(b)Arca lui goE

b-Log anonim, amator și ventrilog al celor fără de blog. Despre NIMIC !

Christos a înviat

Posted by Arca lui Goe pe mai 5, 2013

Paste fericit tuturor !!!

Magical-Forest-Wallpaper

Christos a înviat !

9 răspunsuri to “Christos a înviat”

  1. Stely said

    Apreciază

  2. Stely said

    Paste fericit !

    Apreciază

  3. Stely said

    Si o surpriza pe care ne-a facut-o Mr Google .

    http://stirileprotv.ro/stiri/ilikeit/soren-kierkegaard-sarbatorit-de-google-printr-un-doodle-cum-a-ramas-soren-kierkegaard-in-istorie.html

    Apreciază

  4. Liv STOmer said

    Paste fericit, Goe, si multe, multe succese!!

    Apreciază

  5. Maria said

    Paste fericit!

    Apreciază

  6. Maria said

    Nu-i singur Iuda vinovat…
    Nu-i singur Iuda vinovat
    de sângele ce se dădu.
    Nici marii preoţi, nici Pilat,
    ci lumea-ntreagă prin păcat!
    Şi eu, şi tu…
    Nu drumul greu spre Golgota,
    nici biciul, când Isus căzu.
    Şi dacă crucea grea era,
    povara noastră şi mai grea!
    Şi eu, şi tu…
    Nu patru cuie L-au străpuns,
    când El pe cruce se-aşternu.
    Ci noi, cu sufletul ascuns,
    cu mii de patimi L-am străpuns!
    Şi eu, şi tu…
    Nu doar bătrânii cărturari,
    nu doar mai marii preoţi, nu!
    Şi noi am râs cu ochi murdari,
    şi noi suntem cei doi tâlhari!
    Şi eu, şi tu…
    Şi nu ostaşilor prin sorţi
    cămaşa albă şi-o dădu.
    Ci tuturor! Dar tu n-o porţi!
    Şi, fără ea, toţi suntem morţi!
    Şi eu, şi tu…
    Nu doar în stânci, sub lilieci,
    nu doar sub lespede zăcu.
    Ci L-am acuns ca pentru veci
    sub piatra unor forme reci,
    Şi eu, şi tu…
    Şi-acum Isus cel condamnat
    azi El te-ntreabă: „Da sau nu?
    Eşti tu sau nu eşti vinovat?”
    Eu am spus da! Şi-am fost iertat.
    Eu am spus da.
    Dar tu? Dar tu?…

    Apreciază

  7. arcaluigoe said

    Multumim tuturor pentru urari si va uram la randul nostru sarbatori fericite in aceasta a treia zi de Paste.

    Felul in care ne raportam cu totii, fiecare dintre noi, oricare, la aceasta sarbatoare a Invierii este el in insusi infinit. Un drum infinit. Sarbatoarea din fiecare an este un picnic la margine drumului la sfarsitul caruia re/apare Cålåuzå

    Apreciază

  8. Stely said

    Hristos s-a înaltat !

    Apreciază

Lasă un comentariu