(b)Arca lui goE

b-Log anonim, amator si ventrilog al celor fara de blog. Despre NIMIC

Atractie

Posted by Arca lui Goe pe Aprilie 21, 2013

Regina gărgăunilor: O femeie dansează înconjurată de zeci de mii de albine. Sara Mapelli îşi spune Regina Albinelor deoarece este capabilă să danseze în timp ce pe corpul ei stau peste 12.000 de albine. Americanca le permite albinelor să se aşeze pe ea în timp ce ea meditează timp de două ore. Sara a explicat că acest procedeu este dureros, deoarece pentru ca primul strat de albine să stea pe corpul ei trebuie să o muşte. După ce s-au pus pe trupul ei, albinele se plimbă peste tot, pe la subraţ, pe păr, sâni sau bărbie. „Trec printr-o meditaţie adâncă şi simt cum stupul mă înconjoară, mă cuprinde şi îmi extinde corpul la nivel celular. Sunt o vindecătoare, dansatoare, artistă, construiesc structuri şi am grijă de albine”, se caracterizează Sara Mapelli.

5 răspunsuri to “Atractie”

  1. Stely said

  2. Stely said

    http://www.buzznews.ro/2013/02/05/alerta-intuitia-lui-einstein-ar-putea-deveni-cosmarul-omenirii-sfarsitul-lumii-ar-putea-surveni-de-la-disparitia-unei-insecte/

  3. Maria said

    Ca o părere, un freamăt de ramuri
    Peste zorii de vară – blând alizeu –
    O sepală, o petală şi un spin –
    Un licăr de Rouă – O Albină ori două
    Şi floarea asta – sunt Eu!

    Poetului îi şade bine
    Să fie trândav, bleu şi pur.
    Mânânce miere de albine,
    Beie din sticle borş de-azur.

    Îmbuibă-se printre chiftele,
    Cu târtiţe de fluturi moi.
    Poetul trebuie să-şi spele
    Zilnic picioarele-n oloi.

    Şi mâinile în lapte dulce,
    Şi faţa-n bulion de crin.
    Dânsul de-a pururi va să-şi culce
    Pe plusuri trupul longilin.

    Să nu citească, să nu scrie,
    Ci numai doar poet să fie,
    Cu papanaşi la pălărie
    Şi c-o iubită fistichie
    Ce are sâni cât garderoba
    Şi coapsele cât Europa!

    • Stely said

      🙂

      Mi-e teamă de Cel ce vorbeşte puţin –
      Mi-e teamă de Omul Tăcut –
      Pe Vorbăreţ – pot chiar să-l întrec –
      Mă întreţin oricând c-un Limbut –

      De cel ce drămuieşte Vorba
      Când Alţii – vorbe risipesc –
      Mi-e teamă – şi-s prevăzătoare
      Este un Om Ales

      poezie de Emily Dickinson, :

  4. Pentru consumatorii îndîrjiți de cinematografie contemporană și evenimente de breaslă, un proiect autohton fraged :

    http://www.filmsense.eu/

    Enjoy!

Lasă un răspuns

 
