(b)Arca lui goE

b-Log anonim, amator si ventrilog al celor fara de blog. Despre NIMIC

Banc/nota III.

Posted by Arca lui Goe pe Iunie 10, 2013

Dintre toate omonimele cel mai omonim si mai notabil este bancul. Banc de pesti. Banc de nisip. Banc de lucru. Banc de proba. Banc (de) joc. Banc de râs… ne mai tinând cont si de femininul bancå. E clar ca limba românå se tine de bancuriSi noi la fel.

* * *

III.

Doi tipi se duc in excursie in Egipt. In prima zi viziteaza piramidele, cheltuiesc toti banii si de aceea dorm peste noapte pe malul Nilului. Pana dimineta pe unul il inghite un crocodil pana la gat. Se trezeste celalalt si striga :

– Mancati-as !!! Costica, de unde puii mei ai tu sac de dormit Lacoste ?

* * *

E vechi? E slab? Spune tu altul mai tare si mai nou! 🙂 

10 răspunsuri to “Banc/nota III.”

  1. Stely said

    Big -Banc(G) !!!! :))

    @Arca lui Goe – Stiu ca Dl Goe este ocupat cu chestiuni deosebit de importante si mai ales complicate .Atit de complicate incit nu-si permite nici un pic de ragaz, ca sa-i explice PCCCSUAALG de ce „natura ” sunt ele si cit va dura pina ce vor fi rezolvate . Sunt, cum spuneam deunazi, intr-o mare dilema…
    Cum sa procedez incit sa nu dau satisfactie celor care jubileaza ca am ramas singura pe Arca lui Goe?.Imi vine sa cred ca se adevareste presimtirea, pe care a avut-o @ Dl Goe in februarie 1, 2013 la 5:58 pm :
    @Stely – Exista o perspectiva (nu a d-lui Goe care le stie pe toate ci asa… una oarecare, improbabila dar plauzibila) din care se vede ca d-voastra ati venit in troaca lui goe ca sa faceti “curatenie”, adica sa-i “curatati” pe toti. L-ati eradicat pe Radu Humor. L-ati gonit pe dl.Nimeni. Ati speriat-o pe CMM. Se pregateste tanti Mitzaa (?!).
    Asa ar fi logic in contextul principiului de excluziune al lui Pauli, despre imposibilitatea fermionilor identici (ai lui Fermi) de a coexista simultan in aceeasi stare cuantica. Arca lui Goe este (nu-i asa?) o stare cuantica, iar d-voastra sunteti, cu siguranta cel mai ferm fermion din gama specifica.
    Cand troaca va fi curata o sa faceti o sfeștanie draguta apoi o sa stingeti becul in SF-era lui Goe, o sa luati fotonii cu d-voastra si pe aci ti-e drumul catre destinatia finala: “Blogul lui Stely”.

    De fapt @Dl Goe stie ca am fost foarte speriata de o asemenea perspectiva, pe care cum spuneam tot atunci :

    Stiu ca stiti, despre faptul ca nu am avut de gind sa devin pe Arca lui Goe, in starea ei “cuantica”, cel mai “ferm fermion “. A fost asa ca o clipire de secunda si …gata !! Dar alta belea ! Cum voi putea sa fac fata mai departe, in asa fel incit sa nu colapsez jalnic ? Mor de frica ! Sa nu ma lasati, va rog !!! Dar poate ma ajuta “Pronia cereasca” sa gasesc solutia ?!!

    Prin urmare au trecut (iata) 3 luni jumate de la momentul acela . Intrebarea mea este urmatoarea : oare suntem in situatia acelei perspective, pe care @Dl Goe a descris-o cu atita umor ? Sau dimpotriva , in situatia ce ii determina pe unii sa jubileaze ? Ei vad Arca lui Goe ca si „inmomintata”. Nu cred ca este adevarat ce spun ei, citez : ASADAR AI CONDAMNAT ARCA LA MOARTE…
    Dar, desi nu-i cred , simt nevoia unui sfat din partea d-voastra . Prin urmare, ce trebuie sa fac? Sfestanie sau slujba de inmormintare. 🙂

    P.S . Eu nu vreau nici una nici alta . Daca ar fi sa ma intrebati pe mine, as vrea sa vina @D-l Goe !!! Sau sa va delege pe d-voastra, pentru a da niscaiva lamuriri si alte mici chestiii …

    • Cinic said

      Pai vezi la comentarii recente,ai 14 din 15 ! si asta de zile bune.
      Asta iti da raspunsul la intrebarea pe care ti-o pui!

      • Stely said

        @Cinic -Nu am inteles . :roll : Poti sa detaliezi? .. te rog ! Adica, este rau sau este bine, ca am 14 din 15 comentarii recente ?

        • Stely said

          Hmmm , sunt in ceata … Nu stiu cum sa interpretez „like-urile ” si nici „dislike-urile ” primite la cele doua postari ale mele . Ma ajuta cineva ? Zau, acum apreciez sinceritatea unui anume @Euler, care m-a taxat cindva cu un „dislike”, pentru indrazneala mea de a prelua de pe Google niste informatii referitoare la momentul aniversar, dedicat marelui matematician Leonard Euler (nascut pe 15 aprilie 1707 )pe motiv ca habar nu am de matematica . Pai acum ce sa cred ?

    • Dandana said

      Moare un gamer si, dupa moarte, ajunge in Iad. Dupa o saptamana, suna Satana la Dumnezeu:
      – Doamne, ce nebun mi-ai trimis, a distrus toate cazanele, a ucis toti dracii, alearga prin tot Iadul si striga in gura mare „Unde-i iesirea spre nivelul 2 ?!”

  2. Stely said

    In asteptarea unui mic semn de viata din partea @RALG , as vrea sa semnalez surpriza placuta facuta de „Mr Google „:

  3. Stely said

    Aici un interviu …proaspat :

  4. Stely said

  5. Stely said

    Acum sa revenim la topic . Am sa va spun un altfel de Banc, care sper sa va amuze …

    Un anume cititor al Arcei lui Goe (special pentru mine ) crezind ca nu cunosc semnificatia acronimului PCCCSUAALG , a dorit sa-mi dea o mana de ajutor cu niste interpretari personale (haioase ,zic eu ).Iata-le :

    Pe Cel Ce Cauta Sensurile Unice Ale Arcei Lui Goe.

    Pentru Cel care Chibiteaza Suflarea Ultima A Arcei Lui Goe.

    Pentru Cel care Contabilizeaza Suspinele Umede Ale Arcei Lui Goe.

    Pentru Cel Care Crapa Sistematic Usi Ale Arcei Lui Goe.

    Pentru Curajosul Cinstitul Cititor Scriitor Ultim Al Arcei Lui Goe

    Cel Care Cloneaza Sisific / Uimitor Alura Arcei Lui Goe.

    🙂 🙂 🙂 🙂

    P.S. Voi ce credeti ? Puteti sa spuneti, care dintre ele este cel adevarat si (mai ales) caruia dintre cititorii de pe Arca lui Goe i-ar corespunde varianta aleasa de dvs ?
    A, daca imi veti cere (in caz ca nu stiti ) va voi spune varianta corecta, cea in care ma regasesc si eu . 😉

  6. Stely said

    Acum inchei momentul aniversar cu un film artistic . L-am vazut si mi-a placut f.mult .

    P.S. Îi dedic (pe bune) filmul @Mariei . 🙂

Lasă un răspuns

 
