(b)Arca lui goE

b-Log anonim, amator si ventrilog al celor fara de blog. Despre NIMIC

Apropo…

Posted by Arca lui Goe pe Noiembrie 17, 2014

Klaus a castigat. Meritul ii apartine lui Victor. (Titlu de colectie). La absolvire:

9. Gaudeamus Igitur

8. Andre Rieu & Platin Tenors – Trinklied / Gaudeamus Igitur

7. Sisyphus – the real struggle

6. Dmitri Shostakovich The Jazz album

5. Petra Magoni & Ferruccio Spinetti – I Will Survive

4. Ovidiu LipanFanfara 10 prajini Ciocarlia

3. The Greatest Jazz Songs

87 răspunsuri to “Apropo…”

  1. RALG said

    Si apropo:

  2. Radu Humor said

    Da, mă !
    Bucurie peste tot ! 😉

  3. Stely said

    Apropo :

    Experimentul
    Sebastian Lazaroiu mai 2, 2012 Politica & Doctrine

    Stiu, multa lume a fost derutata de nominalizarea premierului facuta de Traian Basescu. S-a spus ca era cu spatele la zid sau ca are un plan de compromitere a lui Ponta, de spargere a USL. S-a spus ca a vrut sa salveze PDL, pe MRU, etc. As vrea sa vedeti mutarea de acum cateva zile si din alta perspectiva. As vrea sa o priviti ca un experiment. Dar nu unul simplu. Un experiment care poate avea consecinte dramatice pentru Romania sau poate demonstra ca tara s-a insanatosit.
    Cred ca spre finalul celui de al doilea mandat Traian Basescu are nevoie de o validare a ceea ce s-a intamplat in ultimii 8 ani. Au fost niste schimbari in bine. Numai cei de rea credinta le neaga. Nu au fost schimbari usoare. Fortele conservatoare din societate nu au ramas pasive. I-ati vazut cu ochii vostri. S-au opus pe toate caile: in Parlament, in media, in spatiul public. A fost o lupta la vedere intre “trecut” si “viitor”.

    Intrebarea care cred ca ne-a chinuit pe multi dintre noi in tot acest timp este: sunt aceste schimbari ireversibile? Unii au spus ca da, altii s-au indoit. Astea sunt doar pareri. Adevarul e ca nimeni nu stie daca schimbarile produse in ultimii ani in justitie, in sistemul de pensii, in sistemul bugetar, in educatie, pe piata fortei de munca, in asistenta sociala sunt schimbari reversibile. Unele au avut sustinere din partea romanilor, altele nu. Unele au fost mai degraba fortate. Pana la urma aceste schimbari in institutii si chiar comportamente s-au intamplat si unele au dat si primele rezultate, chiar si firave.

    Ce ne garanteaza totusi ca nu vom reveni la momentul initial? Nimic. Pana la urma, fortele din sistem care s-au opus cu incapatanare schimbarii au avut niste vectori politici, care au actionat in consecinta. PSD si PNL s-au opus sistematic legii educatiei, legii salarizarii, legii asistentei sociale, modernizarii codurilor in justitie. O sa spuneti: da, asa e, dar opozitia era obligata sa se opuna pentru ca de asta e opozitie. Cu alte cuvinte, opozitia PNL si PSD era de fatada, era un joc politic. Si ei stiau ca modernizarea Romaniei e un proces indelungat care nu mai poate intarzia. Sunt intru totul de acord ca poate sa fi fost asta: un joc politic. Dar, hai, sa vedem daca chiar a fost.

    Sa vedem daca se vor scoate camerele de luat vederi la supravegherea bacalaureatului, sa vedem daca vor impiedica aplicarea legii educatiei, daca vor modifica pana la urma codurile din justitie, daca vor face presiuni asupra procurorilor si judecatorilor pentru a obtine atitudini si decizii favorabile pentru ai lor, daca vor reveni la sistemul de prime si stimulente din sistemul bugetar, daca vor arunca in aer deficitul, daca vor modifica ultimul cod al muncii.

    Daca o vor face si noi, romanii, tinem atat de mult la ele, atunci avem la indemana votul. De doua ori in sase luni. Daca vor sa revina la vechea Romanie si noua nu ne place, atunci n-avem decat sa ii spulberam la vot.
    Daca nu o vor face, atunci inseamna ca sunt intr-adevar schimbari ireversibile si, deci, ce s-a intamplat in ultimii ani este in folosul Romaniei. Daca e asa, nu au decat sa guverneze ei tara.

    Daca o vor face si vor castiga alegerile atunci, sa-mi fie iertat, dar inseamna ca Romania nu se poate schimba mai mult de atat. Si va trebui sa mai asteptam. Schimbarile impotriva vointei populare nu sunt durabile. Daca nu trebuia facut, atunci mai bine sa facem la loc cum era.

    O sa imi spuneti ca Romania nu avea acum nevoie de experimente. Poate. Dar, repet, nici nu avem nevoie de schimbari pe care sistemul le refuza. Mai tarziu sau mai devreme ele vor fi oricum respinse.
    O sa imi spuneti ca, oricum, votul depinde de alti factori: de cine organizeaza alegerile (adica ei), de manipularea prin mita electoral sau canale de presa. Va inselati. De asta a depins si in 2004 si in 2008 si in 2009. Si nu s-ar zice ca au castigat cei care au organizat alegerile sau au folosit influenta media. Iar mita electorala o folosesc toti. Si, ca sa fiu sincer, mi se pare ca presa care a sprijinit constant reformele a cam amortit in ultimele luni. Poate e timpul sa isi revina.

    O sa imi spuneti ca vor fi suficient de ipocriti sa amane revenirea la vechea Romanie pana dupa alegeri. Adica se vor purta frumos, decent, ca niste adevarati reformisti pana se vor vedea cu sacii in caruta. Dupa care vor face ce e de facut sa distruga tot ce s-a construit in acesti ani. Sunteti naivi. Uitati-va la Voiculescu! Si mai sunt si altii ca el. Nici n-a fost inca investit guvernul Ponta si deja au iesit la scena deschisa sa proclame victoria “trecutului”. Intre a vorbi, insa, si a face e cale lunga.

    Asadar, sa ii vedem. E un experiment care merita facut. Si nici riscurile nu sunt atat de mari. Pentru ca romanii au la dispozitie securea votului in aceste 6 luni de guvernare USL. Daca nu le place, sa o foloseasca. Daca le place, atunci trebuie sa intelegem cu totii ca traim in democratie. Si nimic durabil nu se poate construi fara democratie.

    Si cu asta declar pe propria raspundere ca Experimentul propus de Sebastian Lazaroiu s-a incheiat cu succes.Romanii au folosit cum se cuvine „securea votului” si l-au invins la vot intr-un mod categoric pe Victor Ponta. Ura ! 🙂

    • RALG said

      Da, articolul de atunci al lui Sebastian Lazaroiu va ramane un document de referinta in istoria acestei ere traversata de Romania.

      Iar intamplarea de azi care pare a confirma inca o data, intr-un mod fericit, acea pragmatica viziune, este doldora de semne bune intru normalizarea sufleteasca a unei bune parti a natiei. M-a umplut de bucurie faptul ca mi-am reintalnit, in planul optiunilor electorale (o dimensiune importanta), prieteni care ma parasisera demult. Nu m-am reintalnit chiar cu toti, dar cu foarte multi si cu multa emotie. Iar asta e mare lucru.

      Va felicit pentu optimismul de pana acum si pentru bucuria de azi, de maine, de poimaine.

      • Stely said

        „Apropo”, am intalnit in sfarsit pe cineva care a scris asa cum am gandit si eu:
        Despre Traian Băsescu se pot și se vor spune multe. Numai că nimeni nu-i va putea lua meritul de a fi singurul om politic care s-a luptat până în ultima secundă cu Victor-Viorel Ponta, cum îi place să-l numească pe primul-ministru, și cu Sistemul. Un merit care l-a transferat pe Klaus Iohannis direct la Palatul Cotroceni.
        P.S. „Eu îi chem pe băsiști să vină duminică la vot să le dea o lecție. Este rugămintea mea la toți aceia care vreodată au avut încredere in mine” Apelul lui Traian Băsescu m-a convins să mă duc la vot. Iar ca mine cred că au mai fost câteva sute de mii de oameni. Ne-am dus pentru ultima victorie a lui Traian Băsescu.

        http://www.evz.ro/ultima-victorie-a-lui-traian-basescu.html

  4. Stely said

    Multumesc pentru felicitari, dar si pentru frumoasa destainuire de aici :„M-a umplut de bucurie faptul ca mi-am reintalnit, in planul optiunilor electorale (o dimensiune importanta), prieteni care ma parasisera demult.

    Marturisesc ca „destainuirea ” dvs m-a emotionat foarte mult. Asta intrucit imi imaginez cum a decurs acea reintilnire care v-a „umplut de bucurie”. Ce frumos trebuie sa fi fost !
    P.S. Am avut si momente de pesimism, cand credeam ca totul este pierdut.Dar a fost deajuns un pic de entuziasm, ca optimismul sa-mi revina. Am simtit ca ceva s-a schimbat si in atitudinea prezidentiabilului nostru. A devenit si el (asa cred) dintr-o data mai entuziast, mai increzator. Banuiesc ca se vor face multe analize (politice, psihologice, astrologice etc) ce vor stabili cu exactitate ce si cine anume au provocat aceasta uriasa intoarcere de scor. Cand se va afla voi fi si mai bucuroasa. Voi simti totul ca pe o victorie a mea. O victorie asupra acelora care mi-au provocat sentimente de revolta, tristete, dezamagire si chiar dezavoare totala. Dar, acum, sa ne bucuram asadar. 🙂

    • RALG said

      @Stely – Doamna aveti toate motivele sa fiti mandra ca sunteti romanca. Zile acestea toti avem (mai putin tovarasii nostri). Totusi ati avea si motive suplimentare de mandrie. Iata in ce lista selecta ati fost inclusa:

      „Filadel, d.Pleşu, Marius Delaepicentru, dra Sorina, Marginalia, d.Liiceanu, Tina Borg, d.Tapalagă, Cărtă, Kalino Lino, Volo, Stely, Dl Goe, d.Aligică, Zexe Tux, d.Baconski, d.Turcescu şi compania”

      Pur si simplu uluitor… Magnetismul lucreaza (la mansardele unora, majestati in satul lor)…

      • Stely said

        Da, am citit dar pe sarite si fara prea multa atentie. Mi-am vazut numele acolo si drept sa va spun, sunt la fel de uluita de delirurile lui. Banuiesc ca includerea mea si a altor anonimi pe acea lista a fost facuta din cinism cu scopul de a-i umili, crezind ca dânsii nu alta grija decat sa-i citeasca aberatiile. M-am simtit jenata de incercarile lui tembele.
        P.S. Cred ca ati vazut videoclipul meu cu „dedicatie”, pe care nu cred ca l-a deschis. In schimb l-a vazut @Goldmund, un domn pe care l-am respectat si inca il mai respect pentru verticalitatea si onestitatea dumnealui.
        Am vrut, din respect pentru el, sa raspund la comentariul pe care mi l-a adresat, dar desi il scrisesem nu l-am afisat. Asta intrucit am vazut ca individul a pus un topic cu o anume „invitatie” in care m-am simtit din nou inclusa . N-am citit decat primele fraze, dar am priceput ca este vorba si despre mine intrucat ii vizitasem pagina de facebook, unde i-am intilnit la comentarii pe @ AA (tatonul) si pe @ CC (pP) (cred ca vi-i amintiti) carora le-am dat like-uri pentru misto-ul la adresa bazaconiilor scrise de el. Am facut-o special ca sa vada .
        P.S. Iata aici raspunsul pe care il pregatisem pentru Goldmund .Poate trece pe-aici si-l va citi.
        „Goldmund ,
        Da, şi eu cred că Traian Băsescu va ramane in istorie ca presedintele reformator si chiar modernizator al României. Pentru faptul că a ţinut piept aproape de unul singur- unei maşinării infernale de diabolizare, de decredibilizare, de imbecilizare a populatiei, transformând-o în oaste de strânsura, mituind si corupând la grămada pe oricine ar fi fost dispus să-l trădeze sau să primească bani pentru a întretine asa -zise revolte populare ca drept pretext de dăramat guverne – Preşedintele merită respectul românilor si al întregii lumi libere. Victoria lui Klaus Iohannis i se datorează si lui. S-a lăsat hulit, umilit , batjocorit si amenintat cu puscaria cu scopul de a atrage asupra lui furia unor mase manipulate, ca sa lase cale libera unui Presedinte „altfel”.Nu stiu cum va fi Klaus Iohannis, dar ceea ce stiu este faptul că guvernarea Ponta şi alegerile ce tocmai s-au încheiat cu o victorie zdrobitoare, vor fi o lecţie pentru el, dar şi pentru toţi cei ce vor mai îndrăzni să nesocotească vointa populară . Vor trebui să plătească pentru toate umilinţele la care au supus poporul român (din tara si din diaspora).”

        • Stely said

          Apropo, mi-au placut vinul, muzica si dansul dedicate acestei victorii mult dorite. Le-am gustat cu mare placere ca si cand ar fi fost in realitate. 🙂
          Of, simteam ca-mi sare inima, inainte de anuntarea rezultatului ! Ce mai, a fost o poveste cu sfirsit fericit. Este adevarat ca vor mai fi destule emotii, dar ceea ce mi-am dorit ( infringerea „carlanului” tembel) s-a produs.
          P.S. Alt apropo, ce-o fi facand ” prietenul” nostru „Ionutz cel viteaz” ? Parca spunea ca vine sa ne vada prabusiti de disperare cand ne va „bate” Ponta . Si-a inghitit oare limba ?

        • De-ale carnavalului said

          Amicul Ionutz, un pesedist ateu (de) dulce, zicea ca mai trece pe aici doar ca sa constate cum (citez) ne ofticam fata cu victoria lui Victor, urmand ca apoi sa ne dea cu tifla in semn de adio. Se subingelegea ca in caz contrar (cazul contrar continea teoretic vreo cateva variante) nu va mai veni deloc. Pe urma s-a contrazis si a mai reaparut, de cateva ori, negand(u-se)… Acum se pare insa ca realitatea, cruda realitate, il forteaza sa fie ceva mai consecvent cu sine insusi si cu angajamentele sale. Probabil ca nu-i place vinul virtual oferit pe (b)Arca lui Goe… Preferand in schimb drojdea cu agheasma, a votantului PSD. Ceva ne spune ca o sa-l mai vedem totusi la fata, pe aici, pentru a incerca marea (desertul) cu degetul.

        • Ionutz said

          Scuze,am intirziat! Se pare ca am analizat gresit reactia populara la lipsa de respect fatza de drepturile cetatenilor!Nu va culcati pe lauri,n-a cistigat johanis! A pierdut ponta!Diaspora si tinerii,prin presiunea facuta asupra rudelor ,a balansat rezultatul( chiar si eu am fost ”atacat de nepoti”pentru a vota klaus! numa ca votasem deja Ponta(oricum nu votam altfel).Daca sintetzi democrati convinsi,nu pupincuristi, o sa observati ca dom’johanis a zis si in campanie si dupa ca v-a jongla cu majoritatile ,cum vrea muschii lui,pina iese ce vrea el! Asta nu e in fisa postului lui, e copiata dupa basescu cind cu propunerea de premier johanis,si base trase udmr de partea lui si-l puse pe Boc la loc!A MAI ZIS SI CA TRIMITE oameni la ambasade sa-i ajute sa voteze pe .simpatizantii lui,adica campanie politica in ziua votului,curat constitutional,coane johanis!
          ps.apropo de rezultate, : a cistigat si in locuri in care nu a fost never-ever; chisinau,italia,spania(adica in diaspora).Asta arata cit de gresita a fost campania psd, cit de defazati sint fatza de perceptia populara ! sa le fie de bine!
          ps2! cum v-oti simti voi,democrati autentici,cu udrea care are sotul(lasat de urgentza ) arestat,amica intima arestata,ea insasi cu relatii recunoscute cu cei anchetati,basca base cu fratele,fetele si casele!?? Sper ca justitia isi v-a face datoria pina la capat! daca e nemultumit,poate apela la curtea de la hag! abia astept.
          ps3.e ultima postare ,,daca as fi ”creationist” v-as zice ”a dieu”!

        • Dl.Goe said

          @Ionutz – (a) Transmiteti-le salutari cordiale nepotzilor. Asa ca din partea noastra. Sunt ei semnul ca boala d-voastra (ca si a prea multora din leatul d-voastra) nu este ereditara 100% (ci cel mult 45,56%)… Semne ca se va vindeca incet, incet de la sine…

          (b) Pe deasupra ne bucuram sa constatam ca aveti deschidere la vorba si nu sunteti 100% ranchiunos…

          Cu asta (a,b) s-ar cam termina partea pozitiva a mesajului d-voastra de votant PSD. Niici macar un (a,b,c)…

          Prin urmare d-voatra considerati ca totul se rezuma la strategiile si tacticile de campanie, si ca Victor (de la Victorie) a fost victima unor greseli de campanie electorala dar ca in rest ar fi baiat gigea care merita sa fie si el presedinte de tara. Parerea noastra este ca d-voastra sunteti o victima inocenta a strategiilor si tacticilor de campanie a PSD, un partid aflat permanent in campanie electorala. Este singurul mod in care-si poate tine aproape simpatizantii (victimele).

          Incercarea d-voastra de a fi malefic, baiat rau, pus pe manipulat si stricat cheful, este foarte nostim. Vai, ati pus degetul pe rana, vai ne-ati diabolizat prin asociere cu råii-råilor… suntem zdrobiti. (Ionuz, in afara de faptul ca n-avem noi nicio treaba cu cei pe care i-ati mentionat ca sa va aflati in treaba) ar fi de zis ca, fara sa vreti, ati reusit sa punctati exact in ce anume consta succesul faptelor petrecute in cei 10 ani care se incheie simbolic la Solstitiul de Iarna din 2014, si anume redarea consistentei enuntului care afirma ca „Nimeni nu este mai presus de lege!”. Ceea ce nu s-a prea mai intamplase cam demult in Romania. Daca se va pastra si spori consistenta acestui enunt esential se vor putea obtine si alte reusite dintre cele necesare pe care „regimul Basescu” le-a ratat, prea ocupat fiind cu razboiul de restabilire a sensului acelui enunt care, prin inconsistenta lui de pana atunci, a tot subminat Romania in favoarea tovarasilor (in apalauzele grele a canaliei de uliti, si vai si ale unor (prea multe) victime inocente, precum d-voastra, care de 70 de ani incoace nu fac altceva). Va asiguram insa de simpatia si compasiunea noastra. Nu glumesc, nu sunt ironic, malitios, cinic… Pur si simplu imi sunteti simpatic asa cum sunteti… chiar si pe latura asta in care va prezentati ca fiind un agresor ideologic, profund… superficial si inofensiv.

          P.S. Vai, iarasi ne parasiti definitiv? Vai. Iarasi suntem zdrobiti. Ca nemilos mai sunteti, d-le Ionutz. Va vom pastra in amintire.

  5. Cu respect, nu merit onoarea de a sta într-o listă de nume celebre.
    Locul meu este lângă oamenii simpli de la țară și de pe FB care au votat MM, apoi Johannis.

  6. INEVITABILUL PS.

    Și, desigur, am locul meu lângă prietenii mei de o viață, marginali și ei,

    Mândria ca mândria, dar urmează numirea unui prim ministru, alcătuirea unui guvern, deparazitarea unui parlament. Va mai fi de umblat pe ulițe metropolitane, în cete ale societății civile, spre a menține mândria asta. Așa că eu îmi ponderez încântarea de mine.
    Zile bune să aveți!

    • Dl.Goe said

      Nu putem decat sa constatatm ca si acum, precum in majoritatea ocaziilor cand avem acces la perspectivele si optiunile d-voastra asupra contextului social si politic din realitatea tarii noastre (realitatea nevirtuala), sunteti cat se poate de… realista, corecta, obiectiva, lucida, onesta… Ceea ce vrea sa insemne ca lucrurile ne apar asa poate si din cauza convergentei perspectivelor si optiunilor d-voastra cu ale noastre. Daca d-voastra ati fi in eroare in aceste privinte atunci am fi si noi, si viceversa. Divergentele noastre nu-s aici. Toate cele bune vi le uram si noi domniei voastre.

  7. Divergențe?! Ce-ar fi viața făr-de! 🙂

  8. IACĂ:

    http://topfilme.info/like-hot-1959-online-subtitrat-romana/

  9. Vă simt / estimez în „mood” bun.
    Țineți-vă-ți firea, urmează o mărturisire:

    Cândva, la un ceas de mare taină, mi-ați spus să-mi îngrijesc talentul literar.
    Am reînceput să scriu.
    La un alt cas, ați făcut mishto de ce am scris. Mi-a priit. Reciteam, transformam, spre a evita exprimările miștocăribile.
    S-a întâmplat apoi acel ceva, independent de domnia voastră, care m-a făcut să scriu zilnic. Și asta fac și acum. Sunt din ce în ce mai în contact cu vocea mea.
    Ceva mă face să cred că înțelegeți ce spun.
    Ca un doamne-doamne gnostic, dădurăți un impuls. Apoi v-ați retras, firesc. Pentru acest prim șut, combinat cu acizii ulteriori de rigoare, un INCREDIBIL – știu! – MERCI!

  10. Stely said

    „Apropo „, de Petra Magnoni &Feruccio Sinetti

    • Stely said

      Si apropo… de „Klaus a castigat. Meritul ii apartine lui Victor. (Titlu de colectie)” 🙂

      • Dl.Goe said

        Suntem aproape siguri ca intr-un afund de sufletel adolescentul (din) Victor Ponta regreta ca n-a putut iesi (si el) in strada sa se bucure (ca alta data) si sa (se) manifeste liber alaturi de ceilalti tineri entuziasmati, fata de aceasta victorie a realei democratii inter-mediata de Inter-net.

        Rezultatul acestor alegeri marcheaza intr-adevar o schimbare de paradigma fundamentala, nu doar in plan electoral, ci in chiar esenta notiunii de democratie. Internetul a reusit sa fie mijlocul propice in care democratia s-a manifestat liber si direct, fara niciun control al vreunei autoritatii sau al autoritatilor. PSD-ul si acolitii (captivi metodelor traditionale propovaduite in sil abålar) inca nu inteleg ce s-a intamplat si tot mai cred ca adversarii (chipurile mai activi si mai versatii in ale manipularii pe net) au reusit sa „fure” si sa manipuleze mai mult decat au facut-o ei in stilul „mecanicii clasice” prin: manipularea si controlul total al mediei OFICIALE, inclusiv pe Internet, obstructionarea votarii (diaspora), turismul electoral, implicarea Bisericii si Administrartiei… etc Toate masuri bolsevice standard. Au fost loviti in moalele capului de excesul utilizarii acestor metode bolsevice, care, desi i-au anesteziat seducandu-i pe cei din segmentul tinta (varstnici si/sau persoane cu nivel de educatie redus), a avut darul sa-i enerveze la culme pe cei tineri si/sau educati, iar acestia, folosind Internetul pentru a-si exprima furia au postat „dovezi ale imensului furt psd-ist” (filme facute cu telefonul, poze, marturii) care au devenit virale, un tavalug, un big-bang in toata regula. N-au fost necesari pamfletari oficiali, manipulatori… Intrecandu-se pe sine in ce stia mai bine, batarnul PSD (ilustrat perfect prin indivizi de teapa lui Dragnea si Ponta, mai slabi ca indivizi umani si mai ticalosi chiar si decat predecesorii lor Geoana, Nastase, Iliescu; Pontacul este clar cel mai slab si mai ticalos din toata seria, numai Crin Antonescu ar fi putut fi si mai slab), fara sa-si dea seama au atins pragul critic, starnind astfel multimea celor in care exista numar si putere: puterea Internetului, amplificator al reactiilor multimii, neaflat sub controlul nimanui. Trepadusii PSD-isti (cu solda sau voluntari) nu au cum pricepe aceasta paradigma nici in ruptul capului. Continua sa creada ca rezultatele electorale raman rezultatul exclusiv al politicilor si in special al politicilor de manipulare leninista eventual si in mediul virtual. Pentru ei aducerea la zi a mijloacelor de lupta electorala va insemna si mai mult bolsevism, centralizat, practicat si in internet: mai multi bloggeri, postaci, chibiti, pamfletari in mediul virtual. Nu vor putea nici acum sa inteleaga ca prin nicio strategie de acest gen nu vor putea avea succes fata cu cei 7 milioane de anonimi perfecti, auto-agenti, care activeaza benevol in Internet si care se enerveaza teribil fata cu incercarea unora de a-i lua de prosti sau de a-i baga in aceeasi oala cu prostii.

        Organizand perfect alegerile (in interiorul paradigmei bolsevice a manipularii si furtului), Victor a devenit fara sa vrea cel mai teribil agent electoral al lui Klaus. De aceea victoria lui Klaus i se datoreaza in mare masura lui Viorel insusi (dar si lui Dragnea, ca sa fim drepti). Internetul n-a facut decat sa fie mediul perfect al feedback-ului venit de la cetateanul care nu se regaseste in Victor Ponta si in mijloacele sale. Reactiile individuale nu doar ca s-au insumat si s-au apmplificat in cascada, in acest mediu propice (caruia ii putem zice foarte bine si HUVACA).

        P.S. Fenomenul auto-mobilizarii spontane care miscat 1 milion de persoan in cateva ore, aducandu-i la vot, impotriva tuturor prognozelor si pronosticurilor facute (corect si profesionist) pana atunci, in pragul zilei „Z”, poate fi un scenariu scoala, de predat la Universitate, in facultatile de sociologie, psihologie, politica.

        • Dl.Goe said

          Hm! (false) coincidente… sau… Se pare ca am plagiat pe alocuri…

          Explicatii pentru miracolul lui Iohannis (Opinii)

        • Mai degrabă evidențe. Asta pentru cei care privesc detașat evenimentele.
          Produsele aparatelor mentale asemănătoare, activate spre a analiza aceleași fapte, pot induce ideea de (fals) plagiat.
          De fapt, ele reprezintă doar o re-plicare, o validare unul prin celălalt, așa cum se face în cercetare.

        • Stely said

          „Apropo”, de schimbarea de paradigma si rolul internetului , iata ce spune si Cristian Tudor Popescu.

          Şi dintr-o dată, nu din senin, ci sub cerul mohorât şi vineţiu, în aerul încărcat cu resemnare şi lehamite, s-a iscat un vânt fermecat.
          Un vânt de jos în sus, care a ridicat bună parte din populaţia României la o palmă deasupra pământului şi a ţinut-o acolo câteva ore. De ajuns ca să schimbe soarta ţării.
          http://www.gandul.info/puterea-gandului/vantul-fermecat-13588137

          Si „apropo”, de ceea ce spunea aici domnul Liiceanu :

          Dvs aveți toate datele pentru a realiza o răsturnare de proporții. Poporul român, când nu știe să iasă din impas, așteaptă o minune. Nu vreți dvs să-i furnizați minunea asta și să deveniți opusul a ceea ce sunteți?

          Nu sunteți tentat, o clipă, să intrați în legendă, ca prințul Hal, pe poarta unei miraculoase convertiri? Să vă trimiteți socrul și pe ceilalți dascăli ai depravării, care v-au stat alături în toți acești ani, „la zece mile” de locuința dvs? Vă dați seama ce show la scara istoriei ați putea regiza? Sunt tentat să spun acum din nou, așa cum am spus la capătul unui Apel pe care l-am scris în ultima zi a anului 1989: „Iar dacă veți da curs acestei chemări, veți primi recunoștința noastră. Vă vom iubi”.

          P.S. Hmm …nu vi se pare ca ceva, ceva incepe sa se miste in guvern, in parlament si chiar in PSD ? Ce-ar fi sa se intimple cu Victor Ponta „minunea „aceea abia acum ? Sa inceapa incet, incet sa se elibereze de „dascalii depravarii” lasindu-i pe toti la mana justitiei ?
          Asa s-ar parea daca privim la intimplarile zilei de azi.

        • Dl.Goe said

          @Marginalia non Turpia – Desigur ca aveti dreptate. Noi doar am glumit auto-acuzandu-ne de plagiat fata cu niste lucruri de natura evidentei pe care le poate re-produce orice vorbitor (cat de cat) lucid si (cat de cat) sincer. Dar exista si alta gama de tâlhari (dintre ce-i care-l incadreaza de-a stanga sau de-a dreapta nu (mai) stiu, pe Isus), care se cred prooroci si care, pentru orice formula ce le-a iesit pe gura remarcata si-n discursul public (realmente public) al altora, se grabesc sa proclame ritos ca miseii i-ar fi plagiat pe ei, talhari anonimi de drumul mare (ulita).

          @Stely – Daca ar fi mai degraba inteligent (istetz) decat viclean (si tupeist in virtutea inertiei dupa cum se afla inca), plagiatorul Ponta si-ar da singur si-n graba demisia din toate functiile publice si ar tine un discurs coborand direct in continuarea indemnurilor din scrisoarea d-lui Liiceanu, in care s-ar spovedi sincer (cu detalii) dovedind ca-si intelege cu claritate pacatele cat si faptul ca se caieste sincer si ireversibil pentru ele. Din pacate (pentru) el este prea prost (la minte) ca sa realizeze ca ar fi singura sansa prin care ar mai putea sa se salveze ca personaj public.

        • Stely said

          Ei, nu se poate sa ne lipseasca de la „apropo-uri” tocmai Mircea Cartarescu (al nostru…”cuscre” ) 🙂

          „Dragii mei, Facebookul a castigat alegerile in Romania impotriva masinii de propaganda a Antenei 3 si a altora ca ei. A castigat, adica, fața cea mai frumoasa, mai civilizata si mai nemanipulabila a comunitatii romanesti. Bravo, Facebook, bravo diaspora, bravo tineri! Sunt fericit si nemaipomenit de mandru de voi!”, a scris Mircea Cărtărescu pe Facebook. –
          See more at: http://www.obiectiv.info/cum-a-reac-ionat-mircea-cartarescu-la-victoria-lui-iohannis-mesajul-sau-plin-de-emo-ie_60414.html#sthash.mwJjHFl5.dpuf

          P.S. Acum il privesc cu detasare pe Ponta. A devenit deja „pisicutul” lui Iohannis , iar cu acesta , la inceput de mandat nu-i va merge .
          PPS . Stit ce a facut Traian Basescu imediat dupa aflarea rezultatului ? A plecat de la Cotroceni si in drum spre casa a dat pe la sediul A C L . Ne putem inchipui cum a fost primit ? 🙂

  11. Șostakovici! Mulțumesc mult. 🙂

    • Bun să ne tempereze idilica bucurie, să ne resusciteze memoria, să ne crească vigilența.

      • Dl.Goe said

        Poate si asta… Poate si altele… Plus necunoscutele… Plus hazardul…

        Credem ca blocarea lui Ponta (un succes politic major) nu-i nici pe departe cel mai important efect al fenomenului petrecut duminica. Nu atat de important pe cat a fost modul in care a fost pusa in fapta aceasta intamplare si mai ales nici pe departe atat de importanta pe cat este solidaritatea sociala remanenta evenimentului si increderea in forta proprie pe care a capatat-o eul colectiv. Tabara PSD-ului e din ce in ce mai mica. Dupa aceasta victorie din senin, faptul ca ne-am recuperat tara inseamna in primul rand ne-am recuperat o pare din prietenii pierduti prin cetzuri, ca ne-am regasit unii cu altii asa incat, cel putin pentru o vereme, atunci cand ne vom intalni, reuni, aduna, intra in atingere unii cu altii, in real sau virtual, vor conta mai putin decat de obicei diferentele de orientare electorala si preferintele politice, eliberandu-se astfel timp-spatiu-energie pentru altceva (poate) (vorba poetului) mult mai inalt sau mult mai adânc. Exista, conform asteptarilor, si indivizi decisi (din orgoliu) sau meniti (din prostie) (sau si-si, nu conteaza) sa ramana in opozitie cu bunul-simt, invocand cele mai bizare argumente pentru a-si justifica ramanerea in cercul lor de vechi sau noi captivi ai iliesco-nastasisto-pontisto-pesedismului, ceea ce astfel le va colora total fiinta (nu doar pe cea politica, dar si restul; se vor auto-reduce identitar la aceasta dimensiune, aleagand sa nu fie nimic… altceva ci doar atat). Din pacate smulgerea unei parti a publicului din aceasta zona si venirea lor inspre normalitate, va avea darul sa-i inraiasca si mai tare pe cei decisi sa ramana pe baricadele imaginare ale „valorilor” de tip Ponta-PSD-Badea-Gdea… Dar, si asta este vestea buna, nu pe toti. Am si eu, cum poate aveti si d-voastra, cunostinte, prieteni, rude, care voteaza PSD. Am costatat la unii dintre ei, intalnindu-i dupa infrangerea total neasteptata al lui Ponta, o atitudine (in general, dar si fata de adversarii din tabara castigatorilor in particular) neasteptat de… pozitiva, un soi de resemnare solemna, concilianta, o acceptare plina de potential relational viitor. Toate acestea fac pentru moment sa para mai putin dramatice imperfectiunile starii politice de fapt, incertitudinea, riscurile… faptul ca in curand, dezmeticite din pumni, lichelele consacrate sau in devenire ale natiei se vor intoarce la ceea ce stiu sa faca mai bine. Aceasta victorie (prin) politica mi se pare o victorie asupra politicii, in sensul diminuarii rolului „emotiilor de natura politica” in bilantul emotional al fiintei. Pana la urma (importantå social, desigur), politica nu poate si nu trebuie sa fie atat de importanta la nivelul individului si al conexiilor sale directe cu alti indivizi. Nota de normalitate cautata este acea stare in care pondrea factorului politic in energia de relationare de la individ la individ (in real si – la fel – in virtual) devine secundara, iar nu esentiala dupa cum se intampla sa fie de 25 de ani incoace. Aceasta ar fi o revolutie de infaptuit (sau de consfintit), daca s-ar putea. Intamplarea de duminica este (intr-un anumit plan) un soi de „Comuna din Paris” ori „Republica de la Ploiesti” al relatiei individ-individ, individualitate-individualitate… Cum se va cotinua „revolutia”? Hm… Pe moment nu vreau nici macar sa incerc sa-mi imaginez, sa anticipez, sa fac predictii, ori sa pre-meditez. Sa savuram momentul si atat. Sa ne bucuram asadar.

        • „Jenant”! 🙂 Parcă vorbește o voce a mea. Nu-i bine. Mai vin pe aici când… divergențe. Prea idilic așa. 🙂

          (Mai puțin elaborat, eu le tot ziceam pe FB că politicienii vin și pleacă, prietenii rămân. Am reușit să nu fiu blocată de nimeni și să nu blochez pe nimeni, fără a-mi ascunde opțiunile.
          Of, of, eul ăsta colectiv, mare istorie cu el, țațo!)

        • RALG said

          …Apropo… aaa pro Po…nta:

          16:30 – Un senator de la Putere rebufneste: E grav daca ne canibalizam intre noi (n.b. pentru) ca ne-o cere opinia publica

          P.S. Jigodia asta, ales al neamului, nu stie de ce si pentru ce a fost ales. Nu stie ca singurul lucru pentru care ar trebui sa fie in Parlament ar fi acela de a sluji interesele si dorintele opiniei publice, iar nu interesele personale si de gasca: NOI. Care „noi”? futu-ti mama ta sa-ti fut de jigodie? Intre care „noi”? Noi hotii? Noi PSD-istii? Noi parlamenatrii? Fara nicio o grija pentru aparente, jigodia nici macar nu invoca (de forma) presiunea opozitiei politice, a adversarilor, a „instigatorilor”, „agenturilor”, a „manipulatilor”, etc. Nu. „Omul” sare direct la gatul opiniei publice per se. Adicatelea: „Bai da’ am ajuns sa ne pese de ce spune opinia piblica. Ne-am tampit dracului de tot.”. Si, apropo, na. urmeaza firesc „Jos Ponta”. Nu, nu o spunem noi, or s-o spuna ei, cat de curand.Tzapul ispasitor trebuie belit ritualic. Nu ca n-ar merita.

        • RALG said

          @Marginalia – „Am reușit să nu fiu blocată de nimeni și să nu blochez pe nimeni” ???!!?! – V-as ruga din suflet… fara minciuni si fara exagerari, daca s-ar putea. Macar nu in varianta lor flagranta. Nu ca ne-ar pasa noua de ele (ca nu ne pasa), dar puteti starni usori reactii de care va pasa chiar d-voastra (sensibila fiind din fire). 🙂

        • Nimeni nu m-a blocat PE MOTIVE POLITICE, asta am vrut să spun.

          În rest, m-au blocat anonomi, un scriitor, un filosof, că nu le-a plăcut cum gândeam.
          Am blocat și eu vreo doi carem-au agresat in privat, din cu totul alte motive.

          N-am pierdut insă buni prieteni de FB, cu care am o autentică comunicare, printre care și o scriitoare simpatizantă a Arcei,din cauză că nu aveam aceleași simpatii politice.

          Sensibilitățile mele nu-i cazul să vă preocupe. Nici pe mine nu mă preocupă sensibilitățile dvs.
          Reacțiile se pot stârni liniștit, eu mă retrag pașnic, nu voi interveni. 🙂

          Mi-a părut bine, merci de găzduire.

        • Și ca să vedeți că nu vă port ranchiună, vă las cadou un poemuț, de citit (musai) în cheie spirituală:

          Iată-l:

          „durerea

          incomensurabilă

          a unui punct”

        • RALG said

          @Marginalia, ei, atunci, daca-i (pe) asa, felicitari… Este o performanta salutara de care desigur ca puteti fi mandra: preformanta cå „Nimeni nu v-a blocat PE MOTIVE POLITICE”. Ramane sa mai lucrati la celelalte motivie: MOTIVE POPULARE.

          Cu placere (ca de obicei). Oricand cu aceeasi placere. Multumim si noi pentru punerea la curent in legatura cu statusul si mersul pe FB. Calificativul FB.

          P.S. Imi place ca atunci cand cuparati liberate de exprimare (POLITICA nu altcum) nu va uitati la bani. Ilie Orbu. Platiti oricat. Enorm. Mana sparta. In schimb in rest (si mare-i RESTUL) va cam scumpiti, va cam zgârciti… Calicå in toata regula. Vorba lui Ernest, „a avea si a nu avea”. Batranul si marea va ureaza adio arme, pentru cine bat clopotele. Miticå. Sunteti miticå, nu?

        • RALG said

          P.S. la P.S. Va multumesc pentru poemutz. Il accept cu mare placere.

          P.P.S. Dar pentru ce (ar trebui) sa-mi purtati ranchiuna? Pentru libertatea oferita? Pentru gazduire? Pentru re-actiile sincere si pe masurå (masura actiilor)? Pentru franchetze? Hm…

        • Nu putem iubi pe toată lumea, nu ne poate iubi toată lumea.
          MOTIVELE POPULARE sunt mai profunde decât cele politice.

          Oamenii care n-au avut MOTIVE POPULARE să mă blocheze, și pe care nici eu n-am avut MOTIVE POPULARE să-i blochez sunt cei a căror prietenie o merit și prețuiesc și pe care nu o voi distruge din meschine MOTIVE POLITICE.

          Ei, putem vorbi de un „test al blocării”. Eu una, nu am plâns când nu l-am trecut. Am deschis alte uși. 🙂

          Da sunt și Mitică. Dacă asta vă e de folos.

        • RALG said

          @Marginalia – Stiu ca locuiti in Bucuresti. Noi voiam sa zicem „miticå” in acceptiunea de „mythique”, nu ca v-ar chema Dumitra. Sa nu lasam omonimia sa distruga sensurile.

        • De acord. Să nu lăsăm sensurile să distrugă omonimia. 🙂

        • RALG said

          …si … Ba sa avem pardon, noi iubim pe toata lumea si toata lumea ne iubeste. Serios acuma. Motiv (popular) pentru care n-am blocat niciodata pe nimeni si, slava Domnului, nimeni nu ne-a blocat pe noi (chiar daca, ptiu drace, intentii am mai fost pe ici pe colea pe la unii amici de-ai nostri).

          Daca (accepti ca) nu iubesti (pe) toata lumea, Universul intreg, se va dovedi, pas cu pas, ca de fapt nu iubesti pe nimeni… si nimic… deci nici pe tine insuti/insati, iar daca nu te iubesti tu, atuci nimeni (altcineva) nu te iubeste si nu te va (putea) iubi. Nu esti… iubit nu existi. Iubesc… deci exist. Nu iubesc, nu exist.

          Deci nu va fie teama doamna. Noi va iubim. Fara teama de blocaje.

        • Ca de obicei, umorul meu special îmi joacă feste. Uit mereu că nu vorbesc cu amicul meu SI.

          CLARIFIC:

          Mi-a plăcut ceea ce ați scris sus-sus despre recuperarea prietenilor, despre diminuarea emoțiilor de natură politică, despre încrederea în forța eului colectiv. Aveam senzația că vorbește o voce a mea interioară. O voce chiar frumoasă.

          Vreau să recepționați asta. Meritați asta.

          Restul: meschine, amuzante, frustrante, inevitabile divergențe.

          • arcaluigoe said

            Uneori imi place insistenta cu care imi cereti sa citesc eticheta (de firma) de pe cadourile pe care mi le faceti, preferand astfel riscul ridicolului decat sa acceptati riscul ca valoarea darului (ne/meritat intotdeauna) sa treaca neobservata… Cum sa nu fi remarcat ceea ce incercati sa „CLARIFICATI”? Cum as fi putut? Daca nu am dat pe spate, asta nu insemna ca n-am bagat de seama onoarea pe care mi-ati facut-o (cu atatat marinimie) apreciind frumusetea mesajului meu cat si convergenta deplina cu propriile d-voastra convingeri. Ca doar, vorba ‘ceea, vi-l scrisesm personal 🙂 Iar daca au aparut (din senin) ah, meschine, amuzante, frustrante, inevitabile divergențe, asta n-are nicio legatura cu nenecesara CLARIFICARE ci cu restul… In fine. Avem (iata) ceea ce meritam. E oficial. 😉

      • Stely said

        Aici alta o „jigodie” care nu s-a trezit inca la realitate :

        „Noi in Parlament ne-am facut seppuku general. (…) Noi asteptam un presedinte care sa aduca normalitate, el ce face? El vine si spune ‘luati-i pe aia’, ‘vreau toata putere’. (…) In sase luni de zile oamenii vor vedea ce au votat”, a spus Cordin Stefanescu.

        Acesta considera ca incuviintarile pe line pentru arestarea deputatilor Ioan Adam, Ion Dinita si Mircea Rosca, precum si incuviintarile penru urmarirea penala a senatorilor Ecaterina Andronescu si lui Serban Mihailescu au fost facute doare pentru a satisface „o sete de sange”.
        http://www.stiripesurse.ro/lider-psd-despre-incuviintarile-din-parlament-seppuku-general_939704.html

        …Apropo @ RALG „sunteti frumoasa cind sunteti furiosa… ” 🙂

        • RALG said

          Ei si d-voastra, cum sa fim „furioasa” in timp ce ne aflam in exercitiul functiunii pe puntea (b)Arcei? Na, acuma, asa era rolul, partitura… parte integranta a mesajului de transmis… mânia prin(tre) cuvinte.

        • Stely said

          Atunci un cântec vesel să cântam : 🙂

        • Stely said

          Nu va vom uita!

          Alegerile au trecut, tara rasufla usurata. In spatiul public se manifesta o stare de euforie care aminteste cumva de zilele de dupa 89. Si atunci, si acum a explodat furia populara impotriva unui regim/sistem abuziv. Sunt cativa actori cheie, nu-i vom uita prea usor. Eroul pozitiv al evenimentelor din 16 noiembrie 2014 este personajul colectiv incarnat de cetatenii romani din afara tarii, protestatarii de la Cluj, Timisoara si alte orase mari, cetatenii romani care s-au mobilizat pentru a sanctiona minciuna, impostura si aroganta partidului-stat. Ei vor marca in sens bun urmatorii ani, au schimbat ceva profund in societate si vor influenta de acum incolo modul de a face politica si de a guverna.

          http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-18608092-nu-vom-uita.htm

      • Claritatea și onestitatea sunt pentru mine mai importante decât ridicola frică de ridicol.

        Normal că nu ați scris pentru mine acel text. L-ați scris pentru cititorii dvs.

        S-a întâmplat să fiu pe aici și să nu-l apreciez cum se cuvine. Cineva mi-a dat un dislike binemeritat. OK. A avut dreptate. Când corectezi o greșală, nu poți fi ridicol decât dacă privitorii asta vor să vadă.
        Așadar, puțin îmi pasă de un pericol imaginar. N-aș fi realizat nimic în viața asta dacă m-ar fi preocupat să nu par ridicolă. 🙂

        NOAPTE BUNĂ!

        PS. Pentru îmbogățirea topicului: azi e ziua Regelui.

        • RALG said

          La multi ani tuturor celor care-si serbeaza azi Ziua de Nastere si care intamplator (sau nu) trec pe aici, pe Arca lui Goe, ei sau reprezentantii lor care le pot transmite urarile noastre.

        • RALG said

          Rareori scriem texte (asa in general) pentru „cititorii” nostri. Dupa cum se poate observa noi nici nu avem cititori… ci cititor. Unul singur, acelasi, mereu egal cu sine insusi: prea-cinstitul cititor citit si unic al Arcei ui Goe. Lui anume ii mai adresam din cand in cand mesaje (cand nu ni le adresam noua insine, ca noduri si semne). Mesajul respectiv va era adresat exclusiv, in aceasta postura a unicitatii d-voastra. Nu exista motive sa va simtiti intr-atat de flatata incat, din modestie, sa respingeti, aceasta realitate evidenta (care, ce-i drept, isi poate pierde din pret si claritate tot explicitand-o). Numai si numai la d-voastra ne-am gandit scriindu-va acel mesaj. Nu ne-am imaginat niciun moment ca nu l-ati receptiona si trata cum se cuvine. Desigur ca n-am exclus faptul ca in mod colateral ar putea fi accesibil, intamplator, si altor martori, doar ca nu ne-a pasat de acest aspect neesential. Noi numai si numai pe d-voastra v-am avut in vedere.

        • NP! 🙂

        • Stely said

          *****
          sinceritatea e drumul cel mai scurt
          al unui adevăr
          de la sine la exterior.
          Iv cel Naiv

        • RALG said

          NB!:)

        • Dl.Goe said

          @Stely in mod paradoxal…

          … tot asa…

          sinceritatea e drumul cel mai scurt
          al unui neadevăr
          de la sine la exterior.

          sinceritatea e drumul cel mai scurt
          al sinelui
          din interior spre exterior.

          (dupa) Iv cel Naiv

          In plus toata lumea isi imagineaza ca s-ar afla in posesia adevarului. Nimeni nu crede ca s-ar afla in posesia… nedevarului… a minciunii…

          … prea adesea se confunda, astfel, sinceritatea cu adevarul. – dl.Goe cel lucid, care vangheli-este…

        • OMG!

        • Stely said

          …sau

          Legea gravității

          oamenii, precum merele – sunt atrași către
          în jos, indiferent de greutate,
          cu o forță egală
          cu gravitatea situației

          Iv cel Naiv .

        • Stely said

          Referitor la sinceritate :

          Aşa -zisa sinceritate este o manifestare
          a prostiei: orbire catre sine însuşi,
          închiderea în relaţia cu celălalt .
          necunoaştere a legilor cosmice.
          Idolatria mecanicităţii .
          Automatele sincere ucid alte automate
          sincere în numele prostiei.

          Prostia este dovada absolută
          a libertăţii omului.

          Infima distanţă dintre prostie şi înţelepciune :
          la originea prostiei, două cuvinte : eu, eu
          la aceea a înţelepciunii, unul singur :eu

          Basarab Nicolescu -Teoreme poetice .

  12. „Daca (accepti ca) nu iubesti (pe) toata lumea, Universul intreg, se va dovedi, pas cu pas, ca de fapt nu iubesti pe nimeni… si nimic… deci nici pe tine insuti/insati, iar daca nu te iubesti tu, atuci nimeni (altcineva) nu te iubeste si nu te va (putea) iubi. Nu esti… iubit nu existi. Iubesc… deci exist. Nu iubesc, nu exist.”

    „un fluture
    mi se așază în palmă
    multicolor
    șoptește înfricoșat
    nu știu să zbor

    simt
    nu e loc de întors
    în jocul ăsta
    foarte serios

    cobor în mine
    caut
    beau cupa dulce amăruie
    apoi cânt
    atingând una câte una clapele
    așa cum
    doar fluturii
    pot să audă

    las melodia noastră
    să curgă până când
    văd cum
    vibrează corpul fragil
    îi tremură aripile
    și
    renasc în el
    fără opreliști
    tentația florilor
    setea adâncă
    de cer”

  13. On topic 🙂

    Noul președinte (încă neconfirmat), demonstrează pe viu cum se prelungește un program:

    http://stirileprotv.ro/stiri/politic/intalnire-la-ceas-de-seara-intre-liberali-si-noul-presedinte-al-romaniei-klaus-iohannis-isi-lanseaza-autobiografia.html

  14. d'Artagnan said

    Cred că Victor Viorel Ponta dă în dambla. Cred că nu mai are aer, se sufocă. Un afront mai mare nici că se putea:

    http://www.prosport.ro/sport-life/special/marii-sportivi-il-intreaba-iohannis-romania-sportului-bine-facut-propunerea-amuzanta-simonei-halep-presedintele-ales-veniti-cantati-imnul-impreuna-raspunsul-iohannis-da-13604557

    Propun, pentru ca răzbunarea să fie totală, ca Președintele ales să facă un selfie cu Simona și să pună poza pe Facebook.

  15. Dl.Goe said

    Urmarim amuzati dar cu interes lista persoanelor trecute in revista pentru postura de consilieri prezidentiali ai lui Klaus Iohannis. Multe (foarte multe) ar fi de comentat aici (…e comedie mare…) dar ne avand vreme ne multumim sa ne exprimam tristetea ca nimeni, dar nimeni (nici macar dl.Nimeni), nu-l mentioneaza, macar aluziv, pe dl.Dorin Tudoran (un expert notoriu in ale consilierii) pentru acesta demnitate/dregatorie. Si cat a luptat! Si cat s-a zbatut! S-a certocrat cu toata lumea si continua sa se certocreeze (in special cu „Tismaneanu si acolitii acestuia”), pentru ca intr-un final nimeni (nici macar dl.Nimeni) sa nu-i recunoasca meritele (la blog) in victoria dl.Klaus Iohannis. Pai cine altcineva ar merita sa fie mai consilier decat conul Dorin? Nimeni! Nici macar dl.Plesu… Cat o suferi baiatul acesta (un june tânar) pentru ingratitudinea si ignorarea cu care este iarasi mal/tratat. Cred ca niciunul dintre con-fratii sai (inclusiv ex-con-fratii) trecuti prin acelasi gen de dezamagiri si frustrari, cand cu succesul unora sau altora dintre favoritii politici (pentru care vor fi luptat la ceas de taina, la blog, inclusiv postand „apeluri” conditionate) n-a suferit atat cat sufera dl.Dorin Tudoran de sindromul consilierului ratat. Si, fara urma de empatie, nici macar confratele sau de suflet Liviu Anton Esey de la Iasi nu sesizeaza si nu intelege situatia dramatica prin care trece „maitre”. Daca ar fi intr-adevar un prieten devotat (dupa cum se pretinde a fi popularizandu-i promt pamflecårelile pe Facebook), Palarierul de la Iasi ar avansa usor, discret, asa… ca din intamplare, propunerea ca d-lui Dorin Tudoran (un june tanar, fost poet, fost dizident, fost consilier, fost semi-candidat la presidentia Romaniei, fost multe altele, actualmente pamfletzar certocrat only) sa i se faca in fine dreptate si sa fie avansat in pozitia pe care o merita in tara asta de gogomani: Consilier Prezidential Providential. Dl.Palarier ar putea chiar initia un apel in acest sens, la care s-ar ralia imediat toata floarea cea vestita a muflujilor vechi si noi, pe care nu-i mai mentionam (ca sa nu le facem anti-reclama gratuita). 🙂

    • Stely said

      Am vazut si eu lista cu prezumtivii consilieri … Numai unul si una . Doamne fereste-l (ne)! . Mihalache ala este o catastrofa.Daca nu gresesc, parca a fost si al lui Crin Antonescu in perioada interimatului..Cred insa ca va beneficia de o „consiliere” profesionista de la Presedintele in fctie. Banuiesc ca ii va spune tot, inclusiv sa evite greselile pe care le-a facut el insusi.
      Astazi am trecut si eu pe la Certocrati. Marturisesc ca nu prea m-am descurcat in harababura de acolo. Se contrazic unii pe altii in asa fel incat bietul Dorin Tudoran nici nu mai stie cum sa-i linisteasca. Sunt toti derutati. Dar sa fie la ei acolo…

      • Dl.Goe said

        Impresia noastra este ca dl.Tudoran a cedat… renuntand… la aproape tot… ce tine de aparente, con-veniente si normalitate… Lipsa resurselor (…) pare-se ca l-au impins catre un minimalism in care primeazanaturalismul primar… S-ar zice ca se exprima pe sine din ce in ce mai liber (in regim de avarie) com-placandu-se in de-låsare… Totusi acest naturalism primar ii da un aer foarte nenatural… Parca nu este dânsul (insusi), iar libertatea (de exprimare) de care face ab-uz, il face sa aduca mai degraba a prizonier al unui delir decat a om… liber… de prejudecati. Greu de spus ce-o sa se intample cu Certocratia (cå de… nu suntem pro-o-roci)… dar ceva pare ca sta sa se intample… Starea in care se afla acum nu pare a fi una stabila… Sa speram cå, sfarsind de etalat frustrari si mofluzisme, dl.Tudoran va redeveni (cumva) un blogger simpatic si la locul lui. Loc pe care nu i-l poate lua nimeni.

Lasă un răspuns

 
