(b)Arca lui goE

b-Log anonim, amator si ventrilog al celor fara de blog. Despre NIMIC

LCFCD(36) – De-a-fir-a-sfera (II)

Posted by Arca lui Goe pe Aprilie 30, 2017

Lumea cum fu ?! Cam da!

De-a-fir-a-sfera (pen-ultima zi de 1 Aprilie, odată ca niciodată)

Goe si sfera sa
sunt un pic cam bătrân… aș zice…
(fir-ar să fie)
puteam fi și eu acolo,
cu 10 ani mai tânăr…

sunt destul de bătrân
încât sa-mi fie rușine…
orice s-ar zice e o rușine
să fii bătrân,
nu?

am, pe zi ce trece,
din ce în ce mai multe motive
să-mi fie rușine…
de vârsta mea…
(și de semnificațiile ei)

o rușine crescătoare,
exponențial crescătoare…

de altfel, când murim,
de rușine murim,
nu de bătrânețe sau de boală.

am muri însă mult mai repede
dacă, odată cu vârsta, n-am deveni,
ca bonus, din ce în ce mai
nerușinați, mai nesimțiți,
mai imuni, la motivele pentru care
ar trebui să ne fie rușine…

totuși, nerușinarea noastră are o limită (are?)
la acea limită ne ajunge din urma rușinea…
rușinea… de a fi bătrâni și neputincioși
și atunci… murim, intrând în pământ de rușine.

Deocamdată însă să fim mândri că suntem tineri,
și liberi,
în tot cazul mai tineri decât alți nesimțiți bătrâni.
și mai liberi decât alți tineri naivi.

basmul nostru preferat rămâne
tinerețe fără bătrânețe
și viață fără de moarte…

asta da poveste… nu ca altele
frumoasa și bestia, de exemplu, e un moft…

 

Pentru lamuriri epistemologice a se revedea episodul pilot (AICI)

6 răspunsuri to “LCFCD(36) – De-a-fir-a-sfera (II)”

  1. Dl.Goe said

    pre,ci,zare: Proza de mai sus, irelevanta in con-text, a fost adaugata din spirit de anticipare. Va cåpåta un oarecare sens abia peste vreo 10 ani. Dar ca sa-l aiba atunci, trebuia scriså înca de pe acuma (din pre-vedere). Chestie de interconectare temporalå regresiva… 🙂 O mica poarta de iesire din Aergistal. Sau cam pe acolo… Nu?

  2. d'Artagnan said

    Unde-a căzut sfera aia n-au mai apucat săracii să se rușineze…

    • Dl.Goe said

      Mă Firicele mă, e încurcătură la mijloc mă, că sfera aia dân poză e un gaget, o treime dă arcă şi n-a căzut nicaieri. A pus-o ştiinţificii binşor pă pămnt, l-a băgat pă domnu Goe în ea şi a detonat-o ca să anunţe Potopu şi se ruşineze ruşii. Ei era băieţi deştepţi şi a făcut un cerc pă departe şi s-a uitat la ciuperci pân sticle afumate că aşa i-a învăţat Ainştain (un preten de-al meu, nu-l ştii tu, ăla creţ care scoate limba la lume)… şi normal, că sclipea cât o mie dă sori.

    • Dl.Goe said

      După cum spunea şi poetul John Doe, un văr primar din Anglia, de-al lui Ionel Goe, EU (un cersetor schilod) sunt neputincios, un plâns indepartat de milog, incapabil să stau sau să plec, şi minte cel ce spune adevărul.
      ***
      Mă macină păcatul fricii, că întorcandu-mă pe ultimul meu fir, voi pieri la mal. Dar jurati-vă voi că la moartea mea, Fiul va străluci ca acum, ca până acum, şi de veţi face asta, voi înceta să mă tem.
      ***
      Nici un om nu este o insulă, un întreg, sătul de sine însuşi,
      Fiecare om este o fărâmă dintr-un continent,
      O parte a întregului.
      Dacă marea va săpa o groapă pe ţărm
      Europa se va îmuţina.
      Ca si cum un promontoriu ar disparea,
      Ca si cum ograda prietenului tau s-ar pierde, sau chiar a ta,
      Moartea fieacărui om mă micşoreză,
      Pentru că sunt o parte a omenirii.
      De aceea nu te întreba niciodată „Pentru cine bat clopotele?”.
      Bat pentru tine.

  3. Radu Humor said

    Aşa-mi trebuie ! Vin aici cu nişte aşteptări destul de mari, ca să dau peste nişte idioţi enii,… E drept că la fel de mari !

    • Dl.Goe said

      Vai d-le Ascaridis, ce dragutz din partea d-tale (ca cititor)… nu numai ca ne onorezi cu agreabila-ti prezenta, dar iti mai si stabilesti asteptari inalte (ca cititor), pe Arca lui Goe. Suntem totalmente dezolati de inabilitatea de a produce „blog” la asemenea standarde inacesibile. Va recomandam cu caldura sa mai incercati si-n alte parti, mai compatibile cu profilul moral, cu anvergura intelectuala si cu valoarea d-voastra umana. Trebuie sa existe si asa ceva.

      P.S. Mergeti cu Dumnezeu. Va promitem ca ne veti lipsi… in exact aceeasi masura in care ne lipsesc toti cei pe care am reusit sa-i dez-amagim inaintea d-voastra. 🙂

Lasă un răspuns

 
