(b)Arca lui goE

b-Log anonim, amator și ventrilog al celor fără de blog. Despre NIMIC !

Private publice pe mapamod

Posted by Arca lui Goe pe aprilie 5, 2011

Se dedica acest articol d-lui Neamtu Tiganu. Sunt sigur ca domnia sa ar putea sa ne ofere detalii picante despe varianta Frankfurt pe Main sau pe Oder. Numai sa vrea.

Apropo de libertatea de exprimare (varianta plenara) si de reciclare:

In Dilema Veche,  pretioasa Selma Iusuf  (o scumpa) a publicat un articol nostim despre ce se intampla in wc-urile fetelor din Romania – AICI. A fost punctul de plecare prin care s-a imputit treaba la subsolul Dilemei. Treaba romneasca. Totusi cum sta treaba prin alte parti? Mi-am amintit ca pe vremea cand n-apucase sa intre in diplomatie simpaticul Bju Morar presenta situatia budelor din democratiile veritabile si punea intrebari cititorilor sai. Vezi articolul de AICI.

„Era vorba despre o toaletă publică (cel puţin) din Houston, Texas, cu pereţii dintr-o sticlă one-way, adică tu poţi vedea totul dinăuntru, în vreme ce eşti total protejat contra privirilor dinafara. Aţi profita, liniştiţi, de o asemenea toaletă? V-aţi simţi cu intimitatea intactă, ca să zic aşa, acolo?”

Cred ca pana una alta se pot sesiza diferentele specifice intre neaosa Selma Iusuf si cosmopolitul consul. Sesizati sper.

Revenind la intrebarea pusa am raspuns la vremea respectiva:

“Aţi profita, liniştiţi, de o asemenea toaletă?” ??? Adica? Cum anume sa profitam? Caci exista multe feluri posibile. Stiti vorba aia de la radio Erevan, “se poate face dragoste cu fereastra deschisa?”, “Da, se poate, dar e mai bine sa faceti cu o femeie.” Sau sa profitam de… Nu, nu, ca nu vorbesc doar ca sa speculez “profitul”. Anul trecut in congresul american era in dezbatere o lege despre dreptul la intimitate in spatiul privat, inclusiv din privata. Vorbesc serios. In textul legii se stipula in clar faptul ca pe durata utilizarii toaletelor publice, spatiul respectiv devine privat si cetateanul are aceleasi drepturi la intimitate ca si acasa, inclusiv la sex, inclusiv sex cu o alta persoana. Bai chiar nu glumesc. Nu stiu cum s-a finalizat initiativa legislativa, care l-ar dezincrimina si pe bietul George Michael si l-ar ajuta sa-si repereze onoarea, dar probabil ca s-a rezolvat in avantajul cetateanului.

Cat priveste confortul utilizarii unei toilete uni-directional transparente, ce sa zic? Pai in Bucuresti cand te taie KK_pital-izarea sau phishing-ul pe strada, de nu stii unde sa te bagi, necesarul de confort este invers proportional cu presiunile interne asa incat la un moment dat pot deveni suficient de confortabile si niste tufe de smochin, daramite o buda legala pentru linistea exhibitionistilor. Caci ce poate fi mai placut decat sa faci schimb filozofic de substante cu Universul in timp ce privesti (contemplativ) trecatorii (pasageri anonimi catre neant), norii, reclamele sau un accident oarecare? Poate doar un monolog pe blog(uri) ar putea oferi o satisfactie la fel de intensa. Spuneti dv. daca nu seamana un blog (oricare) cu o astfel de buda uni-lateral transparenta?

P.S. Se poate si mai bine. In Amsterdam au lasat nealterat, fondul sonor al strazii si senzatia de bilateralitate. Daca n-ati fost inca la Amsterdam iata un exemplu AICI (nu ratati ca nu stiti ce pierdeti).

P.P.S. Ar fi de mare efect o astfel de buda in Bucuresti. Ar fi coada in permanenta si televiziunile ar fi mereu prezente in zona. Cum ar fi sa stai la coada si in fata ta sa fie, de ex., Andreea Raicu sau Simona Senzual (eee… sau Elena Udrea, Onana Zavoranu, Ana b. etc, etc… ma rog de la o optiune politica la alta). Cititorule, cam ce mimica a fetei ai aborda asteptand sa-ti vina randul? Hei, desteptarea, in toaleta e Cristian Tabara…

 

In final nu-mi ramane decat sa va intreb (asa ca-ntr-un sondaj de opinie) ce fel de bude ati prefera sa fie „implementate” in Romania?

a) Varianta traditionala – prezentata in Dilema;

b) Varianta „transparenta” – Houston – Texas;

c) Varianta „n-am inhibitii” – Amsterdam.

Fara a incerca sa va influentez in vreun fel, va spun din start ca eu le prefer pe cele din Paris. Dar desigur nu pe cele in aer liber din Bois de Boulogne.

15 răspunsuri to “Private publice pe mapamod”

  1. Dl.Goe said

    Off Topic – D-na Stelly v-as ruga sa ne spuneti si noua, in fapt mie, ce s-a intamplat cu blogul lui Viorel Padina? Este aproape o saptamna de cand nu mai misca nimic in zona respectiva. Multumesc anticipt.

    Apreciază

  2. Domnule Goe, am văzut această îngrijorare (şi) pe un alt blog.
    Se pare că Viorel Padina, s-a concentrat pe alte chestii, cum ar fi de exemplu face.book.
    Nu am verificat, că nu am cum – neavînd cont, acolo dar, blogul respectiv (necitat şi nici nominalizat de mine aici) este serios (vă asigur) şi comentatorii acelui blog, prezintă o doză respectabilă de încredere.
    Parol.

    Apreciază

    • arcaluigoe said

      Multumesc pentru raspuns. Mi s-a parut nitel bizar felul in care a abandonat brusc lucrarile pe blog lasand totul in coada de paste al unui etern „pe maine”. Cam aceeasi graba misterioasa cu care au abandonat locuitorii insulei Pastelui lucrarile la statuile uriase.

      Dar daca stiti d-voastra ca s-ar fi „concentrat pe alte chestii” si ca e bine sanatos (si nici nu l-au rapit extrateestrii) atunci m-am linistit. Sper ca a implicat-o si pe domna Stely in acele alte chestii, dansa fiindu-i fidela pana la sfarsit. Noapte buna.

      Apreciază

      • Chiar nu mă preocupă ce face avp.
        Cred că Stely nu ar răspunde la astfel de întrebări.
        Am aflat, v-am spus ce ştiu. Asta e tot.
        Noapte bună.

        Apreciază

        • Dl.Goe said

          Am impresia ca am calcat pe o minå. N-am intentionat, vorba lui nenea Nae, pentru ca sa va fac un atac. Pur si simplu uitasem ca ati fost intr-un soi de conflict cu conflictualul AVP. Ne-recursul la memorie si intuitia mea nefeminina m-au facut in primul moment sa am impresia ca sunteti dintre cei care-l au in gratii pe AVP si viceversa. De unde si tonul care s-a dovedit a fi nepotrivit in raspunsul meu. Scuze!

          Apreciază

  3. D-le Goe!
    Nici-o problemă!
    Îl ştiu pe avp de ani buni şi cel puţin pe mine, nu m-a impresionat niciodată nici ca luptător anti nici ca autor.
    Am riscat prietenii din spaţiul virtual, decît să mă prefac că-l (uuuups) plac.

    Apreciază

  4. Sunt desigur mindru ca-mi dedici un post despre WCuri. Tehnic vorbind WCurile de azi au devenit adevarate instalatii high tech, stii cum functioneaza un WC de avion?
    Pe undeva cred ca Min. turismului romanesc in loc sa faca reclame cu frunze ar trebui sa faca cu WCuri.

    In Romania te poti caca ca-n Elvetia!.

    Firma la care muncesc a avut un contract in Ro, multi colegi au fost in Ro, au fost tare impresionati de WCurile romanesti.

    Apreciază

  5. Serafina Dafinescu said

    Ce parere aveti: Teoria lui Cuculetz?

    Apreciază

    • Serafina, parerea mea e ca Aligica e un idiot, vine cu chestii ieftine, de doi bani. I-am lasat acolo un mesaj da nu apare. Oricine vrea, cit de cit, sa descilce problema muncii incepe cu faptu ca pur si simplu sunt prea putine locuri de munca, munca a devenit un lux.

      Apreciază

      • Serafina Dafinescu said

        Vrei sa zici ca are dreptate Cuculetz?

        Apreciază

        • Nu am spus ca Cuculetz are dreptate, de altfel si Cuculetz e un idiot, drept urmare polemica Aligica-Cuculetz e o conversatie intre timpiti, sub aplauzele altor idioti.

          Repet, daca cineva vrea sa cerceteze serios acest subiect, trebe sa plece de la nr. locurilor de munca.

          Un simplu ex., in Ge un taran prelucreaza in medie 56 de hectare, un taran hraneste 80 de persoane, nr. locurilor de munca in agricultura scade dramatic.

          Apreciază

        • Serafina Dafinescu said

          Pai daca doi idioti fac afirmatii contrare n-ar trebui ca macar una sa fie adevarata? Din ce spui tu rezulta ca somerii ar trebui sa-i ia pamantul taranului si sa-l imparta in 81 de mici parcele pentru fiecare din ei. Si toata lumea va fi fericita din nou. Apoi ar putea sa puna de-un ceape.

          Apreciază

    • Dl.Goe said

      Cred ca dl. Aligica trateaza lucrurile cam ideologic si cam prea simplist. La urma urmei daca un taran hraneste 80 de persoane, atunci persoanele acela nici n-ar trebui sa mai munceasca. Eventual ar putea sa-l ajute pe taran sa termine treaba mai repede pentru a avea timp sa puna apoi de-un chef impreuna si de o polca-n-trei pasi.

      Apreciază

  6. Pin-la urma mi-a aparut ceva la Aligica, mi-a fost cenzurat doar atunci cind spuneam ca oamenii muncii din Ro care au fost indignati de atitudinea lu Cuculetz au postat intre orele 08:00 si 17:00, ora Romaniei, interval in care, in mod normal, cei mai harnici se afla la munca, nu pe bloguri.

    Apreciază

Lasă un comentariu