(b)Arca lui goE

b-Log anonim, amator si ventrilog al celor fara de blog. Despre NIMIC

15 Ianuarie

Posted by arcaluigoe pe Ianuarie 15, 2015

37 Răspunsuri to “15 Ianuarie”

  1. INTJ said

    ca veni vorba de zi de nastere: zic unii ca parintii si nu sarbatoritul/sarbatorita ar trebui sa primeasca cadouri cu ocazia zilei de nastere …

  2. eminesssscuuuu, n’avetzi o floaricica de mirosit in plus?

    ca ma simtz precum taurasul lui walt disney.

    asta (taurasul) si nu paunescul (porcul), cu atit mai putzin eminovich, a fost ultimul romantic

    • 4U said

    • 4u said

    • RALG said

      Regret d-le Nikule dar nu mai avem decat flori de minå, inodore. Din celelalte n-am mai tinut in galantar pentru ca nu sunt rentabile,nu e cerere, o cerere serioasa, constanta, vreau sa spun. A trebuit sa renuntam la toate marfa perisabila si sa ne limitam la cateva articole mai durabile. Daca nu se vand acum macar putem spera sa se vanda altadata, la raionul de antichitati. Pentru flori proaspete incercati la dl.Nimeni (poate fi chiar si dl.Nimeni certocratul, la care gasiti florile raului de la stomac – arta de a face din frustrare bici). In tot cazul, mai poftiti pe la noi. Vindem la preturi fara concurenta.🙂

  3. stely said

  4. stely said

    • Ionutz said

      Stely Says:
      15 ianuarie 2010 la 3:01 PM
      Nu stiu cit de bine i-am inteles poezia .Nu stiu cit de mult l-am inteles pe el.Stiu ,insa ,cu siguranta ,ca atit omul cit si poezia m-au cucerit ..Atit de mult incit mi-am pus mintea la contributie ca sa patrund toate tainele ei..Am citit poezia ,apoi cite ceva din ceea ce avea legatura cu ea ..
      Cind am crezut ca am inteles mi-am pus mintea ,din nou , la contributie si am scris ceea ce am simtit si ceea ce am inteles…Nu stiu cit de convingatoare am fost ..Stiu insa ca pina la el nu am indraznit nici macar sa cred ca as putea sa fiu in stare sa imi expun public parerea fata de o poezie atit de subtila si atit de bogata in idei ,concepte ,cuvinte , sintagme , puse intr-o forma atit de armonioasa ! Am spus si am s-o spun :poezia lui Viorel Padina este “Shir Hashirimul “zilelor noastre..
      Poate ca editorii de carte alearga dupa alt gen de poezie ,poate ca nici pe ei nu-i mai intereseaza poezia ,ptru ca ea nu este aducatoare de cistig imediat si mult,dar poetul (autorul) are dreptul sa fie scos din izolarea la care l-au tinut toti :colegi de breasla si critici literari .Eu cred ca trebuie sa i se faca dreptate .. Ea sa inceapa cu recunoasterea lui ca membru al USR ..
      Mai cred, de asemenea ,ca oricit de calit ar fi Otelul ,trecerea vremii il face sa-si piarda din rezistenta ..
      Suparat Says:
      15 ianuarie 2010 la 9:18 PM
      Postarea lui@ Stely are in ea are ceva nefiresc si nesimtit:
      ma gandesc totusi ca nu intr-o postare de 15 ianuarie, care aminteste , in felul specific al lui AVP de inegalabilul Mihail Eminescu, te apuci sa faci o jenanta ridicare in slavi a lui @Viorel Padina🙄
      Am mai spus-o undeva, ca multi din vechii activisti simt o acuta nevoie de tatuci, pe care si-i creaza si-i cultiva cu o obstinenta ce intrece orice limite ale bunului simt😉
      AVP Says:
      15 ianuarie 2010 la 11:42 PM
      Stely – thank you ! Cu cat esti mai sincera, dar mai patetica, cu atat vei fi mai vulnerabila in fata orgoliosilor sau numai footililor mei coledzi-inimici… Plus de asta, tocmai aflai de la my friend Iaru, pe care l-am rugat sa-mi dea una dintre cele 3 recomadari de intrare in USR, ca – desi el imi va da recomadarea aia cu draga inima confraterna – totusi riscu muririi de foame va persista, aloo…😯 USR – ca orisice crapelnitza levantina – nu e altceva decat vaca de muls a catorva baftosi or tupeisti de la prepeleac, pai cum dreaq…

      Gerula – da, mey, stiam ca esti un vechi fan al poetului Florii Albastre…

      Monica – nu ma supal, dar chiar gasesti ca Planeta-Ou arata mai cool in versuletze clasice, bre… ?🙄

      Goldmund –😳

      Suparat – …supalat esti, doamne, supalat, ca AVP nu mai e chiar de toti injuriato-ignorato-nepublicato-banat, ci (macar pe bloguletu sau scapatat…) niteleus laudat, a… ?🙂 Si-n fond, de unde stii ca nu ma laud singur, bey… ?💡
      p.s.asta in caz ca ai uitat cum il pupai …..,de ziau lui Emin pe avp,hulitul de azi !.

  5. RALG said

    Curajul de a-l recita pe Eminescu (I):

  6. RALG said

    Curajul de a-l recita pe Eminescu (II):

  7. RALG said

    Curajul de a-l recita pe Eminescu (III):

  8. RALG said

    Curajul de a-l recita pe Eminescu (IV):

  9. RALG said

    Curajul de a-l recita pe Eminescu (V):

  10. RALG said

  11. stely said

    Miercuri, la Orşova, în cea de-a doua zi a festivalului, juriul festivalului a acordat marele premiu preşedintelui Klaus Iohannis pentru volumul „Pas cu pas”. Premiul a fost înmânat consilierului prezidenţial Andrei Dan Muraru de către academicianul Mihai Cimpoi, preşedintele juriului festivalului. Şocul a fost total pentru asistenţă, având în vedere că printre organizatori se numără şi Centrul Cultural “Nichita Stănescu”, instituţie aflată în subordinea Consiliului Judeţean Mehedinţi, condus interimar, în lipsa baronului Adrian Duicu, de pesedistul Aladin Georgescu.

    http://www.mhalert.ro/?p=10288

  12. RALG said

    Curajul de a-l recita pe Eminescu (VI):

  13. RALG said

    Curajul de a-l recita pe Eminescu (VII):

    • Ionutz said

      Multumesc pentru tema si modul cum a fost prezentata. Mi-a facut realmente placere,mai ales interviul cu CTP.Traiti-ar familia.Ti-am mai sters din pacate,probabil ca o sa intru sa citesc mai des.

  14. RALG said

    Curajul de a-l recita pe Eminescu la Macin (VIII):

  15. RALG said

    Curajul de a-l recita, cânta si desena pe Eminescu (IX):

    • stely said

      „Curajul(?)”de a-l …critica, demasca, infrunta pe Nicolae Manolescu. 😯

      Nu e vorba doar de un premiu, așadar, fie el cât de esențial simbolic. Ci de felul în care amoralitatea unui om a contaminat un întreg organism literar. Îmi pare enorm de rău că trebuie să constat asta; am învățat lucruri decisive despre literatură din cărțile lui Nicolae Manolescu, ca și de la legendara lui emisiune de la TV. În anii cumpliți ai adolescenței, îmi mai anesteziam crizele recitind compulsiv Temele; învățasem asta de la Mircea Ivănescu, care și el le recitea mereu fiindcă, spunea, „Manolescu pune mereu just problema, ceea ce-ți redă încrederea”. Eu simțeam, recitindu-le, ceva în plus: că are o credință absolută în literatură care dă mereu Nordul. Acum, în ultimul deceniu, busola aceea a d-lui Manolescu s-a defectat – iar deriva lui duce cu sine deriva unei întregi instituții.
      E, de fapt, îngrozitor de trist finalul de destin al acestui mare critic. Dar mă consolez cu gândul că amoralitatea lui impenitentă pune în scenă, totuși, o lecție de morală: de puține ori s-a văzut mai limpede câtă acoperire are vorba aceea a lui Heraclit, care-i plăcea atât lui Nietzsche:
      Caracterul e destinul.
      Din nenorocire, caracterul lui Nicolae Manolescu e și destinul USR.

      http://www.lapunkt.ro/2015/01/17/cand-criticul-compromite-critica-si-la-pachet-uniunea/

      P.S. No comment.

      • RALG said

        P.P.S. Comment: Cata vreme in politica vom avea un presedinte calm (exagerat de calm (?), apatic(!?)) si niciun alt actor (politic) nu va prelua rolul de primanona pe acea scena, in acea drama, desigur ca publicul va fi atras catre alte dramolete si reprezentatii, care vor capata amploare exact in masura in care publicul le va gasi intereseante, si, observandu-le le va spori (astfel) ontologia. Deontologii comunicarii (pe gratis) se vor orienta rapid spre acest gen de gâlcevi intelectuale, retragandu-se fara scrupule si regrete din celelalte, ca si cand n-ar fi fost.

        P.P.P.S. Cele citate din cineva despre mesterul Niky Lauda Manole-scu, laudative si/sau invers, sunt foarte adevarate. Si foarte false. Simultan. Caci viata, vorba ‘ceea, este complicata si are multe aspecte. Masura in care adevarat-falsele ziceri despre Niki Lauda Manole-scu (laudat fie-i numele) sunt mai mult, mai putin sau deloc esentialitati, in exact masura subiectiva pe care o acorda observatorul. Aceleasi lucruri (acceptate) le vor aparea unora importante, altora nesemnificative. Unora unele, altora altele, cele bune, cele rele. De discutat se poate discuta (chiar se discuta) dar exclusiv de dragul discutiei. Incolo nu. Si nu. Da… Dar… Multi au comentat en-gros pe (lânga) subiect insirand fraze sforaitoare dar banale, frumos aduse din condei, cu talent literar, fara a spune ceva. Prilej de vorba si luare in seama pentru ei si pentru anturaje. Daca din vorba-n vorba va iesi la lumina adevarul, sau daca va fi construit un adevar nou-noutz, nici nu mai conteaza. Important este progresul. Sa progresam asadar. Ah! Sau nu. Caci mai binele este dusmanul binelui. Din aceasta dilema nu vom putea iesi de buna voie. Dar nici asta nu conteaza. Vom fi scosi si ne vom scoate. Coatele. Piscoatele. Eu asa socot. Tu te-ntreaba si socoate. Si tu Brutus, blogus, prea-cinstite etc. Cu capul tau, cu capul tau. Capul tau. E al tau? Al tau e oare?

        • stely said

          M-am gandit ca stirea („dramoleta”) este cat se poate de „on topic”. Am gasit de cuviinta ca nu este cazul sa comentez ( sa-mi pun capul „la bataie”) cu asa tema pretentioasa. Dar o mica chestiune ma framanta, totusi :cum se face ca Mircea Cartarescu – nominalizat cativa ani la rand, fie pentru acest premiu, fie pentru Premiul Nobel- este de fiecare data lasat „la o parte” in favoarea altora ? Hmmm… ar mai fi ceva, dar ma abtin .

          P.S. eh, m-am razgandit : Multi au comentat en-gros pe (lânga) subiect insirand fraze sforaitoare dar banale, frumos aduse din condei, cu talent literar, fara a spune ceva. Prilej de vorba si luare in seama pentru ei si pentru anturaje.

          Cred ca stiu la cine faceti referire. Aveti dreptate. Comentariile acelora sunt banale, cu „fraze sforaitoare” …dar si prefacute. Parerea mea. 🙂

          • RALG said

            Ma ingrijoreaza teribil like-urile primite, de la persoane (si) anonime. Indiferent de semnificatia lor intentionata (direct, indirect, si mai indirect), simplul fapt al existentei acestor like-uri, in sine, denota ca de fapt n-am reusit sa ma exprim destul de clar, pe inteles. Alternativa fiind de un omptimism vecin cu utopia.

            P.S. Habar-n-am la „cine fac referire”.🙂

          • stely said

            Inseamna ca (i)- am inteles gresit (pe Dorin Tudoran si Viorel Padina) In schimb doamna „marginalia non turpia”nu (nici pe ei si nici pe dvs.) 🙂
            Dar like-ul meu nu trebuie sa va ingrijoreze.

          • RALG said

            Haideti ca mi-a venit inima la loc odata cu un-like-ul anonim, spontan, adugat comentariului la comentariu. Irecuperabilul ramane irecuperabil.

            P.S. Cei doi chibiti inocenti pe care ii po-meniti au in aceasta discutie avantajul distantei. Distante enorme. Nici nu stii care dintre ei e mai departe. Cert este ca trag foloasele acestei distante in mod „bilateral”, adica in ambele directii ale acestei distante, si dinspre ei spre problema si dinspre problema spre ei. Acuma pot sa bifeze tema si sa treaca mai departe. Si mai departe. Mult mai departe. Se pare ca orice problema ar aborda (dintre cele la moda, inevitabile) vor putea sa faca apel cu succes la avantajul distantei.

          • stely said

            …si mie mi-a venit inima la loc.
            Apropo de like-uri. Imi pare rau ca la „han” nu se poarta „datul” cu like-uri. As fi participat su eu cu ceva … dar asa am preferat sa „gust” in tacere( si)cu placere „harjoana”d-lui Goe cu unii/unele dintre „prea cinstitii meseni”. 🙂

          • RALG said

            @Stely – Acest comentariul nevinovat al dv. despre unele lipsuri tehnico-administrative pe la alte bloguri echivaleaza practic cu invitarea „necuratului” in acele locuri. Sunt sigur ca daca ati fi facut aceasta remarca acolo (unde-i era locul) sub forma de doleanta ar fi fost sanse bune sa va fie satisfacuta, daca asta v-ar fi interesat intr-adevar. Acuma nici succesul doleantei voalate pe care o postati aici (si in egala masura insuccesul acesteia) nu m-ar putea deranja, ba (in egala masura🙂 ) dimpotriva.

          • stely said

            Aaaa, eu cred ca „necuratul” nu asteapta” invitarea .” El are deja coada bagata” acolo.” Pai nu ati observat „dislike-urile” primite (aici)de „D’Artagnan”? care, daca nu stiati , este si el o alta fata (masca)a d-lui Goe. Asa ca cel mult trebuie sa „ne amuze”.Cat despre satisfacerea „doleantei ” nu cred ca ar fi greu de realizat, daca ” s-ar vrea”.

  16. Stely said

    Apropo… 🙂

    Editorialistul Gândul Cristian Tudor Popescu a scris un comentariu „la cald” despre meciul Halep-Wickmayer, în care spune că românca a făcut, duminică, cel mai bun meci al ei de la Australian Open. Totuşi, jurnalistul a avut un „of”: comentatorii români ai meciului: „Auzind comentariul în româneşte al meciului pe Eurosport, ori te laşi de tenis, ori nu te apuci niciodată”.

    http://www.gandul.info/simona-e-sigura-si-nu-e-singura-13784857.html

    P.S. Si pe mine m-au enervat comentatorii , dar spre sfarsit nu i-am mai auzit. Sper ca la viitoarele partide sa fie doar un singur comenntator. Asa cum a fost la meciul dintre Dimitrov si A.Murray.

Lasă un răspuns

 
