(b)Arca lui goE

b-Log anonim, amator si ventrilog al celor fara de blog. Despre NIMIC

Sortis humanae ad intelligendum lux

Posted by Arca lui Goe pe Aprilie 10, 2013

A – Destinul omului este să înţeleagă lumina

……………….. Ă – El destino humano es entender la luz

……………….. Â – La destinée humaine est de comprendre la lumière

……………….. B – Human destiny is to understand the light

……………….. C – Schicksal des Menschen ist es, Licht zu verstehen

……………….. D – Destino umano è quello di capire la luce

……………….. E – Судьба человека, чтобы понять света

……………….. F – 人的命運是了解光

……………….. G – मानव भाग्य के लिए प्रकाश को समझने के लिए है

……………….. H – גורל אנושי הוא להבין אור

……………….. I – Homa destino estas kompreni lumon

……………….. Î – হিউম্যান ভাগ্য আলোর বুঝতে হয়

……………….. J – Ανθρώπινα πεπρωμένο είναι να κατανοήσουν το φως

……………….. K -人間の運命は、光を理解することである

……………….. L – Ludzki los jest zrozumieć światło

……………….. M -Az emberi sors, hogy megértsük, fény

……………….. N – Људска судбина је да разуме светлост

……………….. O – માનવ નિયતિ માટે પ્રકાશ સમજી

……………….. P – Съдбата на човека е да се разбере светлина

……………….. Q – Menneskets skæbne er at forstå lys

……………….. R – Lidský osud je pochopit světlo

……………….. S – مصير الإنسان هو أن نفهم ضوء

……………….. Ş – מענטש צוקונפט איז צו פֿאַרשטיין ליכט

……………….. T – El destí humà és entendre la llum

……………….. Ţ – மனித விதி விளக்கு புரிந்து உள்ளது

……………….. U – Menslike lot is om lig te verstaan

……………….. V – Fati i njeriut është për të kuptuar dritë

……………….. W – O destino humano é entender luz

……………….. X – Destin tal-bniedem huwa li wieħed jifhem dawl

……………….. Y -Tynged dynol yn deall golau

Z – Sortis humanae ad intelligendum lux

10 Aprilie 2013 – Lumina

10 răspunsuri to “Sortis humanae ad intelligendum lux”

  1. Stely said

    Aici si atunci s-a nascut Ideea (Deviza ).

    Hello world!

    Publicat de arcaluigoe pe martie 21, 2010

    Sortis Humanae ad Intelligendum Lux

    Animalelor anonime interesate de problema salvarii de la extinctie (prin distinctie) si de perpetuarea speciei in vederea evolutiei, le aduc la cunostinta ca Arca este in constructie. Am informatii precise despre faptul ca Potopul va veni curând asa ca fiti gata de imbarcare. Imbarcarea se va face prin preselectie, pe baza de cod genetic si identitate existentiala, cu putin inainte de lansarea la apa. Pe curând.

    Vineri 9 Aprilie 2010: Azi am strans lemn(e) pentru arca. Am reusit sa adun vreo patru scanduri. Am de gand sa mai adun si altele desi, dupa unii autori, o arca din patru scanduri ar putea fi destul de incapatoare pentru un univers intreg nu doar pentru o biosfera. Am gasit si doua cutii negre la Smolensk si mai multe animale care nu vor veni pe arca niciodata. Carbonizat amorul fumega. Maine voi studia catalogul cu animalele care nu intra la apa si deschid lista de pasageri. Presupun ca n-o sa fie in ordine alfabetica. Vom vedea. Timp ar mai fi. Pana maine mai e o mica eternitate. Ma sâcâie insa un gând nelamurit. Am senzatia vaga dar persistenta ca-mi scapa ceva important din vedere. Macar daca m-as lamuri despre ce e vorba.

    S-a lamurit. Imi lipseau plantele din plan. Acum strang scanduri si seminte, samburi si mladite. Tot n-am stabilit inca ce animale voi admite pe arca. Poate ar fi bine sa iau doar oua, larve, pupe, embrioni si celule sușă. Ca sa evit susanalele. Inca n-am stem, ca trec de la una la alta. Ar trebui sa-l semnez cat mai repede. Am stern, coaste (n-o mai iau pe Eva cu mine, usurez arca si nici nu se mai supară d-na Noe Goe pe mine) si carena. Am carena. S-ar zice ca sunt aproape gata. Trebuie sa mai verific o data. Maine, pentru ca acum sunt asa… obosit, somnolent, aproape păstos. Contati pe mine, animalelor. Va salvez. Daca pot… fireste ca va salvez”

  2. Maria said

    Neguri acopar campuri si damb. Freamata ulmul, duhul cel stramb.

    Cuiburi mai multe-n creste se vad. Semn ca-n coroane dat-a prapad.

    Neagra faina cade prin scoc colo la moara lui Nenoroc.

    Macina el doar -garbov, carunt. Curge uratul greu si marunt.

    Lut fara slava, umed absurd. Umbla-n ne-lume, drumul e surd.

    Unde razbate silnicul pas, lung peste crestet canta un glas.

    Canta prin ceata care cazu -vesnic deasupra-mi pasarea U

  3. Iepurele de Martie said

    O EPIGRAMA PENTRU CRISTIAN PREDA: http://ascutirealupteideclasa.wordpress.com/2013/04/11/o-epigrama-pentru-cristian-preda/.

    P.S.: Tu ai inteles lumina: esti basist. Boule.

  4. Anterium said

  5. Maria said

    De unde-si are raiul lumina?
    Stiu: îl lumineaza iadul cu flacarile lui!

    Lumina ce-o simt
    navalindu-mi în piept când te vad,
    oare nu e un strop din lumina
    creata în ziua dintâi
    din lumina aceea-nsetata adânc de
    viata?
    Nimicul zacea-n agonie
    când singur plutea-n întuneric si dat-a
    un semn Nepatrunsul.

    „Sa fie lumina!”

    O mare
    si-un vifor nebun de lumina
    facutu-s-a-n clipa:
    o sete era de pacate, de doruri
    de-avânturi, de patimi,
    o sete de lume si soare.

    Dar unde-a pierit orbitoarea
    lumina de-atunci-cine stie?

    Lumina ce-o simt navalindu-mi
    în piept când te vad-minunato,
    e poate ca ultimul strop
    din lumina creata în ziua dintâi.

  6. Nu stiam ca asta e nazuinta omului, nu stiam pe cale rationala.
    Impresionanta demonstratia „alfabetagamadeltica”. 🙂

  7. Seamana cu un silogism sau cum s-o fi chemand.

  8. Stely said

    Eu sunt Lumina lumii; cel ce Îmi urmează Mie nu va umbla în întuneric, ci va avea lumina vieţii.

    Deci iarăşi le-a vorbit Iisus zicând: Eu sunt Lumina lumii; cel ce Îmi urmează Mie nu va umbla în întuneric, ci va avea lumina vieţii. De aceea fariseii I-au zis: Tu mărturiseşti despre Tine Însuţi; mărturia Ta nu este adevărată. A răspuns Iisus şi le-a zis: Chiar dacă Eu mărturisesc despre Mine Însumi, mărturia Mea este adevărată, fiindcă ştiu de unde am venit şi unde Mă duc. Voi nu ştiţi de unde vin, nici unde Mă duc. Voi judecaţi după trup; Eu nu judec pe nimeni. Şi chiar dacă Eu judec, judecata Mea este adevărată, pentru că nu sunt singur, ci Eu şi Cel ce M-a trimis pe Mine. Şi în Legea voastră este scris că mărturia a doi oameni este adevărată. Eu sunt Cel ce mărturisesc despre Mine Însumi şi mărturiseşte despre Mine Tatăl, Cel ce M-a trimis. Îi ziceau deci: Unde este Tatăl Tău? Răspuns-a Iisus: Nu mă ştiţi nici pe Mine nici pe Tatăl Meu; dacă M-aţi şti pe Mine, aţi şti şi pe Tatăl Meu. Cuvintele acestea le-a grăit Iisus în vistierie, pe când învăţa în templu; şi nimeni nu L-a prins, că încă nu venise ceasul Lui.

    Biblia/Noul Testament/Ioan/Capitolul 8

  9. […] Arca, […]

  10. Stely said

    Ma simt datoare sa relatez ” povestea ” citatului meu din Biblie -„Eu sunt Lumina lumii „… „Povestea” care a inceput pe blogul „corabierului „(AVP) unde m-am dus, dupa o absenta indelungata sa fac unele clarificari cu privire la cauzele ei . Vrind sa-i aduc dovada ca n-ar fi imposibila „disparitia ” mea (fara o vorba ) mi-au” cazut ochii ” pe un comentariu facut @Goldmund , care ca si mine isi ducea veacul pe acest blog si care a disparut si el (ca si mine ) fara urma. Presupun ca a disparut imediat dupa ce a scris acest comentariu :

    Goldmund Says:
    8 ianuarie 2012 la 1:20 PM

    “Eu sunt Lumina Lumii”
    Exista o sumedenie de animale care traiesc pe fundul marilor si oceanelor care practic nu au nevoie de ochi, pentru ca la adancimi mari domneste intunericul permanent, astfel ochii acestor vietuitoare au degenerat, s-au atrofiat sau chiar au disparut. Exista si animale terestre care au ochii atrofiati, precum cartitza. Totusi si aceste animale ‘iubesc’, se inmultesc, supravietuiesc…

    Exista multe drumuri care pot duce la fericirea individuala, insa doar unul duce spre Lumina, indiferent de imprejurare:
    Iisus spune “Eu sunt..”, “Eu sunt…”…”Eu sunt Lumina Lumii”. Lumea acelor timpuri era doar Europa si Asia si parti din Africa, in rest lumea cunoscuta de evrei (si europeni) era restransa…”Lumina Lumii” se refera si la cele doua Americi, Australia si Oceania, desigur – atunci inca Terra incognita. Si nu numai! Lumina e a Universului si chiar mai departe, e o Lumina infinita, fie ca e vorba de mai multe Universuri, Universuri paralele sau ‘gauri negre’. “Eu sunt Lumina Lumii” e mai mult decat cunoaste omenirea la un moment dat, pentru ca nu avem de-a face cu acele cunostinte descoperite spiritului uman prin cercetare…; avem de-.a face cu Lumina dumnezeiasca, fie ca stim de ea, sau nu, fie ca incepem si dorim sa o intelegem, sau nu, fie ca o acceptam sau nu. Astfel Biblia nu e doar o carte in biblioteca, Biblia este izvorul tuturor cunostintelor eterne. De la cifrele si matematica Civilizatiei Indusului la matematica si fizica cuantica e doar un salt de o secunda, insa anii si miliardele de ani(de cercetare)… de-acum incolo, ce vom afla?! Mai mult decat Lumina Universurilor?
    Chiar ca sunt curios…. ”

    Frumos si cit se poate de actual ,nu-i asa ?

    Dar Iata cum mi-a venit ideea sa aduc aici citatul din Biblie. Atunci nu am gasit nici un motiv sa aduc, mai intai comentariul lui Goldmund ,apoi citatul din Biblie. Totusi trebuia sa-l pun , intrucit exista un motiv . Anume ca, imediat ce am dat cu ochii de @ Goldmund mi-am adus aminte faptul ca de citeva zile ma gindeam la el. Cred ca a fost la mijloc „o lucratura cuantica „, careia eu i-am zis atunci premonitie . Dar „premonitia „nu s-a terminat aici . Dupa ce am pus mai intai citatul (inspirata fiind de comentariul lui Goldmund ) la ora 1,14 , m-am intors pe blogul lui AVP ,unde am facut clarificarile promise ,care si ele au fost provocate (intimplator )de …” Dl Goe cuanticul ” . El mi-a facut „legatura ” 🙂 Dupa ce am scris primele doua comentarii explicative , ce au generat cite un raspuns din partea lui AVP , am mai pus un comentariu la topicul urmator ,ceva despre politica actuala . Ei bine , cind m-am dus la citeva ore sa aflu raspunsul la acest ultim comentariu , cine credeti ca postase pe blog si ma intreba de sanatate ? Da @ Goldmund , pe care avind un alt nick cam lung , nu l-am sesizat din prima, ci abia dupa ce am citit primele rinduri ale comentariului lui.
    Aveti aici toata” povestea ”
    http://viorelpadina.wordpress.com/2013/04/11/aria-calomniei/

    http://viorelpadina.wordpress.com/2013/04/14/ce-naiba-susotiti-voi-pe-acolo-cucilor/#comments

Lasă un răspuns

 
