu-acelaşi prefăcut
Surâs –
Citit pe buze de josnici curtezani?
De ce din armonia supremelor cântări
Azi nu se mai aude decât grozavul urlet
Al celor ce se-neacă în descărcâri de tunet
Departe,-n cine ştie ce profunzimi de mări!…

Mă simt aşa de singur, c-aproape-mi este frică
Să mai vorbesc cu mine,
Şi-mi zic:
– Ascultă, frate,
Ascunde-ţi rana,
Uită c-ai fost rănit şi tu –
Tu, ce-ai strivit atâţia ce nu se mai ridică –
Te scutură de greul armurii-nsângerate;
Iar celui ce te-ntreabă de-ţi sunt sau nu-ţi sunt frate
Răspunde-i: „Nu”.

De vorba cu mine insumi – Ion M.

6 răspunsuri to “Aniversari si ono-mastici”

  1. RALG said

    Azi-noapte, Diavolul din mine –
    Un Diavol ce pretinde-a fi profet –
    M-a luat cu vorba-ncet…incet…
    Si m-a bagat in tainele divine,
    Pe care eu -spun drept- mi-e frica
    Sa nu care cumva sa le-nteleg,
    Fiindca sint taine care -cind se strica-
    Nu se mai dreg…

    De-aceea nici nu sint prea lamurit
    Asupra celor ce mi-a povestit…
    Dar cum azi-noapte Diavolul din mine
    Vorbea ca un profet adevarat,
    Sa nu-l ascult de loc mi-a fost rusine,
    Si curios, ca orice om, i-am suportat
    Nazbitia cu care m-a-ngrozit
    De la-nceput si pina la sfirsit…

    Mi-a spus ca-n viata trebuie sa stii
    Ce nu stiu decit mortii
    Cind pleaca dintre vii.
    Sa stii ca daca-ntimplator vei fi flamind,
    Sa nu te-arati bogatilor asa cum esti,
    Sa nu te-auda prietenii plingind,
    Sa nu-ntinzi mina dreapta sa cersesti
    Femeilor ce ti-au papat avutul,
    Sa nu-ti compari prezentul cu trecutul,
    Sa nu blestemi…si sa nu faci
    Nimic mai mult decit ce face mutul:
    Sa taci, sa taci, sa taci…
    Si iar sa taci…
    Iar cind vei amuti complet,
    Ca orice-autohton fara defect,
    Tacerea, care-i aur controlat,
    Te va-ndrepta spre lozul cu noroc,
    Iar tu -un simplu simbure de-aluna-
    Te vei schimba-ntr-un simbure de foc…

    Si Diavolul din mine sfirsi cu…
    „Noapte buna!”

    De vorba cu diavolul din mine – Ion M.

  2. anonymous said

    stereotipul padina a fost virusat. manatrix sed trix, olelie lie oops

    • RALG said

      Draga Anonymous stereotipul padina nu ne intereaza dar ar fi cool daca ni l-ati arata pe prim-ministrul Ungureanu in fundul goooooooool. Eventual pe blogul cultural al d-lui Tudoran, un mare artist al barfei. Apropo de dl.Tudoran am auzit (da, da, este o stire pe surse) ca i-a provocat la duel pe poetii Iaru si Padina… Nu, nu sa dueleze dansul cu ei ci sa se dueleze cei doi intre ei, in limbi, adica sa asistam pe Certocratia Mare la o confruntare majora (lingvistica) intre doi poeti minori, dl.Tudoran urmannd sa-si asume rolul de moderator. In aceasta calitate domnia sa va scoate din palarie (o data pe Luna) mesaje de-ale Cranavalului ale d-lui Goe, pentru a-l faulta pe unul dintre cei doi poeti minori. La alegerea sa. Impresia noastra este ca tine cu Iaru acesta fiind mai slab, mai ateu deci neajutat de D-zeu si mai bine orientat politic in raport cu dl.Tudoran si prin comparatie cu Padina.

  3. anonymous said

    rezolvam. identificam. premergem

  4. anonymous said

    ps certocratia mika e plici la o adika

  5. Radu Humor said

    Vezi ca Dorin Tudoran l-a plesnit pe Abalaru peste mana pe care i-a gasit-o adanc infipta in propriul bracinar, tragand in disperare de el !
    Fapt care nu i-a prea convenit Conului aflat in legitima aparare, asa ca Don Qiolteanul stirb si surd a trebuit sa se retraga, incalecand pe Rosinanta cea cu stea in frunte, pe un alt blog unde au facut ca orice pamfletzi teoria chibritului pana era sa ia foc blogul 🙄
    Acuma e drept ca Abalaru nu vede in fatza ochilor decat alde Goe si te-a botezat LaMinut !

    P.S.
    Nu inteleg cum poate cineva sa trimita peste 100 de comentarii ( acum inteleg de unde veneau majoritatea celor aproape 2000 de spamuri de la AVP 🙄 ), doar in speranta ca se va indura cineva sa i le publice intr-o cartulie ceva, un fel de coproductie Tudoran-Abalaru ?!

Lasă un răspuns

 
