(b)Arca lui goE

b-Log anonim, amator si ventrilog al celor fara de blog. Despre NIMIC

Ia Aluzia (VII)

Posted by arcaluigoe pe Octombrie 7, 2013

431341_201112206652726_128510310579583_359864_913229301_n

4 Răspunsuri to “Ia Aluzia (VII)”

  1. stely said

    Hmm…cumva ne uitam ca mita in cale ndar ? Eu mai mult ca sigur .

  2. Stely said

    Am primit prin e-mail un” cadou „… ca sa nu ma mai uit ca „mitza in calendar”, spune dansa :

    http://reikimasaj.wordpress.com/2012/01/03/rolul-pisicii-in-spiritualitate/

    P.S. Am avut pisici de cind ma stiu. Asa am constatat ca sunt cele mai de invidiat fiinte , pe care omul( bun )nu are cum sa nu le iubeasca. Am tinut intr-o iarna o intreaga familie de pisici :motanul Biju (un adevarat tata) ,pisica (mamica zis Nutica ) si 5 pisoiasi . In afara de faptul ca mi-au zgiriat usile de la camere ,si pe o parte si pe alta , alte pagube nu am avut …
    Cind a venit primavara , Biju a iesit glont pe usa si a disparut fara urma ; pe pisoiasi i-am facut cadou , iar pe Nutica am sterilizat-o . O am si acum . Este in deplina libertate la casa de la tara.

    • Dl.Goe said

      Cu siguranta ca s-ar putea intretine un blog captivant numai cu si despre pisici.🙂

      • Stely said

        Pai cred ca stiti : pisicile sunt deja vedetele facebookului …Dar fara nici un fel de aluzii , ci doar poze in cele mai haioase ipostaze .
        Apropo , cind am spus ca ma uit ca matza in calendar , a fost doar o” aluzie” la faptul ca nu pot sa comentez on topic . Acum am profitat de putina liniste …

Lasă un răspuns

 
