(b)Arca lui goE

b-Log anonim, amator si ventrilog al celor fara de blog. Despre NIMIC

Faptul aproape divers

Posted by arcaluigoe pe Octombrie 30, 2013

Din motive necunoscute, un necunoscut mi-a trimis, pe una dintre adresele mele de e-mail necunoscute, un mesaj cu continutul de mai jos. Astept lamuriri:

Un comisara acuza / un comisar acuzat:

UnComisarAcuza

http://www.ziuanews.ro/static/files/scrisoareberbeceanu.pdf

 
Habar n-am daca e nevinovat. Dar acuzatorii lui sigur sunt PENALI!
  • Nici nu mai conteaza daca e vinovat de ceva.
  • Nu mai conteaza ca au iesit deja 300 de oameni in strada, sa-l apere, cum n-am mai vazut de la Raed Arafat. Vinovatia nu se stabilieste in strada.
  • Nu mai conteaza ca ceilalti politisti care il cunosteau, au strigat “Rusine” in sala tribunalului, expunandu-se la pedepse disciplinare. Cine stie, poate tineau la el si il respectau sincer.
  • Nu mai coteaza ca s-a facut o pagina de sustinere pe Facebook, “Respect, Traian Berbeceanu”, cu peste 10.000 de like-uri in cateva zile (https://www.facebook.com/pages/Respect-Traian-Berbeceanu/604704366237647), care a fost rapid anchetata de…Biroul de Crima Organizata! De parca e ilegal sa-ti exprimi parerea. Uneori mai fac si astia exces de zel, sa nu dam in teoria conspiratiei.
  • Nu mai conteaza ca pana acum a fost decorat si numit politistul anului. In fond, orice premiant poate sa incalce legea.
Dar atunci ce conteaza?
  • Ca tocmai ancheta niste procurori, judecatori si ofiteri SRI din Alba Iulia. Pentru coruptie si relatii cu crima organizata.
  • Ca tocmai cei anchetati l-au bagat rapid in puscarie. Pentru coruptie si relatii cu crima organizata.
  • Ca Ministerul Justitiei nu i-a recuzat. Nu a trimis niste procurori independenti, de prin Constanta, Bucuresti, sau Botosani sa se ocupe de caz. Desi era ditamai politistul, cu ditamai dosarele pe teava, s-a facut ca n-aude si ca e un caz minor, local.
Pai neica, abia asta pute!
Ca unii dintre anchetati au vrut sa se razbune, si asta inteleg. Si e normal.
Dar ditamai Ministerul, ditamai Guvernul NU ARE VOIE sa lase pe oricine sa faca ce-i trece prin cap. Nu exista nici o scuza pentru asta. Daca iti astupi ochii si urechile, ceva nu e in regula, neica. E clar ca ai niste interese. E clar ca exista o caracatita si ca centrul ei nu e acolo, in Alba Iulia. E in Bucuresti! E in Ministerul de Interne, in Ministerul Justitiei, in Guvern. Ajunge pana la ministri si la seful guvernului, Victor Ponta. Vad ca nu degeaba a fost comparat Berbeceanu cu Cattani.
Pentru ca Victor Ponta sigur e informat de ce s-a intamplat in ultimele zile, dar el o lalaie in declaratii despre…Basescu. Pai, bai Ponta: tu mai trebe sa si guvernezi tara asta, ba! Iar problema comisarului Berbeceanu (si multe altele, pe care te faci ca nu le vezi) face parte din guvernarea ta! Rezolva-le! Ca d-asta esti platit.
De fapt, de ce e acuzat Berbeceanu?
  1. Cica a vandut o masina si n-a trecut asta in declaratia de impozit.

    Ba, voi sunteti nebuni? Pai cati ministri, cati parlamentari n-au completat gresit declaratiile alea nenorocite de avere si nimeni nu le face nimic. Era masina lui? Da. Era furata cumva (ca au mai facut asta si alti politisti)? Nu. Deci pentru masina aia, detinuta legal, vanduta legal, vreti sa spuneti ca l-ati arestat pe ditamai comisarul, fix inainte sa aresteze el niste procurori si ofiteri SRI? Hehehe…mai baieti…mai usor, ca macane…
  2. Cica, in calitate de comisar, a actionat ca un sef al gruparilor infractionale.

    Ei, asta chiar e grav. Abuz in functie, de acord cu voi! Dar, ia ziceti, concret…cum a actionat ca sef?
    Pai, Giurgea, prin intermediul unui informator al lui, Cristian Litera, le dadea banditilor informatii false si-i invrajbea, ca sa se bata intre ei.
    Ba, voi sunteti nebuni? Ziceti ca era seful banditilor: ii dadeau bani? Ati luat urma unor spagi? Ati trecut asta in actul de acuzare?
    Pai…nu…
    Ii dadeau femei? Minore? Faceau betii impreuna? Exista asta in actul de acuzare?
    Pai…nu…
    Atunci, poate, ii dadeau niste cocaina de tras pe nas? Ceva, orice?
    Pai…nu…dar cand s-au luat banditii la bataie, au iesit cu bate si sabii iar el, desi stia, nu a intervenit.
Ba tampitilor, treaba voastra e sa aparati infractorii de cucuie? D-asta l-ati arestat pe comisarul numarul 1 al Romaniei? Actul vostru de acuzare, zici ca-i act de premiere! Din ce-mi spuneti voi, asta merita sa fie prim-ministru, in locul lui Ponta.
De ce dracu’ sa intervina, cand fix asta e si scopul: sa se extermine intre ei, mama lor de nenorociti! E mai bine sa umble cu batele alea pe strazi si sa dea in capul romanilor nevinovati, decat sa se bage in spital, unii pe altii? Voi pe cine aparati, ma, de fapt? Ca pe mine, sigur nu!

15 Răspunsuri to “Faptul aproape divers”

  1. INTJ said

    mda, se complica totu’ cand nu-i basescu unicul vinovat … apar intrebari ciudate cu raspunsuri si mai ciudate … e grea viata!

  2. Ghilotina said

    INTEGRITATE – CUR

  3. INTJ said

    Ponta si cazul Berbeceanu … de unde citez un comment amuzant (pentru cei care stiu ca-n unele cazuri e nevoie de justitiei pentru legitimizarea dreptatii absolute pe care, bineinteles, o are orice „iubit conducator”): „As fi curios sa stiu cum is da seama dl. Ponta daca justitia face sau nu dreptate. Pai daca dl. Ponta stie unde e dreptatea, ce nevoie mai avem noi de justitie?”

  4. Mircea said

    Dac dl. Ponta stie ce se petrece in cazul Berbeceanu, atunci vin si eu cu o nelamurire, sa-mi spuna dl. Ponta, stiind ca are direct subordine DGIPI-ul, cum isi explica dl. Ponta ca un fost ofiter DGIPI Mures, dl. Sava Mihai prin nepotul sau Karda Attila (de la S.T.S. Mures) scotea din institutie dosare cu interceptari care il vizau pe marele ofiter de informatii, in 2011 semnat mandatul de interceptare direct de d-na Kovesii (fiind Procuror General) iar, dl. Sava Mihai a fost pus la dispozitia Ministrului de Interne, si bine mersi, Sava Mihai a fost transferat la un locusor calduti la A.N.A. Mures (Agentia Nationala Antidrog). intreb si eu cum este posibil ca un ofiter de remarca (GENIU) ca TRAIAN BERBECEANU sa fie lucrat de un procuror pe mana cu infractorii, si un hoy de INFORMATII sa fie transferat intr-un alt cuibusor a sistemului ?
    Nu vi se pare ca e sfidare pe fata, zau nu va este rusine ca infractorii sa fie avansati, in loc sa fie anchetati si dati afra dracului din sistem, sau nici macar suspendat nu este hotul de informatii, cum este posibil asa ceva,?
    ASTA ESTE MAI CEVA CA PERICOL PUBLIC, CARE COMANDA DOSARE CU INTERCEPTARI LA EL ACASA, ATI MAI AUZIT ASA CEVA IN ROMANIA ? !

    • Pira said

      mircea, mircea…

      • Dl.Goe said

        Petre Petre, un erou rascolitor, un Raskolnicov al Nadinei, am putea spune… Si atunci? Mircea Mircea ce-ar mai putea face? Poate Mihaielei sa-i faca un spagat.

    • Dl.Goe said

      Interesanta alocutiune. Dar si mai interesant faptul (de traseu nici nu mai vorbesc) ca ti reusit sa razbateti pana aici, pe Arca lui Goe. De altfel am auzit ca resturile satelitului ce sta sa cada vor lovi tot asa, o zona nepopulata.

    • RALG said

      Exista niste analogii subtile intre felul in este pozitionat Ponta fata de „cazul comisar Berbeceanu” si felul in care a fost pozitionat strabunul sau Nastase in „cazul procuror Panait”. Intr-un mod inca si mai „subtil” Ponta a fost implicat si in cazul Panait. D-voastra ce credeti d-le Mircea?

    • Mihaela said

      Mircea dragostea mea, întrebările tale legitime au stîrnit o mare tăcere. O mulţime de ochi beliţi, guri cascate şi pălării ciupercate, te privesc cu nelinişte în tăcere. Victor a primit întrebarile tale. Dacă n-ai primit încă nici un semn de răspuns direct de la el înseamna că nu vrea să îţi răspundă. Nu dispera. Nu s-au terminat ministerele.

  5. Dl.Goe said

    Impresia mea vizavi de acest caz poate fi considerata o ilustrare perfecta a notiunii de dihotomie. Pe de o parte sub-impresia unei taceri asurzitoare care se asterne peste caz si in al doilea rand sub-impresia ca Berbecanu a respectat legea in spirtit dar nu si in Litera. Astept provincia.

  6. Criteriul de integritate said

    Comisarul şef Traian Berbeceanu, fostul şef al BCCO Alba Iulia, a transmis o nouă scrisoare din arest. Poliţistul susţine că se gândeşte tot timpul la familia sa, dar şi la cei 3-4 poliţişti care au trădat echipa BCCO Alba Iulia.

    Comisarul Traian Berbeceanu, din nou în faţa judecătorilor. DIICOT cer… Poliţistul susţine în scrisoare că se gândeşte foarte mult la cea de-a doua lui familie, la colegii din BCCO Alba Iulia, „un colectiv unit pentru care nu contau sacrificiile”. Comisarul şef le transmite un mesaj direct trădătorilor: „Marş Afară”. Gânduri de prizonier nevinovat Zile şi nopţi la rând stau cu ochii priponiţi în tavanul celulei în care m-au închis. Minutele se scurg al naibii de greu… Mă gândesc la familia mea, la soţia mea minunată şi la băieţelul meu deosebit; mă gândesc la părinţii mei bolnavi şi bătrâni, la fratele meu plecat de ani mulţi în altă ţară; mă gândesc la socrii mei, la nepoţeii mei, la verişorii, unchii şi mătuşile mele; mă gândesc la prietenii mei excepţionali! De fiecare dintre ei îmi este tare dor! Foarte mult mă gândesc şi la cea de-a doua mea familie, la colegii mei din BCCO Alba Iulia! Alături de aceştia am trăit clipe minunate, satisfacţii deosebite, dar şi dezamăgiri profunde. Alături de echipa mea am simţit de foarte multe ori gustul plăcut al victoriei, dar şi amărăciunea câte unei nerealizări

    Am fost un colectiv unit, oameni pentru care sacrificiile de orice fel nu contau… Adevăraţi poliţişti ai Poliţiei Naţionale!… sunt profesionişti cinstiţi, demni, voluntari! Mă gândesc la fiecare dintre ei, la clipele deosebite petrecute împreună… mă gândesc cu mare drag, cu bucurie… cu mândrie nemărginită! Fiecare dintre ei şi-a câştigat pe veci un loc în mintea şi sufletul meu. Toate aceste gânduri mă încarcă pozitiv, îmi dau putere şi mă fac să îl rog zilnic pe Dumnezeu să-I ocrotească, să-I ţină sănătoşi şi uniţi! Toate acestea mă fac să lupt cu oricine şi orice până la ultima fărâmă de energie, pentru ca niciodată altul să nu păţească ca mine. Dar, de fiecare dată, gândurile îmi sunt tulburate de amintirea celor 3-4 care au ales să trădeze echipa. Acei 3-4 care nu s-au remarcat prin nimic pozitiv, care au fost mereu „târâţi înainte” de performanţele echipei, de munca celor mulţi… acei 3-4 care pângăresc cu atingerea lor tot ce-i bun, care infectează cu respiraţia lor atmosfera minunată din rândul echipei… acei 3-4 care, datorită incompetenţei profesionale, complexelor de inferioritate în faţa performanţei, caracterelor meschine au ales să fabrice probe mincinoase, să pactizeze cu infractorii, să tăinuiască mârşăvii… Iar pentru cei 3-4 mai am un singur ordin: „MARŞ AFARĂ!” Procurorii DIICOT doresc prelungirea arestării preventive pentru fostul şef al BCCO Alba Iulia. Cererea a fost înregistrată luni, 18 noiembrie, la Curtea de Apel Bucureşti. Parchetul a dorit judecarea în aceaşi zi, dar judecătorul a acceptat amânarea şedinţei pentru marţi, 19 noiembrie, ora 13.00, când va putea fi prezent şi avocatul poliţistului.

    Comisarul Traian Berbeceanu, din nou în faţa judecătorilor. DIICOT cere prelungirea arestării preventive Dosarul Berbeceanu: CSM discută „apărarea reputaţiei“ procurorului Ioan Mureşan, şeful DIICOT Alba Iulia Se zdruncină încrederea procurorilor? Dosarul „Comisarului Cattani“ a fost mutat de la DIICOT Alba la Bucureşti. Berbeceanu acuză probleme de sănătate „Băieţii răi“ l-au înfundat pe Traian Berbeceanu. Greşelile „Comisarului Cattani“ în faţa judecătorilor Recursul comisarului Berbeceanu la ÎCCJ. Fostul şef al BCCO Alba rămâne în arest pentru 29 de zile Cazul Berbeceanu: ipoteza unei răfuieli prinde contur. „Comisarul Cattani“ îşi asumă scrisoarea din arest Motivarea judecătorilor: „Comisarul Cattani”, prea periculos pentru procurori Contraatacul „Comisarului Cattani” Referatul procurorilor în dosarul comisarului Berbeceanu. Care sunt acuzaţiile aduse poliţistului Stenograma unei discuţii între comisarul Berbeceanu şi şeful DIICOT Alba Iulia. Poliţistul avea tehnică de înregistrare în birou Mesaj impresionant de la fratele comisarului Berbeceanu: Eşti mândria mea, eroul copiilor mei, binele care învinge răul Comisarul Traian Berbeceanu, şeful BCCO Alba Iulia, a fost arestat preventiv. Colegii poliţistului au strigat „Ruşine“ în sala de judecată Mii de oameni transmit pe Facebook mesaje de susţinere pentru comisarul Traian Berbeceanu Reacţia interlopilor din Alba după arestarea comisarului Berbeceanu Colegii poliţistului Berbeceanu: „Comisare fii puternic. Pe noi nu ne pot păcăli infractorii“ Scrisoarea comisarului-şef Berbeceanu: Acţiune mârşavă organizată de procurori şi de ofiţeri de informaţii

  7. Stely said

    Referitor la „o tacere bizara ” cititi si aici : .
    http://capitalismpepaine.ro/2013/11/12/ce-cretin-esti-comisare-berbeceanu/

  8. am sa comentez doar la afirmatia ta ca de la raed arafat etc….diferentele intre mitingul pentru arafat si cel pentru berbeceanu e ca la arafat 80% din cei care au iesit in strada au fost platiti sa iasa (studentii din iasi, buc, si mures stiu despre ce vorbesc). pentru berbeceanu au iesit doar cei care au constiinta, si s-au saturat de nedreptatile comise de un stat mafiot!

  9. […] ni s-a parut realmente interesant, drept pentru care l-am postat pe Arca lui Goe ca pe un “Faptul aproape divers“. La decizia noastra a contribuit si incredibila popularitate a “subiectului” pe […]

Lasă un răspuns

 
