(b)Arca lui goE

b-Log anonim, amator și ventrilog al celor fără de blog. Despre NIMIC !

11 bis

Posted by Arca lui Goe pe februarie 13, 2024

Unde, cine, ce, când si de ce e în poza asta, si ce-i cu poza asta, pe arca asta, în ziua asta?
Rezolvitorilor recompense!

11,12,13,14… Bibliografie facultativa: (1),(2),(3), Aniversari si ono-mastici

26 răspunsuri to “11 bis”

  1. Stil unic! said

    Este Ion Luca Caragiale nascut pe 13

    Apreciat de 1 persoană

  2. Neam prost. Ne-am luat cu anonimii (bleah) si i-am neglijat barbar pe cei celebri. Alaltăieri a fost ziua lui Edison, ieri a lui Darwin, azi a lui Nenea, mâine a lui Rudolf Valentino…

    Apreciat de 2 persoane

  3. Stil unic! said

    Vizavi de Cosbuc era Caragiale

    Apreciat de 1 persoană

    • După câte se poate vedea cu claritate în poză, lângă George este un scaun liber. Presupun că persoana care statea pe scaunul acela s-a ridicat să facă o poză cu telefonul. Si iat-o. In poză se vede ca tote personajele poarta pălarii pe cap. Ceea ce mă face să cred că si persoana care s-a ridicat de lângă George (vizaveaua lui Luca) avea si ea pălarie. Olga tu erai? Sau bunica ta? In poză apare si bunicul unui vecin de-al lui Aldus. In fine, noi si ai nostri. It’s a small world. Numai câteva mese. Din clipă-n clipă o să pice si Tony. Stim noi de ce. Tu stii?

      Apreciat de 1 persoană

  4. Io nu-l știam decât pe Caragiale. Dă și mie o Piaf, ceva… 🙂

    Apreciat de 2 persoane

  5. Florin said

    Chiar dacă nu-i recunosc decât pe Caragiale și Coșbuc, poza este foarte cunoscută, era printr-un manual. Toți sunt personalități literare.

    Apreciat de 2 persoane

    • @Florin – Cât a fost vorba despre anonimi anodini ati tăcut mâlc. Acuma că am băgat celebritati ati sarit si d-voastră la recompensă. In fine, treacă de la mine. Pe locul trei, medalie de bronz, dl. Florin:

      Mai departe vom acorda doar mentiuni.

      Apreciat de 2 persoane

    • P.S. @Florin – Vă stiu a fi cutreierator. Ati ajuns vreodata la Karlovy Vary? Sau poate ati fost chiar la Karlsbad ori Baden-Baden… Se compară vreunul cu Herculanele de odinioară? Entropia s-a ocupat miseleste de Herculane, nu doar ruinandu-l ci si manelizându-l… Ati reusit să vă recuperati accesul la WP via lynux?

      Apreciat de 1 persoană

      • Florin said

        Dom-le,
        1. Nu-mi doream recompensă, puteți sălta următorul pe locul trei. Dar serios, este fotografie foarte cunoscută.
        2. Dacă v-ați binoclat nițel la mine, ați putut observa că finalul meniului este vraiște. Dar îl voi rezolva, a fost vreme bună și am avut treabă pe afară. V-am pus un link la care n-ați percutat.
        3. Am văzut ruinele din Herculane. Zonele astea apropiate …?😀 Mi-am schimbat mașina special pentru niște călătorii apropiate – Sardinia, Corsica, Croația, Pirinei, oleacă de Portugalia. Dar, cum v-am înștiințat, este o problemă să merg și la alimentara.😀 Anul trecut am făcut cam 6.000 km, normal ar fi fost vreo 12 mii. Așa că, nu știu ce mai apuc să fac – sudul Africii cu cascada Victoria, Vietnam, Europa, cine poate ști.

        Apreciat de 1 persoană

        • L-am re-marcat (merci), dar n-am marsat / percutat din lipsa de inspiratie si din pre-vedere…

          V-ati schimbat masina ca sa va duceti cu ea in Corsica ??? Sardinia??? oleacă de Portugalia??? Dar ce? Aia acolo nu închiriază masini? Care să fie smecheria să te duci cu masina personală până în Portugalia?

          vraiște? Nu mi se pare a fi mult diferit de cum era de obicei. 🙂

          Cu Herculane lucrurile s-au complicat teribil. Acuma nu mai e nici pe departe suficienta restaurarea cladirilor istorice… Acuma mai trebuie si demolate, prin aruncare in aer cu explozibil, toate noile pensiuni, puzderia de constructii „noi”, care au umplut asezarea ca o infectie parazitara. Cine sa dea legea asta? Ca n-are cine. Nefericita bijuterie e condamnata.

          Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu