(b)Arca lui goE

b-Log anonim, amator și ventrilog al celor fără de blog. Despre NIMIC !

Archive for 13 aprilie 2011

O leapsa

Posted by Arca lui Goe pe aprilie 13, 2011

Chestionarul lui Proust

1. Principala mea trasatura – Inconsecventa.

2. Calitatea pe care doresc sa o întîlnesc la un barbat – Politetea.

3. Calitatea pe care o prefer la o femeie – Cochetaria.

4. Ce pretuiesc mai mult la prietenii mei – Ma suporta.

5. Principalul meu defect – Pedanteria.

6. Îndeletnicirea mea preferata – Privitul filmelor.

7. Fericirea pe care mi-o visez – Tot timpul din lume.

8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire – Munca în uzina, la o linie de asamblare.

9. Locul unde as vrea sa traiesc – La parterul paradisului, adica în Toscana.

10. Culoarea mea preferata – Verdele închis.

11. Floarea care-mi place – Micsandra salbatica.

12. Pasarea mea preferata – Vrabia (pentru ca viseaza).

13. Prozatorii mei preferati – Sei Sonagon, Henry James, Lewis Carroll, Joyce, Proust, Hesse, Beckett, Borges, Nabokov, Mandiargues.

14. Poetii mei preferati – Poetii metafizici, Mallarmé, Trakl, T.S. Eliot, Arghezi, e.e.cummings, Ungaretti, Ashbery.

15. Eroii mei preferati din literatura – Robinson Crusoe, D’Artagnan, Stephen Daedalus, Marcel, Narziss & Goldmund.

16. Eroinele mele preferate din literatura – Fedra (lui Racine), Mme de Merteuil, Mme Arnoux, Alice (in Wonderland), Miss Marple, Holly Golightly.

17. Compozitorii mei preferati – Preclasicii, Bach, Wagner, Bartok, Cage (4’33”),Bernard Herrmann, Nino Rota, L. Cohen, Gainsbourg.

18. Pictorii mei preferati – Velásquez, Picasso, Miro, Klee, Bacon, Warhol, Twombly, Hockney.

19. Eroii mei preferati din viata reala – Jules Verne, Neil Armstrong, Bill Gates, Prima Clona Umana.

20. Ce urasc cel mai mult – Tradarea.

21. Calitatea pe care as vrea s-o am din nastere – Bunatatea.

22. Cum as vrea sa mor – Într-un cataclism planetar.

23. Greselile ce-mi inspira cea mai mare indulgenta – Adulterul si bîrfa.

24. Deviza mea – „Minimum de efort, maximum de efect”.

Alex. Leo SERBAN | Dileme de altadata | Chestionarul lui Proust | Aparut în Dilema veche nr. 76, 1-7 iul. 2005

De acelasi autor:

Opera sau viata

Cuvînt de ramas-bun

Funès cel-ce-nu-poate-fi-uitat

Dropsuri cu Marilyn



Viata ca un cobai

Adio Leo

Firescul de ieri altadata

LEO

Cu Leo pe insula lui Alexander Selkirk

Extraterestrii exista. Am vazut eu unul


As dori ca aceasta leapsa sa fie preluata (daca s-ar putea) de catre urmatorii bloggeri:

1) Dictatura Justitiei
2) Adrian N.
3) Dorin T.
4) Viorel P.
5) Gabriela S.
6) Eumiealmeu
7) Vasile G.

Posted in Arcaluigoeologie | Etichetat: | 20 Comments »