(b)Arca lui goE

b-Log anonim, amator si ventrilog al celor fara de blog. Despre NIMIC

3 ani de santier, moloz, schele si sechele…

Posted by Arca lui Goe pe Martie 21, 2013

Se dedica cuvântatoarelor, adica acelora dintre vizitatori care au comentat macar o data pe arca.

1100195969Cu ocazia echinoctiului de primavara din anul 2010, adica fix acum 3 ani pe vremea asta, am deschis acest santier naval, pe aceasta colina de nisip (aflata intr-un loc fara nicio deschidere la mare), in vederea Potopului. Acuma nu stiu daca acesta poate fi considerat sau nu un moment aniversar dar cred ca ar fi bizar ca cineva care, constatand ca au trecut niste ani de cand ai montat niste schele ca sa-ti tencuiesti casa, barca, o idee, ceva, ma rog acolo, sa vina, care va sa zica, ma intelegi si sa-ti spuna „La multi ani!”. Ar aduce a ironie nefina.

anniversary-1xAcuma nu stiu sigur daca faptul ca „viata d-lui Goe pe Arca e un santier” ar fi in sine ceva de rau, o nenorocire (nenorocirea provizoratului definitiv) sau ca incertitudinea vesniciei arcei ca santier ar fi echivalenta cu netrainicia ei ori ca ar fi justificate cine stie ce agnoase vizavi de competitia contratimp intre finalizarea  santierului si venirea potopului… care se tot amana… dar parca nici petrecere cu lautari nu s-ar cuveni. Au trecut trei ani de tras (b)Arca pe uscat. E din nou primavara (prima zi de primavara astronomica), pe Pamant si in Cosmos, ziua-i in echilibru cu noaptea, cerul cu pamantul, pasarile cu zborul, iar dl.Goe cu cuantica. Vivat.

chiajna1

Anele sacrificate si zidite la temelia din cala arcei (si sunt cateva) si-au facut efectul. Ce s-a constuit ziua nu (mai) cade  noaptea… dar se pare ca, in aceasta competitie iluzorie cu Potopul, alte ane se cer sacrificate pentru zidire si pentru pomenire.

th

Ma tot gandesc insa ca, inaintre de a sacrifica alte ane ayane, sa incerc si alt fel de ofrande, asa… mai animiste… Ar merita testat daca zeii le gusta si pe acestea sau daca dimpotriva, simtindu-se vexati vor gråb…

43 răspunsuri to “3 ani de santier, moloz, schele si sechele…”

  1. Vivat! Crescat! Floreat.

    Nu se supara zeii pentru asemenea pricini. S-ar putea sa fii iertat a priori. 🙂

    • Dl.Goe said

      Multumesc.

      Sansele de a intra in gratia zeilor cresc atunci cand ti se pune o vorba buna prin cineva care este deja in relatii cordiale cu ei, cå de… zeii sunt si ei oameni. Numai de-am avea in vedere aceiasi zei. 🙄

      • A, nu putem vorbi de cordialitate tocmai in atari caz – un atac de cord nu e o gratie divina. Eventual, supravietuirea ar putea fi. 🙂
        Zeii sunt … aceiasi, indiferent cum ii numim sau cum ni-i imaginam. Vorba lui Camus (citat aproximativ): daca omul ar putea fi sigur ca universul poate sa iubeasca nu s-ar mai simti strain, ba chiar ar putea trai fericit.

        • Dl.Goe said

          Atata vreme cat nu putem conta pe Univers in problema asta singurul lucru care ne ramane de facut este sa ne iubim intre noi. Ca sa putem trai fericiti. Ceea ce (ni) se si intampla. Din cand in cand. 🙂 Dar numai cand ne simtim straini in si de Univers, adica de natura lui incapabila de iubire. Cred ca m-am cam incurcat… Acuma si universul asta e prea infinit.

  2. Stely said

    La multi Ani ! Eheee, parca a fost ieri !! Am sentimentul ca am contribuit un pic la zidirea intru pomenire a Arcei .
    Prin urmare aici „m-am zidit „si eu, si …nu-mi pare rau. 🙂
    P.S. Visul meu este ajung sa vad ” Catedrala” aceea terminata . Parca mai are un pic… Doamne Ajuta !

    • Dl.Goe said

      Multumesc.

      Ca a comentat sau ca n-a comentat, fiecare vizitator are partea lui de vina (mai mare sau mai mica, se va judeca) si pentru ce a devenit arca si pentru ce n-a(r fi) putut deveni. Cat priveste „Catedrala”, mda. aripa laterala a bisericii dintr-un lemn este aproape gata. Poate ca, precum intr-un vis ciudat, o vom si lansa la apa, separat, cu ocazia potrivita (de ex. de 1 Aprilie) pentru un test de fum al etanseitatii…In rest norocul nostru ca Potopul se amana, mana-n mana cu delasarea balcanica. Daca nu mai vine, tot putem spera ca n-am pierdut timpul degeaba. Candva vestigiile epavei unei arce neterminate vor aparea unora ca o dovada destul de buna ca Potopul chiar a existat. 🙂

      • Stely said

        Am cautat si am gasit un cadou ce cred eu ca este potrivit pentru aceasta aniversare .

        • Dl.Goe said

          Multumesc pentru inspirationala dedicatie. Ar fi de remarcat ca publicarea pe Youtube a poemului in recitarea lui Lucian Blaga implineste si ea un an dar, din pacate, a strans mult mai putine vizionari decat (cred eu ca) ar merita. Poate de acum incolo 🙂

        • Stely said

          Se pare ca de la vreme sunt din ce in ce mai inspirata . :))) Am glumit , dar simt ca exista si un simbure de adevar . Totul pleaca de la … cuantica . A fost deajuns sa citesc asta : E din nou primavara (prima zi de primavara astronomica), pe Pamant si in Cosmos, ziua-i in echilibru cu noaptea, cerul cu pamantul, pasarile cu zborul, iar dl.Goe cu cuantica. Vivat.
          Si cum am citit am stiut ce trebuie sa caut . Intr-un cuvint am fost inspirata de…Dl Goe . Recunosc, m-am bucurat nespus de mult ca am gasit cea mai potrivita dedicatie .De fapt, as sputea spune ca este o dubla dedicatie , sau chiar tripla :una pentru Arca lui Goe -o entitate cuantica ; a doua pentru Dl Goe „cuanticul „, iar cealalta pentru B-logo -Sf-era . Poezia ne indeamna la trezire , pentru ca ea(trezirea ) nu este altceva decit „realizarea adevaratei noastre naturi ” . Ar mai fi multe de spus, dar deocamdata atit. Vom vedea ce voi mai …visa , cine si ce pre-ocupare ma va mai inspira . 🙂

        • Dl.Goe said

          Din tripla dedicatie cel putin doua tinte au fost atinse… Sper ca si cea de-a treia va avea incet, incet parte de ea.

      • Stely said

  3. Stely said

    corectare : a se citi „de la o vreme ‘” .Altfel s-ar putea intelege altceva .

  4. Vali said

    să ne trăiești guraliv și visător, barcagiule !

    dedicație :

    • Dl.Goe said

      Multumesc la fel. Cu asemenea dedicatii sa tot traiesti. 😉 Cat despre guralivitate si visare nicio grija, sunt parte din partitura.

  5. Maria said

    Sabina, eleva din Covasna care a ”provocat incidente” în școala în care învață, potrivit presei de limbă maghiară și conducerii Inspectoratului Școlar Județean Covasna, pentru că a purtat o bentiță tricoloră în ziua de 15 martie a.c. este un exemplu pentru noi toți pentru atitudinea sa demnă. Deși a fost amenințată și huiduită pentru gestul său ea ține capul sus. Și merge mai departe.
    Am contactat-o pe Sabina și am rugat-o să-mi spună cum se simte:
    Introducerea mea: Iată că tinerii României dovedesc mai multă demnitate și curaj decât cei care ar trebui să fie exemple vii pentru ei – profesorii și politicienii… Sabina Elena și colegii ei merită toată admirația și susținerea noastră. Să îi iubim și să îi apărăm! În același timp, să îi înfierăm, nu pe copiii maghiari sau secui (secuii nu sunt maghiari, ci o populație maghiarizată forțat, o altă victimă a politicii prădătoare a Ungariei!!!) ci pe nemernicii care slujesc interesele Budapestei pe pământul României și pe ceilalți indivizi cu suflete de alogeni care își bat joc de acest popor de pe înălțimile instituțiilor statului român.
    Relatarea poveștii de către Sabina Elena, în prezentarea României Libere:

    O elevă de liceu din Covasna a fost ameninţată cu moartea pe reţeaua de socializare Facebook după ce, pe 15 martie, de Ziua Maghiarilor de Pretudindeni, a purtat o bentiţă cu tricolorul.
    Sabina Elena, elevă în clasa a XI-a la un grup şcolar din Covasna, a povestit pentru presa centrală că, pe 15 martie, împreună cu încă doi colegi, a decis să poarte însemnele româneşti pentru că, de Ziua Naţională a României, colegii ei magiari au purtat însemnele Ungariei și i-au insultat pe elevii români!!!
    „N-am luat vreo decizie în comun, pur şi simplu ne-am dus trei colegi cu o cocardă , cu o bentiţă şi cu un steguleţ, toate tricolore. Vineri am început şi am continuat luni şi marţi. Colegii de la secţia maghiară m-au huiduit şi mi-au adresat fel şi fel de cuvinte jignitoare, n-aş vrea să le reproduc aici (…)
    Doamna dirigintă mi-a spus să nu mai port bentiţa tricoloră pe cap, pentru că se discută în cancelarie foarte mult despre asta. Am ascultat-o şi am pus-o la brâu. Şi astăzi a venit la mine să mi-o ia . A venit cu o foarfecă, cred că intenţiona s-o taie, nu ştiu dacă a tăiat-o sau dacă a smuls-o, că era prea mare agitaţia. N-aveam ce să fac, doar nu era să mă iau la bătaie cu doamna dirigintă… Până la urmă mi-a luat-o şi a plecat cu ea.
    Am fost chemată la Direcţiune, mi s-au pus fel de fel de întrebări… M-au întrebat cu ce scop am făcut asta, ce am avut de câştigat, mi s-a spus că asta e instigare, că am stricat imaginea şcolii… Mi s-a mai spus că am făcut-o lată, că problema a fost ridicată la nivel naţional, că am instigat… Şi-am întrebat şi eu: ‘La ce am instigat?’’ , le-am spus că n-am avut nimic de demonstrat, că atâta timp cât şcoala nu-mi impune o ţinută obligatorie pot purta ce vreau şi cam atât… Ba nu, mai e ceva, pe Facebook am fost ameninţată cu moartea, înjurată şi făcută ţigancă”, a declarat Sabina Elena pentru Cotidianul.ro.
    Întrebată cine a ameninţat-o, eleva citit un mesaj primit de la un anume Zsolt Lendvay Simon:

    „Povestea e mai veche. De 1 Decembrie au venit mai mulţi colegi maghiari cu tricouri cu harta Ungariei Mari şi cu un steag unguresc. Când noi am cântat imnul naţional, au început să huiduie şi să ne facă semne obscene. Mai mult, ei au instigat prin ceea ce-au făcut de 1 Decembrie”, a adăugat eleva.

    Întrebată dacă atunci nu a fost afctată imaginea şcolii şi daca acei copii au fost chemaţi la Direcţiune, Sabina a explicat că nu s-a întâmplat nimic de acest gen şi că directorul, care spune că nu se face politică în şcoală, face parte din UDMR.

    Individul care a amenințat-o cu moartea:

    Cum te simți acum că tot scandalul e public?
    Este public pentru că vreau ca adevărul să fie cunoscut de opinia publică. Nu este normal ca un gest atât de simplu precum afișarea tricolorului să nască asemenea discuții și atitudini din partea presei de limbă maghiară, a profesorilor și a colegilor de la secția maghiară.
    Au apărut deja persoane care vor să te denigreze. Chiar îi urăști pe unguri?
    Era de așteptat. Îmi dau seama că vor încerca să mă denigreze pentru a duce în derizoriu gestul meu. La vârsta de 15 ani nu poţi fi xenofob, nu cunosc acest sentiment, prin urmare nici nu pot să-l exprim. Eu nu îi urăsc, urăsc faptul că ei mă urăsc!
    Vei continua să porți tricolorul la școală?
    DA! Este dreptul meu de exprimare a conştiinţei şi gândirii. Toată discuția asta este absolut inutilă. Dacă eram la Craiova sau la Iași și veneam la școală cu tricolorul un mai zicea nimeni nimic. Dar pentru că sunt din Covasna nu pot să fac acest lucru fără să apară discuții. De ce oare?
    Ce spun colegii de școală de toată povestea asta?
    Dacă urmăriţi facebook-ul veţi vedea că am susţinerea tuturor elevilor, mai puţin a celor de etnie maghiară, darîncerc să îi înţeleg.
    Ce le transmiți celor care te susțin?
    Vă mulţumesc pentru susținere, pentru empatia şi intropatia pe care o aveţi faţă de persoana mea şi încercarea prin care trec.

    • Dl.Goe said

      Multe se pot spune despre lectia in curs a Sabinei… Fara sa exagerez as zice ca emotia pe care o transmite povestea bentitei este una eminamente pozitiva cu mare potential de bine social dar si cu multe riscuri ascunse. Sa speram ca nu va fi uitata brusc.

      • Stely said

        @Dl Goe ,
        Marturisesc ca ceea ce ati scris aici m-a pus pe ginduri:
        ” Fara sa exagerez as zice ca emotia pe care o transmite povestea bentitei este una eminamente pozitiva cu mare potential de bine social dar si cu multe riscuri ascunse. Sa speram ca nu va fi uitata brusc.”
        M-a pus pe ginduri ,nu faptul ca povestea bentitei tricolore v-a transmis emotii pozitive, caci asta a fost rostul ei ,ci ca sperati sa nu fie uitata . De cine sa nu fie uitata ? De comunitatile locale , de autoritati , de elevii implicati , de parinti sau de mass-media ? Eu cred ca „povestea „are potential de conflict interetnic, mai intai in scolile mixte din Harghita si Covasna ,apoi in localiatile aferente si de aici mai departe. Dar iata ca povestea nu numai ca nu a fost uitata ,ci deja s-au organizat mitinguri de protest in mai multe orase de unde nu a lipsit vajnicul „patriot” Gheorghe Funar . Parerea mea este ca ar fi cazul ca povestea sa fie cit mai grabnic uitata . Ea poate oricind sa degenereze intr-un conflict greu de stapinit . Mi se pare uluitor cum politicienii si mass-media au uitat ce s-a intimplat acolo in anii de dupa revolutie . Zau ,nu vi se pare ca , ce se intimpla astazi in Romania, este o intoarcere in timp ? Au luat-o toate razna .
        P.S.Aud ca meciul din seara asta -Ungaria -Romania – se desfasoara fara spectatori. Iata una din consecinte ,si nu pozitive .
        .
        Aici este un link in care se relateaza fara emotii faptele.

        http://www.dantanasa.ro/2013/03/22/presa-maghiara-despre-afisarea-tricolorului-pe-15-martie-provocare-maghiarii-condamna-gestul-elevei-din-covasna/

        • Stely said

          P.S . Hai Romania ! 🙂

        • Dl.Goe said

          In definiti, nu cred ca exista motive serioase pemtru ca suporterii echipelor de fotbal ale Romaniei si Ungariei sa nu poata urmari meciul impreuna, brat la brat, bucurandu-se de fotbal (atat cat poate fi la echipele de acum). Cu conditia sa nu consideram prostia omeneasca motiv serios.

  6. Maria said

    la multi ani arca lui goe

    • Dl.Goe said

      Bizara senzatia de a-l vedea pe Beethoven opus animalelor pe care, daca inteleg eu bine, le propuneti sa candideze la cate un loc pe Arca. Cam multi pe loc si mai ales cam multi crocodili im propuneti. Multumesc pentru dedicatie. V-as opune un alt Opus la schim, tot despre viata, caci, vorba ‘ceea viata-i sursa:

  7. dlnimeni said

    Viata lunga si , mai ales, vioaie, blogului dlui Goe. Un Goe matur, cultural si care si-a propus o constructie cu ajutorul careia sa-i salveze si pe altii; care altii, desigur ca nu vor avea nici o recunostinta pentru salvatorul lor! Aceasta insa nu face intreprinderea mai putin placuta. Cele mai bune ginduri si urari de succes dlui Goe, in viata reala si in cea virtuala! Fluctuat nec mergitur – este motto-ul Parisului, dar a fost faptic si calauza (b)Arcei in momente mai grele. Citatul latinesc imi ofera ocazia sa ma minunez ce bine ma descurc intr-o limba pe care nu o cunosc. Chiar si asa, e altceva decit onomatopeele majoritatii politicienilor nostri. Cu drag, al dvs dl Nimeni.

    • Dl.Goe said

      D-le Nimeni, d-voastra imi sunteti ca un frate mai mare (cam cu o luna mai mare, luna de pe cer)… si asta nu doar vizavi de vechimea in munca de blogger… dar e-hei mult mai departe… in vanzoleala nebuna din lumea virtuala (zisa si HUVACA), fratele bogasier de la Ploiesti. Prin urmare trebuie sa recunosc, urarea d-voastra mi-a prins bine. Si ca urare si ca semnal. Prin natura noastra cu atat mai emotionante sunt semnalele cu cat vin mai de departe. Din Marte, din Sirius, din galaxia Andromeda, de la Dumnezeu… Greu de stabilit exact unde anume, in ce interval s-ar putea plasa emotionalmente sursa unui semnal de la dl.Nimeni,

      Si cum nimic nu-i aleator (nici macar in mecanica cuantica) urarea d-voastra latineasca (pe care sper ca Arca s-o poata onora) este motto pentru Orasul (latin) al Luminilor. Latina si lumina sunt cursul pe care navigheaza acum Arca lui Goe. Aveti (de) acum contributia d-voastra la stabilirea acestui curs.

      Va multumesc pentru mesaj si nu numai. Desigur, cu drag al dv. dl.Goe

      • dlnimeni said

        Constructia (b) Arcei lui Goe o vedem in fiecare zi, sa vedem si citeva imagini de la constructia arcei lui Noe:

        • Dl.Goe said

          Noe! Alt frate (si) mai mare. Se pare ca indiferent incotro ne-am uita putem vedea un Big Brother. Si pentru ca pe replica olandeza a arcei lui Noe n-am vazut decat animale domestice, cred ca ar mai putea incapea bine si un Inger refuzat de pasari, ca tot se apropie ziua lui Nichita. I-o dedic d-lui Nicu Electricu, aici, intrucat pe platforma domniei sale imi este tehnic imposibil sa comentez…

  8. d'Artagnan said

    3 ani presăraţi cu momente remarcabile…consemnez la întâmplare: atunci când am apărut eu pe acest blog, atunci când dlGoe a înaintat spre rezolvare nişte enigme foarte enigmatice (şi eu am rezolvat una sau două!!), când a fost postat un articol foarte interesant … preluat de pe Decablogul Muschetarilor…şi multe alte momente în care ne-am simţit excelent aici, la dlGoe acasă. La noi acasă, după cum ni se spune.
    Mă simt relaxat ştiind că există acest blog al celor banaţi, dacă vreodată mă va modera amicul meu Porthos, voi şti că aici găsesc un pat unde să dorm ( n-are treabă una cu alta, dar sună bine).
    Dar nu văd trataţia! Am înţeles, nu merge cu lăutari, dar un hardrock, ceva?!

    • Radu Humor said

      „Mă simt relaxat ştiind că există acest blog al celor banaţi, dacă vreodată mă va modera amicul meu Porthos, voi şti că aici găsesc un pat unde să dorm ( n-are treabă una cu alta, dar sună bine).”
      Te-oi fi simţit şi tu relaxat şi-atâta, că crezi că nu există banaţi pe barcă ( eu ce sunt măi mustăciosule 😉 ), care nici măcar de aniversare n-am avut dreptul să postez :mrgreen:
      Nu că aş fi vrut, dar aşa ca să ştii şi tu, nu mori şi tu în paturi străine, dacă te dă şi pe tine din greşeală afară Porthos ( băi ce naivi ne mai credeţi 🙄 ).
      P.S.
      Numai că dacă nimereşti în pat cu Stely nu văd să scapi fără mat, ba mai mult şi ceva plat,
      că la suta ei de kile, nu mai ieşi întreg, cu zile 😳

    • Dl.Goe said

      @D’Artagnan – Ma bucur sa aflu ca aveti amintiri placute despre momentele petrecute pe Arca lui Goe. Mi-a facut placere si sa-mi reamitesc episoadele anume pe care le-ati propus sub egida lui „daca doriti sa revedeti, selectiuni dn programul nostru de revelion”. Si da, pe Arca lui Goe puteti sa va simtiti oricand ca acasa, cu o singura conditie: ca acasa sa va smtiti bine. De salvat nu stiu daca mai putem salva pe cineva, santierul este iata deschis de trei ani si inca n-am salvat pe nimeni, niciun exemplar. Se pare ca in fapt nimeni nu vrea sa fie salvat. Prin urmare, in numele meu personal (sic) si al (b)Arcei va multumesc pentru urari si va rog sa transmiteti asemenea Decablogului si muschetarilor.

      P.S. Un pahar de bautura tare (poate chiar hardrock) am putea servi. De ce nu? De ex. pe 1 Aprilie, cand este, iarasi, ziua de nastere a d-lui Goe. Sau in fiecare zi. In sanatatea d-voastra:

  9. Radu Humor said

    Uite că m-am luat cu vorba şi-am uitat să-ţi lungesc ciorba :
    Vivat ! Crescat ! Floreat !
    Vivat – ca românul de rând sub regimul Băsescu- Boc ;
    Crescat – precum Băsescu-n vârful sta..capului ;
    Floreat – ca surâsul lui Nuţi după aflarea că a rămas însărcinată !
    Nu cu „ajutorul” sculei lui Cocoş, ci cu cel al sculei lui Băse – PD 😆
    Aş mai adăuga şi :
    Pereat – adică continuă cu periatul ! ❗

  10. kibby said

    La Multi Ani arcei!!
    si arcagiului 🙂

    • Dl.Goe said

      Exista si telepatie… cuantica, numai cuantica… Unii dintre vizitator sunt precum materia intunecata… Absenta unei raze laser de la Kibby ar fi echivalat cu un entanglement imperfect… Multumesc pentru urarile venite de la multi ani lumina. 3 sau mai multi. Dar cu Dilema veche mai aveti vreun entanglement? Ceva demn de teleportat…

  11. Iepurele de Martie said

    @ Dl.Zoe

    „Prin urmare trebuie sa recunosc, urarea d-voastra mi-a prins bine. Si ca urare si ca semnal. Prin natura noastra cu atat mai emotionante sunt semnalele cu cat vin mai de departe. Din Marte, din Sirius, din galaxia Andromeda, de la Dumnezeu… Greu de stabilit exact unde anume, in ce interval s-ar putea plasa emotionalmente sursa unui semnal de la dl.Nimeni.”

    Ei, draga, nu te pierde cu firea. Omul a vrut sa fie amabil, atata tot. Tu chiar l-ai luat in serios?

    • arcaluigoe said

      Fireste ca l-am luat in serios. Pentru tine, desigur, persoanele amabile nu merita sa fie luate in serios, ceea ce are repercursiuni destul de serioase asupra felului in care te percepi tu insuti. De unde si spaima in legatura cu felul in care te vad ceilalti. E suficient sa te contrazica cineva si gata, intri in criza existentiala profunda. Trebuie sa stii ca ma urmaresti degeaba. Nu-ti pot reda respectul fata de tine insuti. L-ai pierdut prea demult. Furia, badarnia, marlania, prin care incerci sa te defulezi, nu pot ascunde celorlalti impresia mizerabila pe care o ai tu insuti despre tine. Dimpotriva. Din pacate, pe mine unul, suferinta ta nu ma poate face sa te iau in serios. Esti o gluma proasta si atat.

  12. Iepurele de Martie said

    D-le Zoe, pot sa va bag in pizda mamei dumneavoastra, pentru ca m-ati banat partial si comentariile imi apar cu mare intarziere (desi refuzati cu incapatanare sa admiteti acest lucru si fugiti de cuvantul „banat” ca dracul de tamaie, mintind mai ceva ca televiziunile mogulilor)? Deci pot? Bine, multumesc!

    • arcaluigoe said

      Parjane este o dovada vie a faptului ca minti. Minti dar nu esti in toate mintile. E paradox?

      Desigur ca esti liber sa injuri. In majoritatea cazurilor este singurul lucru pe care poti sa-l faci.

      P.S. Deci n-ai mai rezistat asteptarii si ai venit pe Arca pentru a-ti satisface obsesia pentru dl.Goe. Dupa cate se poate deduce din comentariile tale, se vede ca esti un citior vechi, atent, exhaustiv, fidel. De cand ai venit intaiasi data pentru prima oara pe Arca (din seara aia de la Iunion, cu CTP si Nicolaesco), nu ti-a scapat nimic necitit, in schimb, (in compensatie?), iti scapa toate intelesurile.

  13. Radu Humor said

    Băi, amărâtule!
    Minţi chiar şi de ziua ta, deoarece una-i ca mesajul postat să apară imediat şi alta, cam ca Udrea , să apară când vrei tu şi mai ales numai dacă-ţi convine ţie !
    Aşa ca chestie ai putea să beneficiezi de oarecare indulgenţă din partea unora, dacă ai accepta starea deplorabilă în care ai intart, de fapt în ce ai călcat de când te-ai dat cu Băsescu pentru câţiva lei 🙄
    Pentru că aşa prost, ca să înghiţi toate tâmpeniile lui, cu siguranţă nu eşti !
    Dar o să păţeşti exact ca Abălaru, care după ce l-a pupat în cooor, nu numai pe Băsescu, dar şi pe Manolescu, Pleşu, Cărtărescu, ba chiar pe Tismăneanu, Patapievici (voma supremă a oricărui om de bun simţ nu mai poate fi oprită în cazul lor :mrgreen: ) a sfîrşit prin a-şi recunoaşte greşeala 🙄
    Până la urmă tot Ilieşiu l-a ajutat să-şi rezolve o problemă, mai mult de orgoliu, dar doar după ce, ca un dizident care se pretinde i-a lins insistent în fund pe fii torţionarilor cominternişti, care în afară de a-l suporta cu o suficienţă de aleşi ( ai lui băsescu 😉 ) n-au făcut nimic.
    Cum au făcut de exemplu acum când au reuşit să facă din nou România de râs la Târgul de Carte de la Paris, pentru care s-au cheltuit bani grei din buzunarul românilor.
    Dar pretutindenarii ăştia dacă nu înşeală şi fac de râs ţara, care şi-a făcut milă de ei şi nu i-a trimis la ghena Istoriei ( ba i-a mai şi pus în fruntea bucatelor, în ciuda unor români cu dragoste de neam şi ţară), doar la asta se pricep
    Ai deja vreo doi ani şi ceva de când prestezi la fundul lor şi tot un amărât de personaj demn de milă ai rămas 😳
    Pentru că singurul lucru care nu-l pot afirma despre tine este acela că ai prost !
    Nici măcar prost educat, dar eşti de o cupiditate înspăimântătoare !
    Ai reuşit cred să-ţi exasperezi şi ceea ce ţi-a mai rămas din propria familie, nefericitule !
    Nu-ţi urez la mulţi ani de blogărit , ci de viaţă poate ajungi să te trezeşti de cap ❗

  14. d'Artagnan said

    Iepurilă, şi cine spuneai dragă că e obsedatul? Să înţeleg că dlGoe te urmăreşte ca un maniac pe propriul său blog?

Lasă un răspuns

 
