(b)Arca lui goE

b-Log anonim, amator si ventrilog al celor fara de blog. Despre NIMIC

Emotii in infrarosu

Posted by arcaluigoe pe August 3, 2014

emotion-heatmap-body-atlas-1
Stiam sigur ca aceasta postare in infrarosu trebuie sa fie dedicata cuiva, dar nu stiam cui. Acuma am aflat: ii este dedicata d-lui Niku Electriku, cu toate ca starea sa actuala nu se regaseste in niciuna dintre cel 14 ilustrate mai sus.

13 Răspunsuri to “Emotii in infrarosu”

  1. Dl.Goe said

    Stiam sigur ca aceasta postare in infrarosu trebuie sa fie dedicata cuiva, dar nu stiam cui. Acuma am aflat: ii este dedicata d-lui Niku Electriku, cu toate ca starea sa actuala nu se regaseste in niciuna dintre cel 14 ilustrate mai sus.

    • stely said

      Eheee, cam tirziu dar si asa e (mai ) bine. Si, ziceti ca starea actuala lui Niku Elektriku nu se regaseste in niciuna dintre ilustrutate ? Pai eu cred ca i s-ar potrivi „disgust ” . Dar nu se stie, cel mai bine ar fi sa-l intrebam pe el. Starea mea in ceea ce-l priveste pe „marele Poesel Ro,” asta este si asa va ramine . Ce-i drept „stimulentele ” venite din partea doamnei „marginalia…” mi-au fost de mare ajutor. Brrr !!

      • UN ''a'' said

        Intrebarea este:de cine va e disgust?de purtarea avpeului sau a d-voastra??.
        Parerea mea e,ca la cit l-ati pupat(stiti unde)timp de multi ani,nu va trece sila,scirba,decit dupa o portie zdravana de borit,in timp ce va priviti in oglinda.
        p.s.incercati sa nu repetati experienta asta de viata cu noul mentor.

        • Stely said

          UN”a”mic? da, ti se potriveste mai bine decat un”A”mare . Eu cred ca in prostia ta ti-ai definit adevarata fata.Aceea a unuia/uneia „a”nonim mic cu idei fixe si cu mentalitate de talamb /a.Nu ai fost si nu vei fi in stare sa vezi decat propria frustrare si neputinta de a formula argumente logice care sa ma puna cu adevarat in difcultate. Ti-as recomanda sa nu-mi porti mie de grija. Mai bine ai grija de poeselul tau ce s-ar putea sa ramana somer a treia oara, dupa cea de jurist consult de la magazia aceea de mobila , apoi de Poesel Ro.iata va veni si pierderea serviciului in slujba antenelor lui Voiculescu Felix , ce va merge curind in”vacanta” binemeritata intr-un loc racoros si bine pazit.
          Prin urmare vezi de voma ta pe care vad ca inca ti-o inghiti cu nesimtire. Te faci ca nu vezi cine este „Pacaliciul” care a reusit.sa insele buna credinta a multora, ce au crezut cu adevarat in disidenta lui .Constat cu mahnire ca aceasta a fost o mare pacaleala .Eu si alti naivi ca mine am crezut cu adevarat in Apelul acela si l-am sustinut cu buna credinta.Acum insa m-am dumirit ca el nu a fost decit un mijloc de a se folosi de el pentru a obtine ceva banuti de buzunar .De la cine? Se stie …

        • stely said

          P.S …pentru o mai buna intelegere a se citi :”nu ai fost si nu esti in stare decit sa-ti exhibi propria frustrare…”

  2. nu cre c`o sa depasesc prea repide faza „disqus”, nu disgust, asa ca…

    • Dl.Goe said

      Sunteti dovada vie a faptului ca sentimentele sunt incarcate de electricitate…fiind d-voatra, pe undeva, cel mai sentimental blogger cu care am intrat in contact electric. Vad ca avepe a calcat pe bec si s-a electrocutat (…) Cat despre disqus… se pare ca se universalizeaza…

  3. d'Artagnan said

    Aş fi foarte curios să ştiu cam ce culoare în infraroşu are Dan Voiculescu în ziua sentinţei:
    http://hanulmuschetarilor.wordpress.com/2014/08/05/o-zi-din-viata-lui-dan-voiculescu/

    • Dl.Goe said

      Sunt sigur ca dl.Voiculescu trece, ca cameleonul si si ca Camelia, prin toate cele 14 stari iradiante in infrarosu, care apoi i se vor combina intr-o singura stare mare, de mare liniste. Ii va fi atat de liniste la racoare (cool man) incat va auzi cum se izbesc de geamuri razele de luna.

      Ceea ce momenal ma face sa ma mir (ca Drago-mir) este ca nu se remarca nicio solidaritate intre hocheisti. Alti hocheisti prefera sa faca pe niznaiul si sa continue procesul de esentializare si elitizare prin multipla rafinare a din ce in ce mai ezotericilor spectatori-comentatori, in timp ce el, hocheistul cel mai notoriu al plaiului, aluneca in håu. Zau. Si de se va scula, cu scula sa, pre multi va popi. Intocmai ca-n cronicile batrane ale unor incarcerari neanutate. Mie insa de Mircea Badea mi-e mila. Un om coboara in maimutza.

    • Dl.Goe said

      🙂 Draguta propunere… Doar ca iese din cadrul virtual in care este propus pariul… intre dl. D’Artagnian si dl.Goe. Este (aproape) ca si cum am zice ca cel care pierde pariul ar trebui sa-i convinga pe Mircea Cartatrescu sa scrie o elegie dedicata invingatorului si pe Andrei Plesu s-o publice pe prima pagina in Dilema Veche cu consimtamantul lui Mircea Vasilescu. Sau cam asa ceva. Cand am zis „pe ce vreti d-voastra” ma refeream la dl.D’Artagnan, nu la dl.Dumas. Bine acuma d-voastra o sa ziceti ca dl.D’Artagnan vrea exact ceea ce vrea dl.Dumas sa vrea… Dar cu toate acestea dl.Dumas nu-l poate scoate pe dl.D’Artagnan din paradigma sa (nefiind atotputernic). Nici Miguel de Unamuno n-a reusit cu al sau Augusto. Propuneti si d-voastra o miza virtuala, consistenta, cu greutate virtuala, care sa stea la indemana pariorilor.🙂

      • Stely said

        Daaaa, si mie mi se pare draguta propunerea . Hmmm , eu credeam ca numai altele sunt dornice sa-i cunoasca identitatea din real a Dl-ui Goe. 😉 Si eu sunt curioasa , dar mi-e teama ca ce spune Dl Goe ar putea sa fie adevarat. Doamne fereste !Chiar, zau, puteti sa spuneti pe ce va bazati ? Ar insemna ca totul este o intreaga mascarada. Mor de frica sa se intimple o asa catastrofa.

        • Stely said

          P.S….”mascarada” fiind procesul lui Dan Voiculescu ,ce pare ca se desfasoara rapid si cu toata seriozotatea spre un final dorit de multi dintre noi, iar „catastrofa” sa nu intimple .

      • d'Artagnan said

        Dibace eschivă!🙂
        Atunci, dacă pierdeți, va trebui să scrieți un articol despre blogurile comune în maxim două săptămâni..
        Iar eu, dacă pierd, va trebui să mă abțin să mai scriu ceva tot vreme de două săptămâni, Multă lume va aprecia probabil asta.
        P.S. Dacă vreți totuși să chinuiți comesenii printr-o mică răutate colegială, dacă vreți să vă amuzați, să râdeți de mine, dați-mi atunci o temă serioasă…

Lasă un răspuns

 
