(b)Arca lui goE

b-Log anonim, amator si ventrilog al celor fara de blog. Despre NIMIC

Banc/nota XIII.

Posted by arcaluigoe pe Iunie 20, 2013

Dintre toate omonimele cel mai omonim si mai notabil este bancul. Banc de pesti. Banc de nisip. Banc de lucru. Banc de proba. Banc (de) joc. Banc de râs… ne mai tinând cont si de femininul bancå. E clar ca limba românå se tine de bancuriSi noi la fel.

* * *

XIII.

Doi prieteni se intalnesc dimineata, la cafea.Unul din ei are un ochi vanat.

– Ce-ai patit la ochi?

– M-a lovit nevasta..

– De ce?

– I-am vorbit cu „TU”..

– Doamne, iarta-ma, dar ce fel de relatie aveti voi in familie de te-a lovit pentru atata lucru?

– Pai aseara, pe cand mancam, mi-a zis:

„Stii, draga, noi n-am mai facut sex de trei luni”.

Si eu i-am raspuns: „Poate TU…”

* * *

E vechi? E slab? Spune tu altul mai tare si mai nou! :) 

9 Răspunsuri to “Banc/nota XIII.”

  1. Stely said

  2. Lost said

  3. Stely said

  4. Elena said

    – Salut ! Am auzit că te-ai însurat ! intră în amănunte, cum e nevastă-ta ?
    – Frumoasă si proastă!
    – Hai mă…cum aşa?
    – Păi dacă era urâtă, n-o luam eu pe ea, iar dacă era deşteaptă, nu mă lua ea pe mine.

    Bula pensionar
    Bulă, pensionar, stătea de vorbă cu alţii ca el:
    – Ai văzut că Ionescu a murit după şase luni de la pensionare, Popescu după trei luni, Georgescu după două luni.
    – Or fi băgat ăştia ceva în pensie! răspunde Bulă.

    Perle din lucrarile elevilor:
    -Stefan cel Mare avea o sotie cuminte, care sta la palat si il astepta ca sa puna masa
    -Napoleon putea sa dicteze mai multe scrisuri deodata si de aceea s-a facut dictator
    -Rascoala de la Bobalna a inceput pe un deal si s-a terminat in 1709
    -Razboiul de 100 de ani a durat ceva mai mult
    -Cele 7 minuni ale lumii au fost un stalp, o gradina, si altele, distruse mai toate de cutremure si ploi
    -Oastea lui Sobieski mergea greu pt ca drumul nu era asfaltat
    -In luptele de la Plevna romanii au fost tari si cu piepturi de otel inoxidabil.

    Alinuta observa diferenta dintre ea si un baietel. Se duce intr-un suflet la mama ei si o intreaba:
    – Mama, ce are baiatul ala intre picioare?
    – Daca o sa fii cuminte o sa ai parte de una.
    – Si daca n-o sa fiu cuminte?
    – O sa ai parte de mai multe.

  5. Stely said

    „Cred că ne-am distrat destul în ultimii 23 de ani încercându-i pe toți: FSN, partide istorice cu ale lor caricaturi de azi, emanații feseniste, democrați, liberali, udemeriști, conservatori, toți, dracul să-i ia în țara lui, s-au dovedit a fi niște fripturiști, pișcotari, cerșetori, hoți, trădători de care mi-e așa de lehamite azi făcându-le inventarul, încât micile excepții există doar pentru a se-ntări regula. Dacă ar fi politicieni pentru care, nu să bagi mâna-n foc, dar să le acorzi creditul de a-i crede interesați de binele și progresul României, i-ai putea număra pe degetele unei singure mâini. Ce înseamnă asta? Înseamnă că cele 22-23 de milioane de mioare ce behăie românește, sau ungurește, au maximum 2-3 ciobani care aleargă de colo-colo să salveze turma de lupii ce dau târcoale, mai înhață câte-o oaie și-o mănâncă și tot așa, până ciobanii își bagă picioarele pe bază de legislația care nu permite al treilea mandat , sau în cazul celui de-al doilea, hai, fie, al treilea, pe bază de lehamite și de ”mai dă-vă-n Doamne iartă-mă, că nu mi-oi mânca eu zilele să vă apăr stâna, că tot vă place să fiți mâncați și să vă plângeți că stă domnule, drobul de sare să cadă-n capul națiunii”.

    http://politicstand.com/la-capatul-rabdarii/

  6. Stely said

    Iar aici sa restabilim adevarul cu ajutorul Sorinei Matei .

    http://sorinamatei.blogspot.co.il/2013/06/cum-furat-premierul-ponta-laserul-de-la.html#.UcKeWZmWb7Q.facebook

  7. Elena said

  8. Itic si Strul said

    Ion bolnav, pe patul de moarte ii zice Mariei care-l vegheaza:

    – Marie eu o sa mor asa ca as vrea sa-ti marturisesc ca te-am inselat.

    – Stiu ma Ioane. De-aia te-am otravit.

  9. Itic si Strul said

    Ion bolnav, pe patul de moarte ii zice Mariei care-l vegheaza:

    – Marie eu o sa mor asa ca as vrea sa-ti zici si mie daca m-ai inselat tu vreodata in viata ta.

    – Ma Ioane io ti-as spune da’ poate nu mori…

Lasă un răspuns

 
