(b)Arca lui goE

b-Log anonim, amator si ventrilog al celor fara de blog. Despre NIMIC

Regimul Băsescu și Balonul de Aur

Posted by arcaluigoe pe Martie 7, 2014

Celor care nu cunosc deja acest amanunt insipid le marturisesc ca da, frecventez (si) blogul Certocratia al intelectualului bănăṭen Dorin Tudoran, unde de altfel chiar si sunt cu desavarsire banat. Ceea ce desigur nu ma impiedica (cum ar putea?) sa-mi exprim neingradit dreptul inalienabil la o opinie, la replica, la impresie si la expresie (ca sa zic asa) in context. Contextul fiind  insa nefavorabil, imi ingadui ca in cadrul celor cateva comentarii pe care le fac, exclusiv on topic, pe marginea pamfletelor tudoriene, ori pe interiorul comentariilor subadiacente, venite de la colectivul de redactie certocrat, sa ma axez cu maxima obiectivitate (selectiv, intocmai precum dl.Dorin) pe aspectele negative, rizibile, ridicole, caraghioase care sunt livrate de obicei din abundenta in acel spatiu al durerii mofluze. Lenes cum sunt, aceasta abundenta imi ofera un confort nesperat, comentarea blogului certocrat fiind  sinonim cu lejeritatea absoluta. Stiindu-se protejat prin moderare, conul Dorin, fie-i numele laudat, nu se straduieste prea tare sa salveze aparentele asa ca marfa ieftina si buna sa gaseste din belsug pe acel blog, pentru cineva care are simtul umorului si doreste un divertisment de calitate la preturi modice. Vii, citesti, te amuzi, comentezi. Va dati seama ce surpriza colosala am putut avea astazi, cand, dand cu ochii de un text nou propus conul Dorin, am constatat perplex ca n-am ce zice, ca n-am ce comenta, n-am ce ironiza. Inca nu reusesc sa-mi revin din siderare. Redau mai jos textul respectiv, preluat adlitteram de pe Certocratia, sperand ca este un text original, compus chiar de catre dl.Tudoran el insusi in persoana si ca nu e vreo plastografie ordinara ori vreun plagiat din alt autor, plasata pe Certocratia inadins, cu intentia mârsava de a-l in-duce pe dl.Goe in eroare si a-l reduce la tacere in fals. Ca sa zic si eu ceva si sa-i fac in ciuda d-lui Antonesei iaca spun si eu bereta bas maitre, acuma… repede inaintea  aparitiilor inevitabilelor comentarii certocrate care (aproape in mod cert) imi vor reda libertatea de opinie, de impresie si expresie.

Regimul Băsescu și Balonul de Aur

by DORIN TUDORAN on MARCH 7, 2014

Dl Mugur Ciuvică nu înțelege. Nu este pentru prima oară. De data aceasta nu înțelege de ce a fost condamnat fostul căpitan al echipei naționale de fotbal Gheorghe Popescu. Ar fi fost de mirare să înțeleagă.

Nici dl Ilie Năstase nu înțelege. Nu este pentru prima oară. De data aceasta nu înțelege fiindcă nu este vorba de tenis, sport în care a fost un artist, ci de justiție, care nu este nici sport, nici artă.

Nici alți foști sportivi de renume (Ilie Balaci, Miodrag Belodedici, Marius Lăcătuș, Florin Prunea etc.) nu înțeleg de ce a fost condamnat, cu executare, dl Gheorghe Popescu, atâta vreme cât “nici procurorii nu au cerut cu executare.”

Dl Ilie Dumitrescu, fost coleg de națională cu dl Gheortghe Popescu, înțelege că Justiția își face datoria, dar crede că fostul căpitan al Barcelonei “merită o șansă” și ”are nevoie de o viață nouă.”

Dl Dumitru Graur, cunoscut comentator sportiv, are toată admirația pentru fostul mare fotbalist și omul Gheorghe Popescu, dar consideră că Justiția și-a făcut datoria. Dl Popescu a greșit și a fost pedepsit pentru o vină reală.

Dl Mihai Gâdea înțelege totul, dar absolut totul, dar într-o cheie cu totul voiculesciană: nu doar meritele fostului mare fotbalist ar fi trebuit să-l absolve pe dl Popescu de vinovăție, dar acesta nici măcar nu este vinovat.

Un invitat cheie al dlui Gâdea ne și explică cine este, de fapt, vinovat: ”regimul Băsescu”, care ”a declanșat un război politico-judiciar” datorită căruia judecătorii sunt forțați să dea cât mai multe sentințe cu executare.

Tragedia unui om (care a fost un mare sportiv) intrat în afaceri ilegale alături de ploșnițe de felul clanului infracțional condus de Giovani Becali este folosită în scopuri politice.

În curând, s-ar putea să aflăm de la Mihai Gâdea și invitații săi cvasipermanenți că voturilor pentru desemnarea câștigătorului Balonului de Aur sunt trucate, în fiecare an, tot de “regimul Băsescu”.

Dacă în cazul unei glorii a sportului românesc, șantajul sentimental opus actului de justiție poate găsi foarte mulți suporteri, în cazul unui canal de televiziune acuzat de practicarea șantajului s-ar putea să nu țină. Și pe aici se află îngrijorarea Antenei 3.

Deși cred că legea trebuie să fie lege pentru toată lumea, aș semna petiția de grațiere a dlui Gheorghe Popescu, dar aș propune o condiție: sentința să fie preluată și executatăde gargaragii cărora justiția li se pare un fel de gumă de mestecat și transformă tragediile altora în prilejuri ideale de a-și pregăti terenul pentru sperate grațieri personale.

Celor îngijorați de efectele care continuă să apară în lumea sportului internațional datorită “întemnițării unui brand de țară” trebuie să li se răspundă că brandul ajuns după gratii nu este marele fotbalist, ci un alt brand, pe care primul care va trebui să ne ajute să-l uităm este chiar Gheorghe Popescu.

Eu cred că va reuși. Copiii săi merită cu prisosință acest cadou. Și Gheorghe Popescu este un părinte foarte bun.

Reacția cea mai înțeleaptă în toată această tragedie a venit de la tatăl lui Gheorghe Popescu:“Eu i-am spus să fie tare, că nu se termină pământul cu el.”

19 Răspunsuri to “Regimul Băsescu și Balonul de Aur”

  1. stely said

    Va dati seama ce surpriza colosala am putut avea astazi, cand, dand cu ochii de un text nou propus conul Dorin, am constatat perplex ca n-am ce zice, ca n-am ce comenta, n-am ce ironiza. Inca nu reusesc sa-mi revin din siderare.

    A mai fost un text la fel de bun, caruia (eu) nu i-am gasit nici cusur, si care de altfel mi-a mers la suflet. Chiar am vrut sa-l semnalez, dar m-am luat cu altele si am uitat.

    http://www.dorintudoran.com/prl-un-miracol-cat-o-minune/

    Insa nici aici si nici la textul care l-a lasat perplex pe de Dl Goe, nu au existat comentarii adecvate. Pacat ca s-a comentat pe linga subiect , desi (unele) mi s-au parut interesante si corecte dintr-un anume pdvd :

    March 5, 2014 at 12:2912
    Va scriu cu tot dragul pentru a va intreba: dvs. un v-ati saturat sa scrieti texte despre nimic? In care nu se afirma o idee, ci se macina continuu un vid? Texte despre ‘actualitate’, despre nimic? Sunt uluit de capacitatea de a mesteca vorbe a intello-ului valah. Si comentati chiar totul? Nu aveti clipe de nesiguranta? De indoiala? De abandon? E o incontinenta livresc-lirica? Nu va vine uneori sa scrieti putin, tot mai putin – despre acest ‘tot’ -, pana la nimic?
    Acestea vi le spun cu destula tristete. Intru pewntru prima data aici. Emotionat de regasirea numelui, uluit de ce gasesc. Beatitudinea tampa a ‘comentariului’ a orice, aceasta maladie endemica, continua cleveteala auto-flatanta, cu ironii, cu piruete – iti afecteaza pana l-a urma spiritul. Nu vad decat sunt un tip exceptional irosindu-se.

    A, trebuie sa va spun ca a fost un comentariu care a fost( clar) on topic si care chiar mi-a placut. Poate veti fi surprinsi ,dar este vorba de Dl Nimeni. A facut si propunri interesante .Spre ex , i-a sugerat dlui Tariceanu ca partidul nou infiintat , PRL, sa se numeasca PLM -o denumire mult mai atragatoare , mai moderna. 🙂 Eiii, dar dinsul explica, cu un anume umor sec, posibila hilaritate.
    Cit despre bietul Gica Popescu am si eu parerea mea. Nu as fi contra in cazul ca va fi eliberat .Dar nici nu sunt atit de motivata ca sa ma pronunt pentru … Mi se pare mai important ca Justitia sa -si consolideze statatul de independenta politic capatat atit de greu . Sigur ca ea si-a facut datoria, dar acum nu este momentul potrivit pentru gratierea cuiva, chiar daca acesta are niste merite . Ma gindesc ca este nevoie de multa chibzuinta pentru o atare hotarire.

    • Dl.Goe said

      Intr-o societate normala ar fi normal ca Gica Popescu (…) sa fie gratiat. Intr-o societate ca a noastra (…), in care aspiratia catre normalitate este subminata permanent de catre guzganii speculanti care doresc conservarea anormalului care le prieste, NU. Nu acum, nu asa… NU! Poate alta data…

      • Cinic said

        Pai,ca sa fie gratiat,ar trebui sa dea dovada ca si-a asumat -recunoscut vina si mai ales ,sa fi executat o mica parte(macar un an ,acolo)din pedeapsa.Ca sa vada unde ajungi daca pui mina pe ce nu este al tau!Altii care au furat o gaina sau un sac de porumb stau1-2 ani la bulau,El de ce nu??Ca a fost ce-a fost,si a facut ce-a facut pentru el si Romania?!/Au fost altii cu merite mai mari in democratiile avansate si tot au facut ceva puscarie cind au calcat strimb! un pic de pedeapsa si penitentza nu-i strica! Ce mama dracului,la urma urmei a furat peste 1,5 mil ioro! pentru asta in comunosm te impusca iar in orice democratie din lume faci PUSCARIE ,maca un an!

        • Dl.Goe said

          @Cinic – N-am cum sa nu fiu de acord cu d-voastra. Ba chiar n-am cum evita nici macar sa recunosc acest lucru, ceeace implica, nu-i asa?, unele aspecte rusinoase (mie-mi spui?). Asa este. aveti dreptate, mai ales in contextul de cacat creat pe marginea acestu-i subiect, care a ajuns sa nu mai aiba prea multa legatura cu „fenomenul Gica Popescu” si asta in detrimentul „cetateanului Popescu Gheorghe”. Daca cetateanul Popescu ar trebui sau nu gratiat nu mai are nicio legatura cu cetateanul Popescu ci cu alti cetateni (zooane politicoane) si cu spuza care trebuie sa mearga pe turta lor si mai ales cu alti inculpati de soi care vibreaza plini de sperante la crearea unui astfel de precedent. Despre cetateanul Popescu as mai zice doar, ca eu personal, nu l-as acuza de i-moralitate pentru ca nu si-a recunoscut categoric vina (si ca nu s-a desolidarizat astfel clar de ceilalti inculpati), diminuandu-si sansele pentru un tratament preferential si pentru o eventuala gratiere. Daca in acest detaliu punctual unii ar fi procedat asa cum a procedat Popescu ar fi facut-o din simpla ticalosie, din teama si lasitate. Impresia mea (personala, care poate fi gresita) este ca Popescu a procedat astfel dintr-un motiv care tine mai degraba de un anumit gen de onestiaite cu sine insusi dincolo de definitia termenului (in acord cu codul penal). N-am nici talentul, nici timpul, nici motivatia necesare pentru a descrie convingator aceasta impresie (…). Oricum, una peste alta, „ostaticul”, Gica Popescu, cu toate meritele sale (…) nu a facut destul de multe „servicii” pentru Romania, pentru Fotbal, pentru Microbisti, pentru Om si Umanitate in general, pentru a fi rascumparat in schimbul unor efecte colaterale atat de costisitoare. Vorbind despre o „societate” normala ma gandeam la una in care gratierea unui fost mare fotbalist sa nu poata starni asemenea efecte colaterale periculoase. Si nici nu ma refeream la gratierea lui imediata. Pana si Martha Stewart a stat cateva luni la inchisoare, nu? La urma urmei, dupa cum zicea marele filozof Giovani B. (citez) puscariea e pentru oameni, nu pentru girafe (superba formulare, din care in subsidiar rezulta specificul uman al varului Becali). Iar Popescu este si el un om. Nu? Un alt om este (desi unii contesta faptul) si presedintele Traian Basescu. Daca eu (dl.Goe) as fi Traian Basescu (si nu vad de ce n-as putea fi atata vreme cat am putut fi (banuit de a fi) fel de fel de alte persoane fizice inca si mai de soi), as proceda asa:L-as gratia pe Gica Popescu in ultima zi de mandat. Poate ca intomai asa o sa si procedeze presedintele, iar de o va face va fi fost fiind din propria sa initiativa intrucat stiu sigur ca dânsul nu frecventeaza si nu se inspira de pe Arca lui Goe. Asta ar mai lipsi, dupa ce ca si asa Arca lui Goe este populata in exces cu duhul lui Traina Basescu prin grija unor basiti anti-basisti notorii (precum råduhul clomfirescian and co) .

  2. Dl.Goe said

    In mod (poate) nu tocmai surprinzator, surprinzatorul articol al d-lui Tudoran, n-a produs in zona comentariilor, cel putin pana in clipa de fata, hi-hilaritati (vorba altui G.P. celebru) si derapaje mentale prea mari. Poate ca exista totusi o corelare, o unitate dialectica (sic), intre „articol” si „comentarii”. Cel putin pana in momementul in care, in zona fluida a comentariilor, se produce catastrofa alunecarilor de teren. Pana acuma n-a fost cazul. Ba inca in mod inca si mai bizar (sau in tot cazul neobisnuit) cele mai coerente comentarii ii apartin tot d-lui Tudoran. Urmaresc fenomenul cu atentie si emotie sporita. Nu reusesc sa anticipez „deznodamantul” acestei stranii intamplari. Ca sa sporesc enigma asa adauga aici (spre pastre pe Arca) un comentariu certocrat al unui oarecare obisnuit al locului:

    Ontelus DG – March 7, 2014 at 09:114

    „Recapitulând și simplificând istoria omenească, avem: conform principiului antropic, spiritualist, omul este apogeul creației dumnezeiești; conform principiului evoluționist, materialist, omul este un mamifer optim adaptat mediului, pe care și-l apropriază dincolo de nevoile sale imediate; măcinat de foame și frică, de idoli, iluzii și droguri de toate felurile, omul este fie psihotic-agresiv, fie nevrotic-depresiv, fie combinații ale celor două ipostaze; comunicarea și socializarea sunt, uneori, forme de ameliorare a calității vieții, deși teiștii vor fi singuri la Judecată, iar agnosticii mor singuri; s-a acumulat o ereditate negativă a fărădelegilor înaintașilor, parțial surmontată de Alzheimer-ul global contemporan, care înseamnă estomparea ireversibilă și fatală a memoriei istorice și culturale; Golem-ul tehnic ghetoizează conștiințele; liberul arbitru este contextualizat; simbolizarea verbală este subminată de către nonverbal; suferința, conștientizată ori neconștientizată constituie legea oricărei ființări, vibrația fiind suportul energetic universal. „ – Priceless (ca sa-l parafrazez pe don Giovanni Becali comentand vizavi de limuziana ARO de teren care l-a transportat la penitenciar)

    • d'Artagnan said

      Păcat, n-au avut respect, chiar cu Aro să-l duci la pârnaie pe Mafiotu:

      Bine măcar că nu l-au pus să și conducă singur mașina până acolo, la bulău, i-au dat șofer, un minim respect tot au avut!

      • Dl.Goe said

        Teoria ca teoria… Omul (ce mandru suna, ra-suna: vorba omul) era tare mai ales la practica.

        Ar fi superba ideea unui film artistic despre aventurile „greilor pamantului” la „racoare”, dar nu acum ci dupa ce intra si Mircea Sandu si Mitica Dragomir, adevaratele bestii si gropari ai fotbalului din Romania. Un film (artistic) de Nae Caramfil cu Gica Hagi in rolul lui Gica Popescu. Daca e sa fie film documentar ar putea sa-l faca Sorin Iliesiu.🙂

  3. Dl.Goe said

    In privinta d-lui Nimeni (al dracului d.Nimeni), care isi face pe Cerocratia numarul sau obisnuit de avocat al ingerului (negru), emanand presupuneri, aluzii, speculatii, (auto)explicative toate, ar fi de zis ca e pe cale sa-si gaseasca vocatia. Dl.Nimeni va avea soarta cruda a cuiva (a d-lui Mihai Rogobete) dar pe dansul asta il va avantaja teribil. De cand isi tot cauta dansul un loc populat cu spectatori, in care sa poata vorbi tot ce-i trece prin cap fara sa fie intrerupt, contrazis sau combatut? E-he-hei, de tare de demult, inca de la inventarea Web 2.0. Dar ce n-a facut pentru a aitinge acest deziderat de fiinta unilateral cuvantatoare? Si-a facut chiar si blog.😯 Ba chiar si-a facut doua bloguri (precum evreul naufragiat pe o insula pustie si care a construit acolo doua sinagogi, una la care sa se duca si una la care sa nu se duca). Si-a facut un blog politic lipsit de importanta (azi lipsit si de activitate), si si-a mai facut unul special pentru „insulte” (d-lui dovedindu-se insa, in final, mai degraba delasator decat sensibilos). In sfarsit si-a gasit acum un loc public pe gustul sau, cu vizibilitate, unde poate vorbi in voie… fara sa fie bagat in seama. Si-a vazut visul cu ochii. Si cand te gandesti ca i-a fost mereu la indemana. Da-i Doamne romanului mintea ce de pe urma a d-lui Nimeni.

    P.S. Intrarea la puscarie a lui Gica Popescu, omul (de) gol al mafiotului Mircea Sandu, s-a brodit (intamplator sau nu) foarte bine cu procesul de curatare a fotbalului. Dl.Nimeni, neica, care n-are nicio treaba nici cu fotbalul si nici cu spiritul sportiv si cu fair-play-ul in general (fiind exclusiv anti-basist, adica basist, nimic altceva), vede in Razvan Burleanu (noul presedinte al FRF) doar un fost consilier al lui Basescu.😯 Atat. Omul Nimeni, pseudo-lucidul, se incapataneaza sa nu vada padurea din cauza copacilor, si copacii din cauza bârnei pe care o are in ochi. Diferentele intre molcomul d.Nimeni si dl.RåduHu cel cu limba aspra sunt doar de forma, la suprafata. In fapt si unul si celalalt instantiaza aceeasi clasa: GED (Generatia Expirata Demult).

  4. d'Artagnan said

    Mă hazardez într-o explicație cu D.Tudoran: probabil are simpatii liberale și după Marea Schismă a început (ca mai toți simpatizanții liberali) să vadă brusc altfel Antena 3. Am văzut fenomenul acesta și în altă parte.

    • Dl.Goe said

      E posibil. Orice e posibil. Vorba dansului care zice, ca cunoscator, ca in Romania se intampla mereu lucruri interesante pentru ca nu se intampla niciodata ce trebuie. D-lui (ca poet, cu inspiratii) stia ca nu se intampla ce trebuie chiar fara sa stie ce-ar trebui. Sa se intample. Acum cand se mai intampla si cate ceva din ce-ar trebui sa se intample, o fi simit si dansul nevoia de… de… de… compensare. Totusi trebuie spus ca gratiosul Crin A. a zis c-ar vrea gratiere. Sa fie oare echidistantul a-politic Tudoran simpatizant al liberalismului reformator, vizand sa-i sufle intelectualui Iliesiu pozitia de vice? Incurcate mai sunt caile doamnei Politica, Ca e o doamna, nu?

  5. Cinic said

    Intr-o societate normala ar fi normal ca Gica Popescu (…) sa fie gratiat. Intr-o societate ca a noastra (…), in care aspiratia catre normalitate este subminata permanent de catre guzganii speculanti care doresc conservarea anormalului care le prieste, NU…..@Cinic – N-am cum sa nu fiu de acord cu d-voastra. Ba chiar n-am cum evita nici macar sa recunosc acest lucru, ceeace implica, nu-i asa?, unele aspecte rusinoase (mie-mi spui?). Asa este. aveti dreptate, mai ales in contextul de cacat creat pe marginea acestu-i subiect, care a ajuns sa nu mai aiba prea multa legatura cu “fenomenul Gica Popescu” si asta in detrimentul “cetateanului Popescu Gheorghe”
    Nu credeti ca cele doua declaratii se cam bat cap in cap!???
    P.S.Asta ar mai lipsi, dupa ce ca si asa Arca lui Goe este populata in exces cu duhul lui Traina Basescu prin grija unor basiti anti-basisti notorii (precum råduhul clomfirescian and co) …… acu,fie vorba intre noi,duhu lui base, e alimentat permanent in primul rind de basisti,prima fiind coproprietara blogului,d.na Stely,care are mai multe postari ca d.voastra!Sau ma insel!?

    • Dl.Goe said

      Va inselati. Dar nu conteaza.🙂 Important este ca sunteti sincer.😉

      • Cinic said

        Passons !
        ps.sa nu se inteleaga ca nu l-am apreciat ca fotbalist si ca om! e de fapt singurul din lot de care imi pare sincer rau.si e cam singurul care are si altceva in cap decit fotbal.pacat ca nu i-a ajuns ce avea si a vrut sa ”parvina”mai repede decit se cuvenea.s-a calicit la taritze,la fel ca nastase-premierul!

  6. Dl.Goe said

    In mod cu totul si cu totul surprinzator (si totusi firesc), ULA (Unicul Liviu Antonesei, palarierul de la Iasi) n-a mai venit sa-si depuna obolul plecaciunlor catre maitre (aka conul Dorin) pe acest topic, n-a mai dat cu chapeau-ul bas (dupa cum obisnuia) si nici n-a mai dat mai departe (pe feisbuc) dupa cum ii statea in cracter(e). In fapt n-a mai zis nici pâs de atunci incoace… chit ca in mod extra-odrinar a si fost invocat en gros si en details pe Certocratia, chiar de ziua femeii. Nu stiu cum si de ce dar mi-e teama de tradare. Tradare, tradare, tradare… de patru ori tradare. Se pare ca pe undeva, candva, cumva s-a produs un twist in somebody sobriety… pe care somebody else nu-l agreaza. Sa vedem, vorba orbului.

    Cumpar pe oricine. Nu ma uit la bani. – Ilie Orbu…

  7. stely said

    Vedea -i-as afara din Senat …

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-16801895-lot-32-parlamentari-acuzat-ani-incompatibilitate-fals-declaratii.htm

    • Dl.Goe said

      De sulita, de lance aruncata,
      de ghioaga si de buzdugan strunjit,
      de barda, de sageata ferecata,
      de palos, de baltag si de cutit,
      de teapa si de furca otravita,
      de iatagan, de cange, de custura
      si de banditi pândind la cotitura
      sa fie dati gramada la pamânt,
      strapunsi în inimi, sfartecati pe rând,
      taiati la beregati sa-i rupa chinul
      si-n fund de iad sa stea cât mai curând
      crâsmarii care ne boteaza vinul!

      De arc turcesc, de spada-ncovoiata
      le fie-mpuns burtoiul ghiftuit;
      de foc grecesc le arda chica toata
      si creierii le urle-n nesfârtit;
      în streang le-atârne hoitul împutit
      si ciuma bata-i cu vatamatura ;
      ba m-as ruga sa fie trasi, cu ura,
      în tepi aprinse, sa-i aud zbierând;
      beli-i-ar zece gâzi de vii, rânjind
      si în ulei încins sa-si iute cinu;
      legati de patru cai sa vad crapând
      crâsmarii care ne boteaza vinul!

      Plesni-le-ar tunul capatâna boata,
      lovi-i-ar trasnetul pe drum, cumplit
      si-apoi o haita de dulai, turbata
      le rupa halci din trupul hacuit;
      orbeasca-i fulgerul ca un cutit,
      zapezi si grindeni bata-i pe caldura,
      uda-i-ar ploile fara masura
      când umbla goi si-n preajma n-au vesmânt;
      sa piara de pumnal far’ un cuvânt
      si hoitul lor sa-l valureasca Rhinul;
      de optzeci de ciocane piara-n vânt
      crâsmarii care ne boteaza vinul!

      ÎNCHINARE:
      Stapâne, blestema-i-ar Domnul sfânt
      sa suga pâna or crapa, veninul,
      ca necinstiti si fardelege sunt
      crâsmarii care ne boteaza vinul!

      BALADA VESELA DESPRE CRÂSMARI – François Villon – traducere anonima…

  8. RALG said

    URA, s-a-ntors ULA… pe Certocratia… Doamnelor, domnisoarelor (si domnilor) ah, vai, valeu… Dupa o scurta retragere din nedumerire, in fata inexplicabilei nebunii a conului Dorin, un extremist al echidistantei (nebunie manifestata printr-un exces de echidistanta impinsa pana pe vers-antul ad-vers), Dl. ULA (Unicul Liviu Antonesei) se intoarce in pozitia de comentator-prin pe Certocratia si si de propmotor pe Feisbuci a inegalabilelor pamflete tudoriene, dovedind ca un Sancho Panza nu se poate dez-minti pe sine de maitre-le sau si ca poate fi simultan si Rosinanta (daca trebuie). De indata ce intelectualul Dorin a revenit la matca (in zona obisnuita a echidistantei sale imperial-impartiale), HOP si ULA cu ploconul:

    Liviu Antonese – March 16, 2014 at 21:501
    @) Dorin Tudoran

    Wow! Doamna Udrea in toate starile sale! Banditilor astora nu le ajunge ca fura bugetul, banii europeni etc, s-au apucat sa fure si simbolurile unor generatii pentru care blugii era mai degraba o forma de protest decit de acaparare a puterii! Daca nu se opresc, ma tem ca trec la costum, chiar frac si joben! (n.b. I-auzi ce viseaza palarierul: joben)

    * * *

    Liviu Antonesei – March 16, 2014 at 21:583

    Am pusa pe pagina mea de FB, unde deja are succes!

    * * *

    Liviu Antonesei – March 16, 2014 at 22:094
    @) DT

    Da, Dorin, exact asa este. O sa ajungem sa ne lepadam de toate simbolurile generatiilor nosatre, cele tinere in anii 60, 70, 80… Tocmai mi-aqm lasat din nou plete, dar daca isi lasa si alfe Basescu, Ponta, Blaga ejusdem farinae, ce naiba ma fac?!

  9. stely said

    Aici se afla „generatia in blugi ” si ale ei idealuri „marete”, pe care cu mandrie patriotica le apara acum Liviu Antonesu &co, si pe care in idiotenia lor nostalgica au impresia ca Elena Udrea „s-a apucat sa le fure”.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

 
%d blogeri au apreciat asta: