(b)Arca lui goE

b-Log anonim, amator si ventrilog al celor fara de blog. Despre NIMIC

Ingerul răscumpărării

Posted by arcaluigoe pe Noiembrie 24, 2013

Mesaj:

ai ceva de spus – Spune.
n-ai nimic de spus – Taci
nimic mai rau decât…
så procedezi Invers
din Inertie.

Stii?

Ponton

35 Răspunsuri to “Ingerul răscumpărării”

  1. Stely said

    „Cum să întelegem a şti
    cum să pricepem înţelegerea ?

    Tot ce este de înteles e de luat şi tot ce
    nu este de înţeles trebuie lăsat sa acţioneze .
    Astfel ,totul devine înţelegere.

    Ne-ştiinţa nu înseamnă ignoranţă ,
    ci depaşire a ştiutului.

    Declinul şi disparitia civilizaţiilor
    sunt legate de dezechilbrul
    dintre a şti şi a fi ”

    Teoreme poetice – Basarab Nicolescu

  2. Stely said

    Nu pot sa „tac” mai mult de ..trei zile .Asadar ,voi rupe tacerea, dar cu ajutorul altcuiva . El „stie” mult mai mult/e decit mine .Eu insa vreu sa inteleg …

    • RALG said

      Trei zile este limita mioritica pentru durata oricarei minuni. Minune poate fi un discurs, o tacere, un gand.

      P.S. Ingerul (pazitor al) lui Andrei Plesu poate oferi oricui repere valide pentru intelege-rea simbolica a altor ingeri, serafimi, arhangheli și heruvimi. Propunerea d-voastra e inspirata.

  3. Stely said

    „Ce poate avea omul in plus fata de ingeri?As spune, cu o formula rapida,ca are in plus minusurile.Viata omului e dramatica.E viata spiritului intrupat,adica a spiritului pus intr-o conditie foarte dificila,daca nu imposibila.In corp fiind,noi dobandim prin efort ceea ce ingerul are prin natura.Avem o tema mai grea decat a duhurilor slujitoare,dar tocmai de aceea reusita,daca exista,ne plaseaza dintr-o data in postura de parteneri ai lui Dumnezeu.” Andrei Plesu – „Despre ingeri”

    • Rebeliunea minerală said

      Entităţi ale conştiinţei colective tribale – unele cucăind, altele reanimate de haita familială – se-ncaieră cu cele sociale, şi nu pentru c-ar fi rele sau bune, ci mai bune – zic ele -, superioare, în hărţuiala globalistelor de ultimă oră, liberaliste până la intransigenţă, ca să le personificăm ba în îngeri, ba-n demoni, după cum le întrezărim în ceaţa mentală, aşezată sau spuberată, a curenteleor ideatice de pe-acolo.

      • RALG said

        Eram pe cale sa adaugam un amendament strofei ingerului rascumpararii cand, cu surprindere, am dat peste acest nou fragment al vastei teorii simbolice despre semnificatiile tribalitatii danubiano-pontice in context cuantic, ce va are ca autor potential. Daca am aduna doar reactiile punctuale pe care ati fost constrans cumva sa le eliberati de catre astfel de circumstante virtuale ale primitivismului vorbirii libere, unind aceste fragmente ale amintitei teorii prin vorbe (de duh), intr-o ordine armonioasa, s-ar putea obtine un volum de poezie tribala aproape anomima. Folclor mineral. Ne vedem asadar constrânsi sa amânåm amendamentul, pentru a face cu voce tare aceasta constatare.

        • Stely said

          @RALG – D-voastra puteti sa amanati „amendamentul „,dar eu voi posta ce am pregatit . Iata :

          Eu cred ca orice fapta buna ,menita sa protejeze pe cineva ,poate fi pusa pe seama ingerului care se afla in fiecare . La fel si o fapta rea poate fi atribuita unui demon care salasuieste tot in fiecare . In ceea ce priveste” incaierarea ” cred ca nu-i rea nici asta ,daca iese ceva bun.

          Astazi , vecina mea si noi ceilalti, am avut un inger pazitor. Vorbesc despre o intimplare ce s-a petrecut in blocul meu ,vis-a- vis de apartamentul in care locuiesc. Am actionat ca o „haita familiala „, cind cineva (alt vecin) a sesizat ca in apartamentul de linga el iese fum si miros de cauciuc ars. A ciocanit la mine ,am vazut despre ce este vorba si imediat am dat telefon la 112 . In timp ce vorbeam cu cei de la Salvare ,apoi cu pompierii ,un alt vecin a oprit gazul si curentul de la apartamentul vecinei-care este in virsta ,locuieste singura si pe deasupra are si probleme de sanatate .Au venit (pompierii si ambulanta) si,dupa ce au vazut ca nu-i chip sa raspunda s-au suit pe o scara inalta ,au spart geamul de la camera si au intrat. Camera era plina de fum si miros inecacios . Vecina ,cazuta jos si in stare de inconstienta, a fost dusa cu ambulanta la spital ,iar focul ce (slava Domnului) nu se imprastiase a fost stins. Nu stiu ce veti spune ,dar eu si nu numai am realizat ca, daca nu am fi reactionat rapid , s-ar fi putut intimpla ceva mult mai grav pentru noi toti. Si uite asa am fost salvati de ingerii nostri pazitori. Asa cred.

        • Stely said

          http://www.obiectiv.net/incendiu-slobozia-femeie-de-73-de-ani-salvata-de-pompieri-in-ultima-clipa-18297.html/#prettyPhoto

        • Stely said

          Marin Sorescu – Hibernam

          Trăim din amintiri, hibernăm în vizuina
          Unei frumoase întâmplări, care se-ndepartează.
          Între vinovaţie şi – aşteptare.
          Cam acesta e cadrul. Nu se poate schimba nimic.
          Aşteptăm cu mâna streaşina la inimă.
          Şi ce rar se vede ceva în zare.
          Dar trebuie să ne pastram calmul.
          „Nu se lipeşte mâncarea de mine” – zici
          Uite-aşa nimic n-are gust, când sântem despărţiţi.

          Sinul tău mă doare.
          Cum taie laptele foamea, brusc,
          Aşa trezeşti în mine speranţa.

  4. Stely said

    Ingerii: o lume spirituala de Lumina – Mituri si realitate
    Conform Bibliei, Ingerii sunt foarte reali! De fapt, exista peste 250 referinte despre ei in intreaga Scriptura. Incepand cu povestea creatiei din Geneza si pana la descrierea timpurilor de pe urma sau a Apocalipsei, ingerii participa activ la problemele acestei lumi si ale cerurilor. Ingerii nu sunt deloc un mit, dar sunt foarte putin intelesi. De-a lungul timpului, oamenii s-au simtit bine crezand in ingerii care ne asculta rugaciunile si ne ghideaza pasii. Am reusit chiar sa evocam imagini de ingeri care seamana izbitor cu oameni, de la cele mai frumoase fete cu parul de aur si pana la dolofanii heruvimi inaripati care canta la harpe. In timp ce aceste imagini sunt unele dintre cele mai frumoase opere de arta ale Renasterii si apar pe felicitari si figurine, ele nu se bazeaza pe indicatiile Bibliei referitoare la modul in care apar ingerii sau a scopului si sarcinilor pentru care Dumnezeu i-a creat.
    http://www.misterele.ingerilor.ro/mod_articole-37-78-ro-Ingerii–Mituri-si-realitate

  5. Stely said

    Sa poti privi intr-un om este cea mai mare intamplare. Sa poti privi in tine este nevoia cea mai acuta. Fiintarea – miracol divin sau accident evolutionist, vine cu pretul constientei de sine. Adica omul isi vede contradictiile sale, ingerii si demonii din fiinta sa si singura sansa de a fi impacat cu sine insusi este de a fi vazut, acceptat si iubit in multitudinea paradoxurilor sale.

    Relatiile cele mai de succes sunt cele in care suntem de fapt supraestimati – celalalt ne vede mai mult decat suntem. Aceasta ne da incredere, de fapt credinta in noi insine, si vom incerca sa devenim o lume intreaga, de dragul celuilalt. Asa cum am stabilit mai sus insa, si de dragul nostru, intrucat cu cat dai mai mult, cu atat primesti mai mult. Dragostea este atat noblete cat si egoism.

    Stradania de a fi propria ta flacara si propriul tau altar face ca atunci cand dragostea celuilalt asfinteste, sa se faca lumina pe dinauntru. Dragostea este o stiinta cu adevarat, care incepe mai intai cu stiinta despre Sine, cu acceptare iar apoi urmeaza impartasirea reala versus teatrul ieftin de marketing halucinant.

    Un boem sta in fata unui om cu ochii deschisi si il si viseaza in acelasi timp; prefera sa-l viseze de fapt. Un om real priveste in sine si savureaza paradoxurile si mirarile de sine si de celalalt. Si intelege, dincolo de intelegere. Intrucat in final, frumusetea vine din contemplarea propriei deveniri si treziri din orice visare.

    O dragoste cuantica, dar mai intai fata de sine.

    http://www.artdevivre.ro/religia-abstractizarii-fizica-cuantica-si-dragostea/

  6. Stely said

    Si căinii au îngerii lor păzitori .Dacă nu credeţi ,vedeţi aici :

  7. Stely said

    Poftiti la vals . 🙂

  8. Stely said

    Odedicatie🙂

  9. Dl.Goe said

    Tuturur vorbitorilor de limba romana, romani, maghiari, germani, tigani, evrei si ai altor nationalitati conlocuitoare, din Tara, din Basarabia si din Strainatate, care se intampla sa viziteze Arca lui Goe, le transmitem felicitari cu prilejul Zilei Nationale a Romaniei si le uram La multi ani in pace si prosperitate, lor si familiilor lor, rudelor, prietenilor, vecinilor, cunoscutilor, compatriotilor si tuturur apropiatilor lor, oriunde s-ar afla.

  10. RALG said

  11. Stely said

  12. Stely said

    Steaua sus răsare
    Ca o taină mare,
    Steaua străluceste
    Si lumii vesteste.

    ……………………….

    Cometa ISON a supravietuit trecerii sale pe langa Soare, joi, si a fost denumita „cometa zombie” de catre astronomii americani, care considera ca acest corp ceresc neobisnuit „s-a intors dintre morti”, informeaza lefigaro.fr.

    http://stirileprotv.ro/stiri/stiinta/s-a-intors-dintre-morti-anuntul-facut-astazi-de-astronomii-americani-despre-cometa-ison.html

  13. INTJ said

    „I don’t want to be remembered. I want to be forgotten.” – George Costanza

    • Dl.Goe said

      @INTJ – D-le parca v-am mai vazut pe aici dar nu sunt sigur. Si cine este George Costanza? Poate George Copos.

      • INTJ said

        Constanza asta pare ca stie el ceva … altceva decat fratii-n chelie de pe la noi si, din ce-am priceput eu, mai mult decat cei fara chelie de pe aceleasi meleaguri. iar fiindca azi ma simt mai bine, ca sa nu tac, mai citez ceva:

        – Doing something for someone else with no expectation of it being returned is altruism.
        – That’s a truism. All true “ism“s would attach other kinds of baggage to the favors.

        • Dl.Goe said

          Si totusi George Constanza al lor nu se compara cu Geoarge Becali al nostru. Al nostru e „live” in permanenta. La fiecare citat din George C. exista cel putin 5 citate mai tari din George B. Nu credeti?

          Exemple:

          1) „Nici nu stiti ce sensibilitate am eu in suflet, dar nu stiu sa ma exprim. Daca as sti, as vorbi mai frumos decat Liiceanu si Plesu.”

          2) „Am citit Manualul razboinicului luminii cu doua markere. Cu galben am subliniat pasajele care mi-au placut si unde m-am identificat cu eroul cartii, iar cu verde pe cele care nu mi-au placut si nu le-am citit. ”

          3) „Daca ma respecti o data, te respect si eu tot o data. Daca nu ma respecti o data, eu nu te respect de cinci ori.”

          4) „Stiti cat de mult scuip eu televizorul la mine acasa? Cum vad un nenorocit care vorbeste de binele public, cum ii trag un scuipat.”

          5) „Dupa ce-am vazut filmul Mihai Viteazul, mi-am zis ca vreau sa fac si eu pentru Romania ce-a facut Mihai Viteazul sau macar Amza Pellea.”

          Daca mai aduceti un citat din George C. mai aduc si eu 5 din George B.

        • d'Artagnan said

          „If you look annoyed all the time, people think you’re busy” – George Costanza

        • d'Artagnan said

          Aștept să vă onorați promisiunea.🙂

        • Dl.Goe said

          Dreptul lui Becali la replica pe lume, in lume:

          – Ma sperie atractia acestui partid care o are la populatie.

          – Am vorbit cu varu-meu Giovanni si cu Victor sa facem un partid care sa fim mai tari ca fratii Kennedy. Am fi condus Romania . Dar n-au vrut, fraierii.

          – Partidul Noua Generatie are o orientare de centru, cand la stanga, cand la dreapta, de la caz la caz.

          – Partidul Noua Generatie va fi biserica politicii romanesti, iar eu voi fi Sfantul Petru.

          – Eu sunt presedintele presedintilor presedintilor.

          – Am promis ca pe tradatorul asta de Dan Voiculescu o sa-l distrug pana cand o sa-l nenorocesc.

          – Tariceanu, VIP? Va spun eu ce VIP e, Very Inportant Papagal. Auzi la el, ce tupeu obraznic!

          – Eu am ajuns aici pe labele mele de urs si pe sabia mea.

          – Eu cu viata mea, in fiecare dimineata de cand ma dau jos din pat, fac istorie.

          – M-am lasat de fumat fiindca daca fumam insemna ca tigara era mai puternica decat mine, si-atunci cum mai puteam eu sa conduc tara ?

          – M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat. In schimb, Marian Iancu e obraznic si umbla cu tot felul de jargoane care nu e bine sa le dai la presa.

          – La botezul copilului lui Dica am baut sampanie si dupa aia am spart paharul fiindca asa sunt eu: sunt un om care am sentimente care traiesc.

          – Steaua va purta zimbrul lui RAFO pe piept pentru un milion de euro. Asta inseamna ca Steaua nu-si murdareste tricourile decat pentru sume care merita.

          – Doua ore si jumatate eu n-a existat nici o secunda in care sa nu fiu campion.

          – Daca marcam un gol la inceput, pe urma putem si sa jucam si la 0-0.

          – N-are cum sa ma bata Copos pe mine in postul Pastelui. El e utecist, eu sunt crestin. Pai credeti ca Dumnezeu nu vede?

          – Middlesbrough s-a calificat in fata lui Basel fiindca mi-a facut mie Dumnezeu placerea sa jucam cu ei si sa-mi iau camasi din Anglia .

          – Meritul pentru titlul castigat de Steaua e 50% al lui Olaroiu si 50% al lui Protasov, dar cel mai mare merit e al meu.

          – Daca tot pupa icoanele de dimineata pana seara, Iordanescu trebuia sa se inscrie intr-un partid crestin-democrat, nu social-democrat.

          – Atunci cand sunt suparat, ma retrag intre oile mele si ma linistesc.

          – Pe tata nu putea sa-l atinga nici o femeie, ca-i zicea: „Ia mana de pe mine, ca-mi moare o oaie”

          P.S. Am adaugat cateva in avans pentru cazul in care mai gasiti citate din George Constanza.

        • d'Artagnan said

          Replicile lui Becali sunt fabuloase. Pot pentru ca să îndrăznesc să cer permisiunea să le postez şi la han?

        • Dl.Goe said

          Pai desigur ca puteti caci n-am copyright pe ele🙂 Au fost preluate ponteste de la altii care le-au preluata de la altii care au stat sa le culeaga direct din gura televizata a b-oierului martir.

  14. Dl.Goe said

    Coincidente numerice (caci totul sta in numere inclusiv in intelegerea Universului fara margini): In Trans-Nistria cea Mare (de la Nistru pân la Don tot slavonu-i rusofon, par-don, ruso-fob) e pe cale se infloreasca portocalul a doua oara cu flori de iasomie. Insomnia natiunii naste revolutie in direct la ore de maxima audienta. De ce? Pentru ca regele ales de jumatate (plus una) dintre cetatenii ca-zaci (nu ca dacii de la noi) a refuzat propunerea UE, pårându-i-se oferta acesteia un nimic neicusorule (600 mili-oane.) solicitand in schimb, pentru instaurarea republicii Trans-Nistrene Mari, ca gubernie SUE, 20 mili-arde. De aceea ii si arde acuma pe cetateni cu niste batali-oane cu pulane. Si aici vine coincidenta numerica, dragi tovarasi spectatori de show fara snow. Averea personala a cetateanului rus Vladimir Vladimirovich Putin (un moscovit) este estimata la 40 mili-arde, adica exact dublul sumei cerute de catre Trans-Nistria cea Mare, Marii Uniuni Europene (MUE). Prin urmare cu numai jumatate din averea sa personala cetateanul moscovit Vladimir Vladimirovich Putin ar putea pacifica de partea sa tara vecina (foarte vecina) si prietena (foarte prietena) de la apus. D.Soare. Acuma daca tinem seama ca cetateanul moscovit nu e om de rand ci chiar domnul (fost tovaras) al tarii rusesti (un tzarat slavon) pare evident ca ambitiosii mujici revolutionari nu prea au sanse sa manance portocale sub ploaia de pulane manevrate cu mare indemanare si determinare de batali-oanele de asalt de ca-zaci.

    P.S. Daca te uiti la eficienta cu care a facut avere bijni-tzarul Rusiei, iti dai seama cat de diletatnti sunt ca-dacii de la noi si de ce are probleme cu jus-tizia, pigmeul Nastase A. cel care a vrut sa stimuleze personal economia si exporturile chineze, fara acordul ruso-americanilor. Traiasca Trans-Nistria Mare.

  15. Stely said

    Este aici :

    P.S . Nu inteleg insa, daca citatul are legatura cu topicul… sau cu” Steaua „(cometa Ison)? Sunt tare curioasa sa stiu (sa inteleg )🙄

Lasă un răspuns

 
