(b)Arca lui goE

b-Log anonim, amator și ventrilog al celor fără de blog. Despre NIMIC !

Snoaveseleruilermetic-tactorgasmatic

Posted by Arca lui Goe pe aprilie 17, 2024

Azi în proză noi avem, de doi lei, o snoavă nouă, regulamentar timbrată:

După cum bine se stie luna Aprilie este luna păcălelilor dar si a păcălicilor… Multi reprezentanți ai tagmei păcălicilor, bufoni, actori, scamatori, clovni, arlechini, saltimbanci, cabotini, măscărici si figuranți sunt născuți, bine-merci, în luna Aprilie, pe întâi sau mai apoi. Cine-i născut în Aprilie hai sus, hai sus, hai-hui. D-l Goe si d-l Păcală, aprilieni de ziua-ntâi. Amza Pellea de ziua a șaptea. Sergiu Nicolaescu (ghinion) pe 13. Da Vinci pe 15. Charlie Chaplin pe 16, pe 19 Gabriela Savitsky, iar Adolf Hitler pe 20 si Vladimir Ilici Lenin pe 22. Numai si numai figuri comice (sau/si tragi-comice) născuți cu toții pe 1 Aprilie luna aceasta. După calculele mele, astăzi de întâi / 17 Aprilie, este ziua de naștere a blogger-ului Florin, născut de Florii pe Lista Neagră. D-l Florin ne este vechi amic de ghidușii virtuale (si laplacianisme), drept pentru care găsim cu cale să-i urăm cu voce tare, la mulți ani cu sănătate, cu belșug si cu de toate, cu inspirație literară la genul pamflet politic, cu anturaj, siaj si public demne de literatură sa, cu aurelii drăgăstoase si cu prepelițe grase. La multi ani băftoși si la multe si profunde succese, politice si literare. Desigur că as fi putut să-l felicit pe dl. Florin si să-i fac urări aniversare, într-un comentariu liber exprimat, chiar pe blogul ideologic al domniei sale. Poate că asa s-ar fi cuvenit, doar că ar fi fost totodată si extrem de riscant. Riscam să mă trezesc cu mesajul șters fără preaviz de către moderatorul blogului care, după câte se pare, traversează o perioadă înfloritoare de exces de zel, reușind să mă calce pe nervi prin asemenea practici mârșave. La urma urmei să ștergi niște mesaje care au apărut, e mai grav chiar si decât a bloca apariția mesajelor de la bun început. Cam ca diferența dintre avort si uciderea unui copil nedorit ajuns la grădiniță. Probabil ca d-l Florin habar nu are cu ce se îndeletnicește moderatorul său. Să bea paharul până la fund, stai jos, stai jos, stai boss ! 🙂

Cine poate citi titlul, cu voce tare, dintr-o răsuflare, primește ca bonus o brioșă. 🙂

Nu uita de: Bancul Zilei | Cinci Minutele Zilei | Poezia Săptămânii | Tema Săptămânii |

18 răspunsuri to “Snoaveseleruilermetic-tactorgasmatic”

  1. Olga Rajala said

    La mulți ani Domnului Florin, multă sănătate și virtute. Toate cele bune! Și eu sunt născută de boboteaza pe Stil nou ceva de genul Izvorul tămăduitoarei adică undeva pe 31 aprilie dar tortul și șampania o ofer în avans adică undeva pe 29 fefebruarie. Mă bucur că am avut ocazia să mă nasc în aceeași lună cu doi titani ai blogosferei adică cu Dl Goe alias Don Corleone cel mic și cu Dl Florin alias magnificul Colorado Katani. Este o onoare pentru mine o șansă unicalmente deosebită.

    Apreciat de 2 persoane

  2. Florin said

    Mulțumesc foarte mult D-le Goe. A fost o surpriză foarte plăcută, v-a mers cu astrologia😀. Cu toată sinceritatea, vă doresc multă sănătate și să vi se împlinească toate dorințele, în afara uneia 😀. Să nu vă mai legați de cititorii mei. Chiar ieri m-ați pus la încercare.😀
    Însă, vă promit că deseară voi închina un pahar din producția proprie în onoarea dvs.🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • La multi ani! Mulțumesc. Voi ciocni si eu un pahar în sănătatea d-voastră si mă voi gândi la domnia voastră, imaginând-mi ca sunt si eu acolo, alături de cei care vă sărbătoresc, străduindu-mă să nu mă leg de ei. Voi conversa mai mult cu mătușa. Vă urez petrecere frumoasă. 🙂

      Apreciat de 1 persoană

    • Să nu vă mai legați de cititorii mei. Chiar ieri m-ați pus la încercare.” ! – încercarea de alatăieri…

      „cititorii”??? Aceia sunt? Colegii mei „cititorii” !!! Eu, păcatele mele nu m-am legat niciodată de citititori, de cititori în general, cu atât mai putin de ai cuiva anume… mai inteligenti decât ai altora. Nici măcar aluziv. Nici măcar n-a relationat cu d-lor. Poate cu chibiti. Niste chibiti. Pe care, d-l Florin (sărbatoritul nostru de ieri) îi numeste cu duiosie si pretiozitate „citititorii mei”. Mare si multiplă confuzie. Si nostimă. Aceeia nu-s nici cititori (cititorii săi) si nici nu se află în proprietatea privată a cuiva (nu-s ai lordului Florin, iobagi legati de glie). Sunt entitati flotante pe domeniul public. „Cititorii” (de alaltăieri), la care se referă cu multă căldură în glas d-l Florin, sunt un mic grup statuar de tantii (trip-tic) format din Aurelia-Olga-si-Cramen, la care m-oi fi referit poate colateral în vreun comentariu si/sau cu care am avut unele tentative de „dialog” vitrtual (care mai cu succes, care fără), pe temele propuse de d-lor, la alegerea lor. D-l Florin a resimtit lucrurile acestea ca pe o provocare (încercare), pentru care a trebuit să se întrbuinteze un pic pentu a o putea tolera si trece-o momentan cu vederea. Ceea ce, între noi fie vorba, este în sine ceva monumental. Un pic monumental. Si antropologic. D-l Florin încearcă să protejeze grupul de femele de pe teritoriul său… numite eufemistic „cititorii mei”. D-l Florin este un autor foarte serios care-si iubeste sincer citititorii.

      P.S. Am schitat aceasta perspectivă (una din multele posibile), în vederea încropirii unei punti semantice către niste discutii purtate undeva (altundeva) într-o gară, în care alti „cititori” dezbat la greu despre iubire, dragoste, erotism, sex, plozi si posesie… de pe pozitii ireconciliabile… Incerc asadar o apropiere logică de tema respectivă înainte de a propune o proza pe tema cu pricinina, aici pe arcă. I-am pomenit pe chibitii d-lui Florin, înadins, pentru a atrage cât mai multe cititoare la topicul viitor de pe Arca lui Goe, în care îmi popun, în plină lună Aprilie, să aduc în atentie si dezbatere un lucru foarte mare: dragostea!

      Apreciat de 1 persoană

      • Olga Rajala said

        Vai dar eu abia aștept proza sau poezia sau scrierea cu dragoste despre dragoste. Îmi și imaginez cum o să sune și ce comentarii or să fie. Ce mai, un deliciu! Am citit și eu toate comentariile din gara Renatei dar nu am vrut să ciripesc că nu am vrut și pace.

        Apreciază

        • @Olga – Nu va fi cine stie ce mare proză scurtă în onoarea dragostei… (ne având noi genialitatea necesară în acest sens). Doar vom da un ton. Tonul face muzica. Eram aproape sigur că te vei implica în problemă.

          P.S. De-a dreptul impresionat modul eroic în care te-ai abtinut de la comentarii în gară. Am impresia că pe alocuri esti mai tare decât s-ar parea la prima vedere. Te asigur că tacerea ta a fost de mare efect, chit ca n-a suflat aproape nimeni nicio vorbă despre asta. Sincer să fiu m-am mirat un pic de faptul că ti-a reusit figura. Nu-i o performantă chiar la îndemana oricui. Sincere felicitari !

          Apreciază

      • Florin said

        Merge și chibiți. Nu sunt doar femele.😀

        Apreciază

  3. Florin said

    P.S. N-am știut de criminalii ăia doi până acum.😀

    Apreciat de 1 persoană

  4. Nu doar Chaplin, ci noi toți ne străduim să fim actori talentați si sa ne jucam cu convingere rolurile. De aceea recomand cu căldură tuturor să vizioneze cinci minutele zilei de azi si să învețe câte ceva de acolo. După cum spunea si un alt mare regizor-actor Woody (Allen nu Woodpecker), niciodată  nu ne maturizăm de-adevăratelea, ci doar învățam să interpretam actoricește rolurile de adulți.

    Apreciază

  5. Aprilie este în mod natural luna dragostei incipiente, a iubirii continue si a erotismului irezistibil. Se simte intens în aer. O ambianta instaurată crescator, anticipată timid încă din februarie (13-14, 24), consolidată în Martie, este gata de luat în primirie în Aprilie, pentru a triumfa mai apoi deplin in Mai. Esti pregatit? Esti conectat?

    In topicul sugestiv intitulat „Snoaveseleruilermetic-tactorgasmatic” (cu briosa) am făcut, deloc întamplator, niste trimiteri, cu ancoră, rămase ne explorate, toate cu câte un mic schepsis de care am impresa ca prea-cinstitul cititor citit si unic al Arcei lui Goe (cititorul genereic) nu s-a prins, prins fiind in vreo blazare cronicizata de asta iarna.

    De ex. in link-ul spre Charlot pot fi gasite fotografiile a opt femei admirabile (cititoarele lui Chaplin)… Modele s-au schimbat, standardele de frumusete au evoluat, dar totusi femeile lui Chaplin si-au păstrat intact farmecul si sex-appeal-ul. Greu de spus care dintre ele este cea mai tare. Tie care-ti place? Care ti-ar plăcea? Care ti-ar fi plăcut. Peste timp si peste mode.

    Apreciază

  6. Pe topicul ăsta se pare am rămas cu un plus la inventar (prisosindu-mi o brioșă)… un „plus” ce nu poate fi compensat nici măcar de o lipsă notabilă: click pe link la Gabriela. D-ei este o fostă cu năbădăi mari, de-a d-lui Goe, cu hachițe si mofturi și scântei, în dispute virtuale pline de sentiment…e… Azi este ziua d-ei. De naștere. Născută la Rădăuți, trăitoare la Reșița… Profit de ocazie să-i urez iarăși la multi ani cu sănătate cu belșug si cu de toate, si mai ales cu iubire si cu dragoste, că dacă dragoste nu e, nimic nu e. D-ei îi iubea ca nicio alta pe alde Serban Foarță si pe Anthony Hopkins. Cine știe… poate vreo întâmplare aleatorie o va pune, acum sau cândva în atingere cu acest comentariu.

    Mai mult sau mai putin intamplator, pe link-ul gabrielesc inclus la Snoveseleruilermetic-tactorgasmatic, primul comentator din lista este un suedez placid (ca domin-go). Păstrez regretul că la vremea respectivă n-am avut nicio premoniție si nu i-am acordat nicio atenție. Ar fi fost colosal să-i fi adresat atunci o replică, un comentariu ceva, orice…. 🙂

    Apreciază

Lasă un comentariu