(b)Arca lui goE

b-Log anonim, amator si ventrilog al celor fara de blog. Despre NIMIC

Archive for 9 Aprilie 2017

LCFCD(26) – Urmasii lui Schrödinger

Posted by Arca lui Goe pe Aprilie 9, 2017

Lumea cum fu ?! Cam da!

Urmasii lui Schrödinger si pisica cu 9 vieti

Pisica mea este egoistå si autistå. Când må uit pe Animal Planet îi place så mi se tolåneascå în poalå, prefåcandu-se cå nu urmareste epopeea speciilor si aventura vietii pe Påmânt. Toarce încetisor, ignorându-må si nedeslusindu-må, din chiar clipa în care mi-a delegat sarcina de a-i veghea somnul, încrezându-mi-se naiva, convinså cå imponderabilitatea nu existå. N-am niciun motiv så-i tulbur nestiinta.

 

Pentru lamuriri epistemologice a se revedea episodul pilot (AICI)

Posted in Sezonul al-VII-lea | 4 Comments »

 
