(b)Arca lui goE

b-Log anonim, amator si ventrilog al celor fara de blog. Despre NIMIC

Povestile de da si nu… (II)

Posted by Arca lui Goe pe Februarie 28, 2012

Agonizand dragonul fumga
Parfum de bloguri arse
si ploua… Ca planeaza asa o agonie (fara extaz) pe insasi notiunea de blog… cand privesti de jur imprejur  cu o perspectiva de circa la 360 de grade… doi pi radiani…

CTP – o (ce) de/primata trista – anticipand cu clarviziune ceea ce majoritatea anticipau, abereaza preventiv in pre-ziua Carnavalului de la Hollywood in contra fimului ce urma sa castige (pe merit) titlul de cel mai bun film al anului: Artistul. Ceea ce nu inseamna ca CTP (ca o maimuta extrem de trista, dupa cu reiese cu claritate din poza ce-i insoteste articolele virtuale de pe blogul sau, in mod sugestiv intitulat „Gândul”) n-ar avea (paradoxal sau nu, asta nu se stie), dreptate in legatura cu Melancholia lui Lars von Trier.

Solutia problemei din numarul trecut…

Cica un tip intra intr-un bar si îi cere barmanului sa-i dea un pahar cu apa. Barmanul scoate un pistol de sub tejghea si-l indreapta asupra individului. Acesta ii raspunde speriat: „OK, nu mai e nevoie. Da-mi un whisky!”.

…in numarul viitor!

Enigma de azi vine cam asa:

John si Marry calatoreau impreuna. Ajunsi la hotel John o lasa pe Marry in camera si coboara la bar unde se imbata critza. Tarziu dupa miezul noptii se intoarce in camera. Incercand sa ajunga in pat fara sa aprinda lumina se impiedica de mobile si cade pe covor unde si adoarme. A doua zi tarziu cand se trezeste constata ca Marry este moarta. Din intrebari simple trebuie sa aflati circumstantele  in care s-a produs moartea lui Marry. 

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Update: Fara a fi surprinsi defel de fel, aflam  (pe surse) ca pe un blog (extrem de) atent moderat al unui fost poet (actualmente fost dizident) a fost postata (pe surse) stirea ca scriitorul Mircea Cartarescu ar fi fost locotenent de securitate. Wow! Precizam ca blogul nu este al lui Victor Roncea. Ghicitorului i se ofera recompensa.

17 răspunsuri to “Povestile de da si nu… (II)”

  1. RALG said

    Update: Fara a fi surprinsi defel de fel, aflam  (pe surse) ca pe un blog (extrem de) atent moderat al unui fost poet (actualmente fost dizident) a fost postata (pe surse) stirea ca scriitorul Mircea Cartarescu ar fi fost locotenent de securitate. Wow! Precizam ca blogul nu este al lui Victor Roncea. Ghicitorului i se ofera recompensa.

    • lol said

      aiurea. Iar ai inteles pe dos. Locotenentu era sublocotenent si aia era o simpla concentrare. Armata la secu e una, a fi securist e cu totul altceva. In anii aia faceai armata inainte de facultate si imediat dupa facultate mergeai cateva saptamani iar la cazarma si-ti luai gradu de sublocotenent.

      • RALG said

        Noi n-am inteles nimic. Aiurea. Noi doar am consemnat mesajul si diversiunea incurajata de proprietarul blogului prin semnalul sau de „niznai”. Ca ulterior s-a lamurit situatia militara a rezervistului Cartarescu nu e meritul acelui proprietar de blog ci vina sa pentru ca acceptat la moderare mesajele lamuritoare ale unor anomimi de bine. Asa ca tine. Altminteri nu. Si nu.

  2. Vizitatorul said

    e simplu . mary era cu unu pe problema si s-a speriat cind s-a intors betivanul a facut infarct si gata…

  3. Carol said

    Este execrabil felul în care va referiţi la ziaristul şi intelectualul român Cristian Tudor Popescu.

  4. Mary a murit înainte să intre John în cameră?

  5. d'Artagnan said

    Este de vină întârzierea pentru moartea lui Marry?
    Este de vină căderea pentru moartea lui Marry?
    Marry dormea pe jos?
    Marry este femeie?
    Marry este pisică?

  6. Radu Humor said

    Ceva asemanator am patit si eu cand am lasat-o pe .. Lenush la hotel si m-am dus cu Mary la garsoniera ei de deasupra Cinema Patria !
    Numai ca de murit puteam sa mor eu, nu Lenus si nici macar Mary :roll;
    Odata, deoarece era sa fiu surprins de sotul ce se stia ca este de garda si se intoarce dupa ora 22 , si a doua oara de cea care in ruptul capului nu vroia sa creada ca am lasat-o sa astepte ca o fraiera (zicea ea !) atat de mult, din putinul timp pe care ni-l permiteam impreuna, datorita intalnirii intamplatoare cu un fost coleg medic ( D.M.,a carui carte de vizita i-o tot bagam sub ochi, argumentand cu numele care era de pe la noi 🙄 ) si ca am stat la Inter povestind si dand peste cap cateva baterii de vin ;). La un moment dat exasperata mi-a ars o palma fugind la cuierul din hol si aducandu-mi/aruncandu-mi in fatza haina adusa tocmai di Israel, deschisa la culoare (ou de ratza) care pastra dovada inatacabila a rujului celei de care ma despartisem atat de furtunos !
    Dupa care (palma 😳 ) a zis ca drept pedeapsa nici nu mi-o curata, ca poate ajunge sa observe si sotia mea si atunci….etc.
    Dupa care, ne-am impacat 😉

  7. Radu Humor said

    M-am luat dupa tine, mai exact dupa Cartarescu ( si eu sunt locotenent, asa ca nu de acolo se pot trage concluzii; daca e vrei are el alte pete pe rever !) si am ajuns sa dau acolo si peste cocalarul care desi-i injurat de toti se tine cu dintii de raul lui, in speranta bolnava ca pana la urma va fi si el bagat in seama, ca de mama-i satul!
    Cineva ii recomanda ca daca il iubeste atata pe „animalul politic” , de ce nu-l ia acasa 😉
    nestiind ala ca el mai are o maidaneza pe post de udrea si s-ar putea prasi si asta cu noul venit de-i umple nu numai gradinita, dar si scara blocului de javre ordinare :mrgreen:
    (Cred ca infantilismul de care da dovada ( ca sa nu-i zic altfel, ca iar ma reclama !), tot de acolo i se trage : de la gradinita, ca numai acolo se mai invata atatea prostioare, mai ales cand educatoarele sunt atente mai mult la cine trece prin fata gradinitei, decat la mucosii care-si arata unii altora organele „geniale” , asa cum face asta daca-si pune cineva mintea cu el 😆
    Si DT a facut-o 😉 )

    De parca Your comment is awaiting moderation.

    Vad ca va mentineti in continuare linia dreapta, cat se poate de stramba !
    In timp ce eu nu pot nici macar sa raspund acuzelor aduse pe acest forum, continuati suspect de sadic sa va bateti cuie in talpa blogului, facandu-l sa schioapete penibil in urma unor aparitii de balci !
    Aveti o bucurie usor vizibila in a ma stii pus la coltz si in imposibilitate de postare macar la cele care ma privesc direct !
    Ma bucur ca macar postarea de baza ( e drept ca nu la toate, dar in marea lor majoritate), excelenta !, nu-mi permite a va judeca prea aspru !
    Sunteti si dvs un om sub vremi si nu puteti trece peste rugamintile unora, sau peste recomandarile altora 😉
    P.S. N-o sa va iert insa pentru doua mari nedreptati :
    Aceea ca nu mi-ati permis sa-l felicit pe Luca Pitu, la postarea dedicata lui si inca ceva de care deocamdata nu sunt sigur suta la %

  8. neamtu tiganu said

    io cred ca sarada e un fewl de paranghelie, adica ea e Stely si el e Abalaru. ce mi-e neclar e de unde a avut bani Abalaru sa se-mbete, nu cumva i-a schmaglit pensia lu Stely?
    sau poate e Gherghina Furtuna si Tibi Orasanu, pupincuristu, asta a baut cu basescu si ia scria poieme, si cind a intrat betivu a prins-o cu poiemele goale care-i atirnau pin-la genunchi si atunci i s-a facut rusine si a facut greva foamei.

    Ar mai putea fi si Patapievici cu Patrascoiu…

    Hei nea Goe, nu ca am ghicit? Primesc un premiu?

Lasă un răspuns

 
