(b)Arca lui goE

b-Log anonim, amator si ventrilog al celor fara de blog. Despre NIMIC

Dilema Abonamentului Digital

Este redata mai jos stenograma discutiei in forma de dialog purtata de catre dia-fanul d.Goe cu dilematicul Vasilescu despre Dilema Abonamentului Digital:

* * *

Ceva ce probabil nu s-a spus… (adăugat de Dl.Goe la data de 23 Februarie 2012 08:02:42)

…Iar daca s-a spus nu strica sa fie evidentiat o data in plus. Deci nu e vorba de a fi levent si-a achita un abonament ci despre „normalitatea” faptului de a intra in relatii oficiale cu Dilema. E ca si cum la taraba n-as putea cumpara Dilema decat pe baza de buletin. Eu cand imi cumpar Dilema de la taraba o iau cu bani gheata de la nenea Iancu (bogasierul) n-o iau moca, dar s-o iau pe baza de buletin si cu bacsis din simbria mea nu crez sa mai tie mult gerul acesta. Si ca mine trebuie sa zica toti. Nu ca trebuie dar o sa zica. Dilema isi castiga banii on line prin reclame. Bani platiti pe un lant al slabiciunilor tot de nefericitul navigator gura-casca (pentru cine pricepe economia de piata). Aceste venituri vor scadea mult mai semnificativ in raport cu intrarile din bacsisul cerut azi de dl.Vasilescu. Ceea ce eu (sincer) nu va doresc. Intrucat pot naviga cu usurinta la alte publicatii de acelasi calibru care nu-mi cer contract de fidelitate si bacsis. Da? Daca nu, nu. Nu.

* * *

Şi cam cît credeţi, onorabile (adăugat de Mircea Vasilescu la data de 23 Februarie 2012 10:02:24)

Şi cam cît credeţi, onorabile d. Goe, că ar cîştiga Dilema din reclama online? Încercaţi o cifră (că la vorbe sînteţi mare meşter…). Dacă nu, nu.

Mircea Vasilescu
PS: Dacă ghiciţi cifra, o să vă daţi seama şi ce se poate face cu banii aceia… Dacă nu, vă spun eu.

* * *

De onorabil n-am incotro… (adăugat de Dl.Goe la data de 24 Februarie 2012 12:02:50)

…dar de ce vreau sa va stric cassa? Aceasta presupun ca era intrebarea. Desigur ca as putea avansa „o cifra” dar asta n-ar prea folosi nici daca as ghici pretul corect nici daca nu. Dupa felul in care v-ati enervat presupun ca este o suma lunara mai mica deca rezultatul aproximativ al inmultirii cu 3 EU a numarului de vizitatori unicii ai Dilemei. Pe Luna. Eu incercam sa spun ca ce veti lua pe pere veti da pe mere si ca solutia la dilema d-voastra nu este intre reclama online vs. abonament online ci intre trafic mic (bani putini din reclama) si trafic generos (reclama scumpa). Cum s-ar putea trece de la trafic mic la trafic mare… Mester mare la vorbe cum ma aflu v-as reaminti o discutie mai veche cand, intr-o disputa (e mult spus) despre moderare, lentoare, libertate, domnia voastra a tinut sa precizeze, in cunostinta de cauza, ca revistele de prestigiu din lume prcedeaza intocmai si la timp ca Dilema Veche. Parerea mea este ca in privinta unui trafic bun secretul se afla tot acolo, la revistele de prestigiu dn lume care reusesc sa atraga multi cititori on line fara sa pretinza abonament. Cum fac? Am unele banuieli dar n-as vrea sa va plictisesc sau, mai rau, sa va enervez. Mai ales ca e asa de simplu (solutia voi sa zic, e simpla). Dar sunt in dilema. Sa v-o ofer pe gratis sau sa va pretinz taxa pentru consultanta?

P.S. Pai ce sa se poata face cu banii aceia? Alta decat sa se plateasca onorariile celor care scriu articole la gazeta. Ce alta?

* * *

Păi tocmai asta e. 1) nu m-am (adăugat de Mircea Vasilescu la data de 24 Februarie 2012 09:02:32)

Păi tocmai asta e. 1) nu m-am enervat deloc, ci am surîs, pentru că 2) am bănuit că la cifre nu sînteţi la fel de meşter. „Reclamă scumpă”, ziceţi? Iar surîd. Aşa ceva nu există – nici măcar la „revistele de prestigiu din lume”, căci de-aia au introdus şi ele abonamentele online. Reclama online, onorabile, e ieftină rău. Bunăoară, de-un paregzamplu, din banii pe reclama online într-o lună, Dilema abia dacă reuşeşte să plătească un salariu (mic) de redactor, maximum două. Aşa că, dacă aveţi soluţia aceea simplă şi minunată, vă luăm consultant. Ce poate fi mai armonios pentru o gazetă decît să aibă un motto din Caragiale şi pe dl Goe drept consultant?…

Toate bune,
Mircea Vasilescu

* * *

Asta da dilema! (adăugat de Dl.Goe la data de 24 Februarie 2012 06:02:56)

Ar fi desigur spre succes consultanta acordata de catre dl.Goe unei reviste patronate spiritual de catre Nenea. Intrucat nu-l pot face pe deplin de rusine pe viteazul d.Goe intr-un raspuns in doi peri, vizavi de „Unele solutii de ameliorare a traficului online aducator de reclama scumpa la la scuma Dilema Veche”, aci in beciul din subsolul articolului domniei voastre voi aprofunda tema intr-un articol depozitat pe (b)Arca lui Goe. Va dau de stire de indata ce-i (de) gata. Cu drag al dv. dl.Goe.

Un răspuns to “Dilema Abonamentului Digital”

  1. […] sa se introduca aceasta taxa pe lectura adaugata. In finalul acelui dialog (consemnat aici: Dilema Abonamentului Digital) ii promisesem (semili-solemn) d-lui Vasilescu, con-sul-tanţă domgoistă (gratis mama […]

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

 
%d blogeri au apreciat asta: