(b)Arca lui goE

b-Log anonim, amator si ventrilog al celor fara de blog. Despre NIMIC

Banc/nota X.

Posted by arcaluigoe pe Iunie 17, 2013

Dintre toate omonimele cel mai omonim si mai notabil este bancul. Banc de pesti. Banc de nisip. Banc de lucru. Banc de proba. Banc (de) joc. Banc de râs… ne mai tinând cont si de femininul bancå. E clar ca limba românå se tine de bancuriSi noi la fel.

* * *

X.

– De ce ti-ai vopsit, domnule, masina rosie pe o parte si verde pe cealalta?
– Imi place sa vad cum se contrazic martorii.

* * *

E vechi? E slab? Spune tu altul mai tare si mai nou! :) 

10 Răspunsuri to “Banc/nota X.”

  1. Lost said

  2. Stely said

  3. Stely said

    Un ardelean vine in Bucuresti si asteapta verdele la un semafor. Un sofer trece cu viteza printr-o balta si-i umple pe toti cu zoaie, din cap pina-n picioare. Bucurestenii urla dupa el scosi din minti, numai ardeleanul se uita mirat.
    -Apoi, stati linistiti ca trebe s-opreasca.
    -Ce s-opreasca dom’le, esti timpit?! N-ai vazut ce viteza avea?
    -Apoi cum, nu opreste?
    -Nu. Da’ mata pe ce lume traiesti?
    -Apoi la noi in Ardeal, cind se-ntimpla de te uda un sofer, apoi opreste, te ia in masina, isi cere iertare, te duce acasa, iti da sa maninci si nu se lasa pina nu stai la el vreo trei zile in gazda pe banii lui. Iar la plecare iti cumpara si un televizor.
    -E, pe dracu’, zice bucuresteanul. Ti s-a intimplat matale asta!?
    -Nu mie, da’ i s-o-ntimplat nevesti-mii .

  4. Amalia said

    🙂

  5. Amalia said

    anara sotie trimite acasa de la spital telegrama sotului:

    “Scumpul meu Costelus, alaltaieri s-a nascut ingerasul nostru de baiat. E dulce, dar din pacate eu nu am lapte si am angajat o doica din Grenada. Eu nu sunt de vina, dar se pare ca din cauza, ca ea e neagra, pielea copilului s-a intunecat si e aproape neagra. Te iubesc si abia astept sa vin acasa cu odorul nostru.”
    Cu drag,sotia ta Maria.

    Telegrama lui Costelus catre bunica:

    “Draga mama, Maria a nascut un baiat alaltaieri. Totul a decurs bine, dar ea nu are lapte si a angajat o doica din Grenada care e neagra. Cum a inceput sa alapteze copilul, pielea lui delicata a devenit neagra. Maria nu are nici o vina ca n-a gasit o doica alba. Te sarut cu drag, fiul tau Costelus.”

    Telegrama de la mama catre Costelus:

    “Draga Costelus, ma bucur ca sunt bunica si va felicit. Pot s-o inteleg pe Maria, caci eu am fost in exact aceeasi situatie. Cand te-am nascut n-am avut lapte si a trebuit sa te hranesc cu lapte de vaca. Eu n-am nici o vina ca ai iesit un bou”

  6. Amalia said

    „Tanara sotie „…

  7. Stely said

    „Cascadorii râsului „: O dedicatie pe care o fac „vajnicului revolutionar ” Ionut – un Ion cu..mot 🙂 care se lăuda ieri ca „asta -iarna ” a luptat vitejeste( in Piata Universitatii ) contra „dictatorului Traian Basescu „, intocmai ca si „golanul Victor Ponta ” in 13 iunie 1990 .
    Cititi aici , sa ne ” râdem impreuna „ca de un banc bun . 🙂

    „Da, m-am intitulat Golan”

    În seara de 13 iunie 2013, la exact 23 de ani de la ziua în care „Golania” a început să fie înecată în sânge, premierul Victor Ponta a participat la o emisiune televizată, în calitate de invitat al lui Robert Turcescu. Dar, de astă dată, contrar obiceiului său, moderatorul și-a tratat invitatul cu îndeajuns de multă condescendență. Doar spre final i-a întins un soi de capcană subtilă pe care premierul a evitat-o cu grația unui elefant care tropăie printr-o grădiniță cu floricele. Chestionat de moderator despre 13-15, dar fără să-l fi acuzat cineva de ceva anume, actualul premier s-a trezit precizând că are „conștiința curată”. Iar asta prin intermediul unei fraze fără cap și fără coadă din care nu rezulta cu cine anume se ceartă el concret: „Nu, pentru că întotdeauna, pentru mine, ce a fost în Piața Universității a fost un lucru atât de prețios pentru cultura mea și pentru educația mea, încât modul în care vorbesc la 20 de ani cei care nu au fost acolo mi se pare inutil”. Întrebat dacă atunci „s-a autointitulat golan”, Victor Ponta a afirmat „Ba da, dar am fost acolo, spre deosebire de cei foarte mulți care vorbesc”. Mai apoi, întrebat dacă a scandat și el „Jos Iliescu”, actualul premier a recunoscut, oarecum fâstâcit: „ Am strigat, sigur că da.”. Dar, în momentul în care a fost invitat să-și pună în piept un bilețel pe care scria, exact ca acum 23 de ani, „Golan, Jos Iliescu”, Ponta aproape că a intrat în panică și a refuzat chiar și să atingă acea bucățică de hârtie. Păi, de unde atâta curaj pe el? Numai să fi îndrăznit așa ceva că, în secunda doi, bătrâna cotoroanță comunistă i-ar fi tras o smetie care l-ar fi „descalificat” și l-ar fi trimis direct în grajdul lui de „Cârlan”, oricât se mândrește el acum că este Premierul României.
    http://www.curentul.ro/2013/index.php/2013061787763/Actualitate/La-23-de-ani-dupa-Piata-Universitatii-Victor-Ponta-a-ales-Mai-bine-Carlan-decat-Golan.html

  8. Stely said

    Alta dedicatie pentru „Ionut ” (vajnicul revolutionar ) …

  9. Stely said

    Un banc sec (adunat de pe facebook)

    ” Marga ,purtător de cuvânt la romstal…🙂

    Asta dupa ce …. Andrei Marga a demisionat, luni, din funcţia de preşedinte al Institutului Cultural Român, potrivit Realitatea TV.

    Demisia lui Andrei Marga vine în contextul în care Comisiile reunite pentru cultură şi politică externă din Senat au cerut, luni, revocarea lui Andrei Marga din funcţia de preşedinte al Institutului Cultural Român (ICR)..

  10. Stely said

    P.S. Am uitat sa pun linkul .
    http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/andrei-marga-a-demisionat-de-la-conducerea-icr-305001.html

Lasă un răspuns

 
