(b)Arca lui goE

b-Log anonim, amator și ventrilog al celor fără de blog. Despre NIMIC !

Hop ș-așa!

Posted by Arca lui Goe pe martie 22, 2023

De regulă nu preluam si nu propunem lepșe, jocuri, proteste, afilieri, scrisori deschise colective, acțiuni în grup ori alt gen coproducții cu alți bloggeri. Nu primim de la alții si nici nu dăm cuiva teme de casă, nu facem propuneri tematice si nu insistăm cu sugestii de organizare sau de altă natură (decât cel mult când este vorba despre abuzuri flagrante si intolerabile, precum limitarea dreptului la liberă exprimare). In rest suntem, nu-i așa?, implicit si explicit adepți al individualismului tematic si organizatoric. Dar asta desigur numai in principiu. Si pentru că un principiu, pentru a rămâne principiu si a nu deveni dogmă, trebuie încălcat din când în când, si pentru ca azi e prima azi de primăvara mahmură de după celebrarea de echinocțiu, m-am gândit (precum Baltazar) că n-o fi foc daca voi re-aduce în atenție o leapșă de demult pe care am preluat-o cândva din Dilema Veche unde fusese adusă (de cine stie unde) de către Alex Leo Serban. Am postat AICI – cu titlul O leapșă lista întrebărilor împreună cu răspunsurile propuse de Leo, iar in subsol, la comentarii am adăugat răspunsurile d-lui Goe, cel de-acum 12 ani, alături de alți câțiva participanți care s-au înființate cu variantele lor (precum Polichinelle, Kibby, Serafina Dafinescu), in tim ce alții (mai timizi) s-au mulțumit să chibițeze. Redau mai la vale lista întrebărilor în atenția cui s-o încumeta s-o ia in serios si fie sa ofere răspunsuri aici sau s-o preia pe blogul personal. Voi reveni cu răspunsurile dlui Goe (varianta actualizată) si cu lista celor pe care-i invit explicit să-mi facă plăcerea de a prelua leapșa daca li s-o părea potrivită lor (măcar pe cât mi se pare ei/ele mie a fi fiind potriviți cu acesta leapșă anume). Așadar iată întrebările:

1. Principala mea trăsătura –

2. Calitatea pe care doresc sa o întâlnesc la un bărbat –

3. Calitatea pe care o prefer la o femeie –

4. Ce prețuiesc mai mult la prietenii mei –

5. Principalul meu defect –

6. Îndeletnicirea mea preferata –

7. Fericirea pe care mi-o visez –

8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire –

9. Locul unde as vrea să trăiesc –

10. Culoarea mea preferata –

11. Floarea care-mi place –

12. Pasarea mea preferata –

13. Prozatorii mei preferați –

14. Poetii mei preferați –

15. Eroii mei preferați din literatura –

16. Eroinele mele preferate din literatura –

17. Compozitorii mei preferați –

18. Pictorii mei preferați –

19. Eroii mei preferați din viața reala –

20. Ce urăsc cel mai mult –

21. Calitatea pe care as vrea s-o am din naștere –

22. Cum as vrea sa mor –

23. Greșelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgență –

24. Deviza mea –

* * *

De asemenea pentru a nu rămâne dator unei prietene virtuale căreia i-am promis că voi veni la interval cu un „test psihologic” similar cu cel pe care l-a postat d-ei la blog (intitulându-l foarte sugestiv „Surpriza cunoașterii de sine„) iată că mă achit de pro-misiune si postez unul dintre testele cu pricina:

1.Soarele2.Marea3.{un animal la alegere}4.{o pasăre la alegere}5.Zid cenușiu
1.1.2.13.14.15.1
1.2.2.23.24.25.2
1.3.2.33.34.35.3

Pentru a răspunde testului ar trebui ca mai întâi, pe rândul unu, în coloana 3 să înlocuiești {un animal la alegere} cu un animal concret, oricare-l vrei, iar în coloana 4 să înlocuiești {o pasăre la alegere}cu o pasăre anume, pe care o alegi tu liber. Apoi în fiecare coloană, sub cuvântul de pe prima linie, să adaugi trei atribute, metafore, proprietăți, orice cuvânt care crezi tu că s-ar potrivi în vreun fel cu cuvântul din top (adică cu soarele, marea, animalul ales, pasarea aleasă si zidul cenușiu). Si asta este totul. Urmând ca la sfârșit să livram interpretarea „psihologică”.

Momentan lista deschisă, explicită, preliminară a invitaților potriviți cu aceasta leapșă ar fi:

Adore, Olga, Condei, Cronopedia, Daurel, Suzana, Florin, Fosile, Iamulia, Ideota69, Renata, Aldus, Neamtu Tiganu, Oana, Sperling, Veronica, Alex, Ana, Gabriela, Serban

Dezlegarea micului test „psihologic” pe care l-am cules cândva din folclor este următoarea (în interpretarea autorului anonim):

a) Soarele reprezintă viața, iar atributele pe care i le asociezi denotă atitudinea ta față de viată.
b) Marea ar reprezenta dragostea (si ca urmare atributele acordate artă cum percepi tu dragostea).
c) Animalul pe care-l alegi ar fi fiind felul în care te vezi sau te crezi tu însuti,
d) pasarea ar fi modul în care te văd sau te cred alții, ceilalți, iar
e) zidul cenușiu simbolizează moartea.

Acuma poți sa revezi răspunsurile tale si ale altora prin prisma acestei interpretări (poate naive) si să apreciezi în ce măsură se potrivesc. 🙂

Ce animal ai deslușit prima oara când ai privit poza de mai jos:

Recapitulare. In afara celor care au acceptat oferta chiar aici la fața locului, am remarcat ca aceeași leapșă a mai fi preluată si pe alte bloguri de alți câțiva care au rezonat într-un fel sau altul cu ideea respectivă. Din ce-am văzut eu aceștia ar fi fiind:

a) Renata: La plesneală

b) Suzana: Invitatie la Leapsa

c) Dana: Leapșa – Chestionarul lui Proust

d) Aldus: Lepșa lui ALȘ

Cu toții au produs răspunsuri foarte interesante amorsând comentarii si ecouri captivante pe alocuri. Lumi întregi, strecurate printre cuvinte. 🙂

89 răspunsuri to “Hop ș-așa!”

  1. Văd că nimeni nu îndrăznește. Testele astea sunt ca ghicitul în cafea, nu știi niciodată cum se arată la drum de seară. Animalul meu e pantera, pasărea e cioara și aleg (dificil, le-aș fi ales pe amândouă că merg bine în tandem) soarele. Acum atributele: pantera neagră, agilă, frumoasă. Cioara deșteaptă, obraznică, zglobie. Soarele magnific, blajin, arzător. Zidul cenușiu: enervant, inutil, emblematic.

    Apreciat de 3 persoane

  2. Oana said

    Bună dimineața/ziua/seara, dle Goe! (depinde unde vă aflați)

    Cine mă cunoaște din acest mediu știe că n-am răspuns și nici n-am preluat vreo leapșă – nu știu de ce, poate ar fi fost mai bine (era un prilej de comunicare – în general fug de astfel de prilejuri, deși în același timp pare că le caut).

    De data aceasta m-au incitat unele întrebări. Și voi răspunde aici, cu îngăduința dvs, chiar dacă nu v-ați fi gândit să mă invitați explicit.

    Ce pot spune e că sunt, cel puțin, două variante de a răspunde: una gândită meticulos, uneori și răzgândită, ajustată, eventual care „să dea bine” la public și una frustă, onestă, directă și cu siguranță incomodă (pentru mine). Aleg a doua variantă.

    Așadar:
    1. Principala mea trăsătura – emotivitatea, empatia, dar și inconsecvența

    2. Calitatea pe care doresc sa o întâlnesc la un bărbat – angajamentul/hotărârea

    3. Calitatea pe care o prefer la o femeie – blândețea

    4. Ce prețuiesc mai mult la prietenii mei – sinceritatea

    5. Principalul meu defect – nehotărârea, îndelunga visare (a vieții) în detrimentul trăirii (ei)

    6. Îndeletnicirea mea preferata – scris, visat cu ochii deschiși, spălat rufe (de mână), citit (în perioadele bune în care pot și reține ceea ce parcurg)

    7. Fericirea pe care mi-o visez – un parteneriat solid (conviețuire) cu un bărbat hotărât, cu bun simț și foarte iubitor

    8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire – să ajung dependentă de alți oameni pentru a mă îngriji (bolnavă fiind)

    9. Locul unde as vrea să trăiesc – București/România e ok sau, și mai bine, un oraș mic, cu aer curat din România

    10. Culoarea mea preferata – roșu cardinal

    11. Floarea care-mi place – narcisa (albă sau galbenă), magnolia și mărgăritarul

    12. Pasarea mea preferata – graur, dar și pescăruș

    13. Prozatorii mei preferați – aici trec cărți: Citadela – Antoine de Saint Exupery; Mătăniile – Florence L. Barclay.

    14. Poetii mei preferați – Eminescu

    15. Eroii mei preferați din literatura – nu am

    16. Eroinele mele preferate din literatura – nu am

    17. Compozitorii mei preferați – nu le cunosc opera îndeajuns (la primul impuls ar fi toată muzica „interpretată” la vioară, lăută, pian, saxofon)

    18. Pictorii mei preferați – nu le cunosc opera îndeajuns (la primul gând: renascentiștii – ca stil)

    19. Eroii mei preferați din viața reala – părinții mei

    20. Ce urăsc cel mai mult – ticăloșia

    21. Calitatea pe care as vrea s-o am din naștere – armonia/frumusețea fizică

    22. Cum as vrea sa mor – în somn, fără dureri

    23. Greșelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgență – neștiința

    24. Deviza mea – dacă dragoste nu e, nimic nu e!

    Vă mulțumesc pentru acest exercițiu!

    Apreciat de 3 persoane

  3. Oana said

    În ce privește testul psihologic, am ales așa: animal – Calul, pasăre – Pescăruș.
    Atributele (sau ce-mi sugerează mie) arată așa:
    1. Soarele – căldură, strălucire, bucurie
    2. Marea – Imensitate, Albastru, Tumult
    3. Calul – măiestrie, frumusețe, vigoare
    4. Pescărușul – agitație, dor, strigăt
    5. Zidul cenușiu – blocaj, părăsire, tristețe

    Apreciat de 3 persoane

  4. Stil unic! said

    1. Principala mea trăsătura – Perseverenta
    2. Calitatea pe care doresc sa o întâlnesc la un bărbat –Calmul si diplomatia
    3. Calitatea pe care o prefer la o femeie – Empatia
    4. Ce prețuiesc mai mult la prietenii mei – Disponibilitatea
    5. Principalul meu defect – Mila
    6. Îndeletnicirea mea preferata – Ingrijirea plantelor
    7. Fericirea pe care mi-o visez – Sa traiesc in armonie cu tot ce ma inconjoara
    8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire – Moartea celor dragi
    9. Locul unde as vrea să trăiesc – Oriunde este Mare si Oriunde este munte, Oriunde e un rau si Oriunde este o padure
    10. Culoarea mea preferata – Galben
    11. Floarea care-mi place – Bujorul
    12. Pasarea mea preferata – Paunul
    13. Prozatorii mei preferați – Ionel Teodoreanu, Ion Creanga, Liviu Rebreanu, Mihail Sadoveanu
    14. Poetii mei preferați – Mihai Eminescu, George Toparceanu, Otilia Cazimir, Tudor Arghezi
    15. Eroii mei preferați din literatura – Capitanul Nemo, Muschetarul D’Artagnan, Felix din Otilia si Felix
    16. Eroinele mele preferate din literatura – Heidi, Jane Eyre, Vitoria Lipan
    17. Compozitorii mei preferați – Piotr Ilici Ceaikovski, Richard Clayderman, Chopin, Strauss
    18. Pictorii mei preferați – Leonardo da Vinci, Michelangelo, Nicolae Grigorescu
    19. Eroii mei preferați din viața reala – Volodimir Zelenski
    20. Ce urăsc cel mai mult – Hotia
    21. Calitatea pe care as vrea s-o am din naștere – Rabdarea
    22. Cum as vrea sa mor – Sub un copac privind cerul
    23. Greșelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgență –Neindemanarea
    24. Deviza mea – Nu te lasa lupta pana la capat!

    Soarele – Sclipire, Infocare, Energie
    Marea – Intindere, Contemplare, Relaxare
    Caine – Devotament, Iubire, Loialitate
    Paun – Eleganta, Frumusete, Gingasie
    Zid cenusiu – Protectie, Aparare, Ocrotire

    Apreciat de 3 persoane

  5. Presupun că cei care au acceptat să răspundă cerințelor testului așteaptă interpretarea… As amâna un pic publicarea interpretării pentru a nu-i influență pe cei care s-or hotărî mai greu să accepte această provocare ludică si nevinovată. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  6. 1. Principala mea trăsătura – Lenea

    2. Calitatea pe care doresc sa o întâlnesc la un bărbat – bărbăția, inteligenta, umorul

    3. Calitatea pe care o prefer la o femeie – feminitatea, inteligenta, umorul

    4. Ce prețuiesc mai mult la prietenii mei – inteligenta, umorul

    5. Principalul meu defect – prostia

    6. Îndeletnicirea mea preferata – cate puțin din multe, leneveala e pe locul unu, dar celelalte la un loc fac mai mult

    7. Fericirea pe care mi-o visez – Libertatea de a face doar ce am chef si de a nu face nimic din ce n-am chef

    8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire – Sa-mi fie încălcat catastrofal punctul 7

    9. Locul unde as vrea să trăiesc – Preponderent pe planeta Terra

    10. Culoarea mea preferata – Rosu, galben si albastru plus combinațiile acestora

    11. Floarea care-mi place – Mărgăritarul, si multe altele

    12. Pasarea mea preferata – Pasarea paradisului, corbul, codobatura

    13. Prozatorii mei preferați – Azi David Foster Wallace, ieri Dostoievski

    14. Poetii mei preferați – Nichita, Sorescu, Eminescu, Minulescu, Brumaru, Neruda, Pessoa…

    15. Eroii mei preferați din literatura – George Corson, Ulise, Daniel Martin, Antal

    16. Eroinele mele preferate din literatura – Paracetamola, Scarlett, Adnana

    17. Compozitorii mei preferați – Bethoven, Vivaldi, Morricone, Nino Rota

    18. Pictorii mei preferați – Dali,

    19. Eroii mei preferați din viața reala – Novak Djokovic

    20. Ce urăsc cel mai mult – prostia

    21. Calitatea pe care as vrea s-o am din naștere – nemurirea

    22. Cum as vrea sa mor – nicicum

    23. Greșelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgență – neintenționate si irepetabile

    24. Deviza mea – Mai presus de orice să-ti fii credincios ție însuti.

    (răspunsuri valabile azi, aici).

    Apreciat de 3 persoane

  7. Hm! Majoritatea vizitatorilor par a se codi să participe la leapșă sau sau/si să accepte „testul”. Or fi întrebări prea grele. 😦 😉 gen:

    Bruneta: Fată, ieri mi-am făcut testul de sarcină.
    Blonda: Si? Ti-au dat întrebări grele?

    P.S. La origine bancul era cu două blonde dar i l-am spus unui cârcotaș, care are mereu tendința excesului de interpretare (nu spun cine, persoana importantă), si mi-a zis că n-are logică să fie cu două blonde așa că l-am ajustat nițel. Știți si tu genul acela de persoană căruia dacă îi povestești Scufița Rosie o să-ti zică la urmă că atunci când vânătorul o scoate pe Bunica din burta lupului aceasta ar fi fiind in pielea goală… 😦 ??!! … pentru că un pic mai devreme, în poveste, lupul se îmbrăcase cu hainele bunicii.

    Apreciat de 1 persoană

  8. Stely said

    Principala mea trăsătura pozitiva – entuziasm ( discernamant) negativa- combativitatea

    2. Calitatea pe care doresc sa o întâlnesc la un bărbat – tandretea

    3. Calitatea pe care o prefer la o femeie – empatia

    4. Ce prețuiesc mai mult la prietenii mei –altruismul

    5. Principalul meu defect – angajamentele (promisiuni) care ma fac sclavul lor.

    6. Îndeletnicirea mea preferata – bloggeritul si competitiile de tenis. 🙂

    7. Fericirea pe care mi-o visez – sa fiu inteleasa

    8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire – sa moara copiii inaintea mea 😱

    9. Locul unde as vrea să trăiesc – Paris

    10. Culoarea mea preferata – portocaliu

    11. Floarea care-mi place – Passiflora (floarea pasiunii)sau florile de cactus, trandafirul

    12. Pasarea mea preferata – privighetoarea

    13. Prozatorii mei preferați – Mircea Eliade, Cartarescu ,Hemingway, Tolstoi , Jack London …

    14. Poetii mei preferați –Iv cel Naiv, Marin Sorescu , Nichita Stanescu
    15. Eroii mei preferați din literatura – Napoleon Bonaparte , D’Artagnan , Quasimodo ,Stefan Gheorghidiu , Ronbinson Crusoe, Ilie Moromete …

    16. Eroinele mele preferate din literatura –Vitoria Lipan, Tess Durbeyfield , Scarlet O’Hara , Anne Frank , Maitrey…

    17. Compozitorii mei preferați – Vivaldi, Beethoven, Ceaikovski ,Leonard Cohen, Mircea Vintila …

    18. Pictorii mei preferați – Salvador Dali, Nicolae Grigorescu, Vincent Van Gogh…

    19. Eroii mei preferați din viața reala –Mama

    20. Ce urăsc cel mai mult – secretomania

    21. Calitatea pe care as vrea s-o am din naștere – mai frumoasa si desteapta . 🙂

    22. Cum as vrea sa mor – in patul meu , inconjurata de cei dragi …

    23. Greșelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgență – din neatentie

    24. Deviza mea -fii buna si optimista .

    Animalul meu preferat -pisica (dragalasa, tandra , jucausa)
    pasăre -privighetoarea (vestitoarea primaverii )
    animal -caprioara (eleganta , sensibila , iute ..)
    Soarele (lumina, culoare, caldura , viata , veselie)
    Zidul cenușiu: mister ,teama , frustrare …

    P.S. Cam greu , printre picaturi ma uit si la tenis (Bianca Andreescu si Emma Rducanu -meci frumos …) Ha, ar fi o calitate sau defect ( fac mai multe lucruri deodata ) …

    Apreciat de 4 persoane

    • Si? Cine bate? Emma sau Bianca? Cu cine țineți?

      Mulțumesc pentru ca ați acceptat sa răspundeți întrebărilor din interviu (leapșă). Mai bine mai târziu decât niciodată. Din câte-mu amintesc 😉 data trecuta, desi erați prezentă ați evitat să participați explicit.

      Apreciază

      • Stely said

        A batut Bianca Andreescu dar si Sorana Cristea . Ana Bogdan a mancat bataie de la o pustoaica (pizdoaica) de 18 ani loc 193 .
        Cam greu fara Simona Halep si Djocovic (nici o emotie si nici bucurie…insa de dragul jocului si al competitorilor”se merita”. La 10 :30 joaca Andy Murray.

        Am participat cu placere . Pai ce fel de fondator al Arcei lui Goe as fi foat daca as fi tacut? Nu-mi place sa fac pe „mortu’n papusoi”. De altfel este un mare supliciu pentru mine sa ma abtin de la comentarii . Apoi, daca pana si „adore ” a raspuns „cuminte ” , eu care nu stiu sa tac(ma mult timp) ce as fi putut sa fac ? Ah, imi pare rau ca am exclus curajul de la trasaturile de caracter care mi s-ar potrivi. 🙂
        Am vazut ca la leapsa de data trecuta nu am comentat , dar banuiesc ca aveam vreo suparare (ceva) sau inca eram captiva pe alt blog… 😉
        A fost o leapsa frumoasa . Cu bloggeri unul si unul… Pacat ca nu se mai incumeta nici unul dintre ei n sa „raspunza” …

        Apreciat de 1 persoană

        • Sper să avem o finală Bianca – Sorana. Oare o fi posibil?

          In privința competiției de la băieți mă „îngrijorează” teribil ușurința cu care-i bate Carlos Alcaraz pe ceilalți, inclusiv pe tenismenul caracatiță. Presupun că mai devreme sau mai târziu Nole o sa aibă de furcă cu d-lui.

          Apreciază

          • Stely said

            Da, da … Am vazut reluarea din semifinala de la Indian Wels, cu Sinner. A fost nemaipomenit. Pe Medvedev l-a facut praf in finala. Mare pacat ca nu joaca si Djokovic. 😦 Iar de Simona chiar nu inteleg de ce naiba dureaza atat de mult pronuntarea verdictului(7 luni ) ? Am inteles ca se repeta analizele la suplimentul acela alimentar etc… Ar i frumos sa joace Sorana cu Bianca, dar la turneul de acum nu se poate decat daca vor ajunge in finala. Macar sa treaca in turul doi de Garcia, pe care a batut-o totusi in optimi la Indian Wells.dar nu cred ca se mai repeta figura si la Miami.

            Apreciază

        • Stely said

          Cand am spus ca nu am comentat „data trecuta” nu era vorba de genul de leapsa recomandat in topic(acum l-am citit) Am ajuns zilele trecute, cautam ceva , la o tema unde era o leapsa despre cand moare un blog. Despre acea leapsa stiam, si da, nici la aceea n-am comentat. De asta, pomenita acum ,chiar nu-mi amintesc sa fi fost prezenta … La leapsa aceea au participat mai multi bloggeri. Prima pe lista a fost Gabriela Savitsky. Era si Mitza Biciclista …O sa vad maine daca mai stiu unde si cum s-o caut …
          Asa, si cum stiti ca am fost prezenta ? 😮

          Apreciază

          • Cred că mai dificil v-ar fi d-voastră să dovediți că n-ați fost (cuantic) prezentă. 🙂

            Apreciază

          • Ceea ce m-a surprins (revăzând topicul si comentariile de la O leapșă, de acum 12 ani este însă perisabilitatea galopantă cu care se estompează trecutul. Majoritatea ancorelor postate acolo care făceau trimitere către articole si comentarii din Dilema Veche au dispărut fără urmă, plonjând acum direct in neant… In afara articolelor din Evenimentul zilei in care Cărtărescu si Tismăneanu îl rememorau pe proaspătul dispărut Alex Leo Serban, nimic altceva nu mai străbate până la suprafața prezentului. Au dispărut fără urma pagini, forumuri, bloguri, ca si când n-ar fi fost, dimpreună cu toate faptele si personajele care le animau existența. In cazul Certocrației conului Dorin e si mai (tragi)comică situația… la adresa respectiva gasindu-si culcuș un alt Dorin Tudoran din Australia. Omonimi din toate țările, uniți-vă!

            Apreciază

          • Stely said

            Gata , am gasit-o precum orbul Braila. Mi-am adus aminte de pasii pe care i-am urmat ca sa ajung la tema leapsei pe care o vizitasem zilele trecute . Am intrat pe „Restituiri” (apropo , le-ati cam lasat de izbeliste), acolo, la a un comentariu, mai jos, a am gasit un link din care am intrat laGabriela Savitsky unde are o leapsa si tot la un comentariu ,d-ei pomenea de Dl in termeni elogiosi si prezenta linkul cu leapsa de pe Arca lui Goe .Adica acesta :

            Cât trăieşte un blog?


            Merita citit (cu comentarii cu tot). Acolo veti gasi multi bloggeri de renume (o lume disparuta si la propriu ) care au raspuns frumos la intrebarile din leapsa.

            Apreciat de 1 persoană

          • Mda, aceea a fost o leapșă foarte reușită plină de tâlcuri, asezonată cu conversații șugubețe întreținute de comentatori cu haz si imaginație 🙂 Desi în mare măsura si-a păstrat valabilitatea si rosturile, dacă ar fi reluată azi ar avea nevoie de unele ajustări pe ici pe colea, si anume prin punctele esențiale. 🙂 In plus unii dintre cei ițiți pe acolo (personaje si/sau bloggeri) există-persistă încă, dar alții au dispărut, migrând cu cățel si purcel în universuri (complet) paralele (care de care mai paralele inegale)… Ar merita o reluare aniversară (cândva într-o zi de 3 Noiembrie) într-un an în care alinierea astrelor ar face posibilă conjunctura cu alte personaje si bloguri capabile de rezonanță magnetică cu chestionarul respectiv… Dar, momental, nu-s condiții propice unei astfel de dezbateri… Si oricum două lepșe în același an pe Arca lui Goe ar fi prea mult.

            Apreciază

  9. Ce-mi faci tu mie…
    1. Principala mea trăsătură: toleranța
    2. Calitatea pe care doresc să o întâlnesc la un bărbat: simțul umorului, onestitatea.
    3. Calitatea pe care o prefer la o femeie: simțul umorului, onestitatea.
    4. Ce prețuiesc mai mult la prietenii mei: loialitatea, discreția.
    5. Principalul meu defect: nu am, dar naivitatea ar putea fi un defect, în caz că aș avea unul.
    6. Îndeletnicirea mea preferată: scriu, citesc, joc poker, despic firul în patru.
    7. Fericirea pe care o visez: să fie copilul meu fericit.
    8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire: să nu-i fie bine copilului meu.
    9. Locul unde aș vrea să trăiesc: între două dealuri, într-o casă albă și curată, cu aer limpede și cer senin. Plus toate utilitățile. Am multe locații.
    10. Culoarea mea preferată: azi e roșu, dar am avut și perioada de verde, portocaliu și galben.
    11. Floarea care îmi place: florile de câmp și niște flori albe care se pun în buchet de umplutură (nu știu cum le zice).
    12. Pasărea mea preferată: cioara, struții africani.
    13. Prozatorii mei preferați: sunt mulți. Stefan Sweig, Jack London, Dino Buzzati, Umberto Eco și alții.
    14. Poeții mei preferați: Nichita Stănescu, Ion Barbu, Ștefan Augustin Doinaș, Emil Brumaru, Nina Casian.
    15. Eroii mei preferați din literatură: Martin Eden, prințul Mîșkin, Raskolnikov.
    16. Eroinele mele preferate din literatură: Nastasia Filipovna și fata din „Un veac de singurătate” care și-a luat zborul în timp ce întindea rufele la uscat (un fel de geamăna mea din literatură).
    17. Compozitorii mei preferați: Schumann, Brahms, Mozart, Șostacovici.
    18. Pictorii mei preferați: Anselm Kiefer, Adrian Ghenie (foarte talentat), Dali și alții.
    19.Eroii mei preferați din viața reală: profesorul Dinu Antonescu, cel mai principial om posibil.
    20. Ce urăsc cel mai mult: hidoșenia umană (parvenitismul, călcatul pe cadavre, prostia activă).
    21. Calitatea pe care aș vrea s-o am din naștere: invulnerabilitatea.
    22.Cum aș vrea să mor: la 100 de ani, în somn.
    23.Greșelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgență: greșelile făcute sub presiune emoțională.
    24. Deviza mea: „Hai, că poți”.

    Apreciat de 3 persoane

    • Merci, văd că a trebui să-ti alegi o deviză si s-o aplici că să accepți micul interviu.
      Anselm Kiefer, Adrian Ghenie ??? Wow. Din câte văd cred că ti se potrivesc perfect. Ai căutat mult după ei? 🙂

      Apreciază

      • De ce crezi, ție nu-ți plac? Pe Anselm l-am văzut la Berlin și m-am îndrăgostit pe loc (în două galerii diferite, la Hamburger Museum și Bastian Galery), iar pe Ghenie l-am auzit într-un interviu și m-a făcut curioasă. M-am îndrăgostit și de el, dar nu i-am văzut nicio operă. Așa că mi-am cumpărat un album.

        Apreciat de 1 persoană

        • Imi plac si mie dar nu așa de „distinctiv”… încât să mă îndrăgostesc pe loc. Dacă m-as îndrăgosti de tot ce-mi place as fi completamente copleșit de sentiment… întrucât sufăr de o lipsa de discernământ teribilă si îmi plac o mulțime de lucruri, fapte, fenomene si nu numai. 🙂

          Apreciază

  10. Nu știu alții cum sunt, dar mie mi-a făcut plăcere sa citesc răspunsurile altora la interviul/leapșă… încercând să suprapun ce rezultă din aceste răspunsuri cu ce-mi imaginam eu despre personajul cu pricina. In general am primit confirmări, zic eu. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Oana said

      Și mie mi-a făcut plăcere să citesc răspunsurile voastre – ale dvs, ale celor invitați!
      Mulțumiri pentru prilej. M-a bucurat parcurgerea rândurilor-răspuns. Sunteți o comunitate faină!
      Mă bucur că v-am descoperit, că vă citesc și vă mulțumesc că m-ați acceptat printre vizitatori/ comentatori.

      Apreciază

      • Meritele vă aparțin în primul rând d-voastră pentru mărinimie, îngăduință, toleranță, generozitate. Nu-i puțin lucru să ridicați micul grup ad-hoc la rangul de comunitate. La fel si meritele (sau vina 🙂 ) pentru prezența în rândul vizitatorilor/comentatorilor vă aparține integral, chit că încercați să dați vina pe noi. 🙂

        Apreciat de 1 persoană

  11. Florin said

    De, cu leapșa nu prea le am. Dar mă încântă că primiți, din când în când, un câne pe Arcă. Cunosc și eu majoritatea din acest lot, mă onorează cei mai mulți dintre cei cu care m-ați asociat.

    Apreciat de 1 persoană

  12. Dezlegarea micului test „psihologic” pe care l-am cules cândva din folclor este următoarea (în interpretarea autorului anonim):

    a) Soarele reprezintă viața, iar atributele pe care i le asociezi denotă atitudinea ta față de viată.
    b) Marea ar reprezenta dragostea (si ca urmare atributele acordate artă cum percepi tu dragostea).
    c) Animalul pe care-l alegi ar fi fiind felul în care te vezi sau te crezi tu însuti,
    d) pasarea ar fi modul în care te văd sau te cred alții, ceilalți, iar
    e) zidul cenușiu simbolizează moartea.

    Acuma poți sa revezi răspunsurile tale si ale altora prin prisma acestei interpretări (poate naive) si să apreciezi în ce măsură se potrivesc. 🙂

    Apreciat de 2 persoane

    • Acuma faptul ca Adore omisese initial Marea din ecuație (revenind însă impetus pentru a nu o lăsa nerezolvată) ori că d-na Stely are două animale (pisica si căprioara) si nicio mare, nu știu cum s-ar putea interpreta… 🙂

      Apreciat de 1 persoană

      • Stely said

        Daa, am vazut ca am pus doua animale , dar ciudat din ce imi dau seama fac parte din aceeasi gama (nu ar strica testul,adica) Despre mare abia acum vad ca am omis-o. Dar inainte de a ma apuca sa scriu , ma gandeam cam ce sa raspund . Ei bine, as fi raspuns ca o vad imensa si o simt ca o chemare(imbratisare) …
        Si da, unele se potrivesc , cum ar fi interpretarea zidului, insemnand ca mi-e teama de moarte. La animale , recunosc ca mi-ar fi placut sa fi fost o pisica fara griji , libera de obligatii , lenesa si adorata …
        Si sa fiu eu oare iute ca o caprioara ? Oi fi fost mai demult …hmm…
        Si cum m-ar vedea altii intr-o privighetoare ? Bine naiba ca nu am pus pupaza … 🙂

        Apreciat de 2 persoane

    • Oana said

      Vaaaai… ce interesant! Cu excepția chestiei cu Calul (adică eu clar nu mă vad măiastra ori frumoasă), se potrivesc toate! Adică… se explică multe.
      Mulțumiri! O seară/noapte bună!

      Apreciat de 1 persoană

  13. […] trântit Domnul Goe o leapșă – ca să spun așa, pentru că leapșa are și sensul unei lovituri date altuia cu palma […]

    Apreciază

    • Aldus tot Aldus… Dacă tot ții să comentezi răspunsurile altora de ce nu le-ai comentat chiar pe ale lui Alex Leo Serban si/sau pe cele ale comentatorilor Polichinelle, Kibby, Serafina Dafinescu, dl.Goe de la topicul initial O leapșă? Te-au intimidat?

      Apreciază

      • Stely said

        Am intrat din curiozitate la Aldus sa vad raspunsurile lui. N-am reusit sa citesc decat un sfert din ce a propus el. Daca a vazut bine ,toate raspunsurile noastre au fost scurte fara prea multe explicatii .E adevarat ca unele dintre ele ,mai ales cele din dreptul meu , au fost cam stangace , dar macar au fost sincere . Pe cand raspunsurile lui , atat cat am reusit sa citec au parut false . Leapsa , asa cum a fost propusa de bloggeri , este un fel de stafeta inspirata dintr-un joc din copilarie . Loviturile acelea despre care vorbeste el sunt niste usoare atingeri cu mana pe care le primeste alagatorul prins din urma de catre celalalt alargator ca semn ca l-a intrecut , fiind deci mai bun.Eu cred ca Aldus a preluat leapsa nu de dragul jocului ci de a plati niste polite . Dupa interpretarea lui asa a fost . Cred ca daca a jucat leapsa in copilarie a iesit cu bataie in toata regula .

        Apreciază

        • Aldus nu pare a vorbi si el așa ca toata lumea de dragul vorbitului si gânditului… Omul nu pare nici măcar a exersa si experimenta vorbirea si gândirea… el pare doar a căuta validarea gestului în sine. Pogoanele lui de vorbe se reduc la un singur lucru, la un simplu binom format dintr-o întrebare auto-adresata si un răspuns auto-acordat. Întrebarea adresată sieși este: „Măi ce fac eu aici? Vorbesc sau nu? Este asta vorbire sau nu?”. Tot el își răspunde spontan: „Bineînțeles. Aceasta este vorbire. Asa este vorbirea. Asta e si alta n-are cum.”. Din motive de la sine înțelese omul are nevoie de martori care să pară că vorbesc cu el. Unele efecte născute din acest proces sunt câteodată nostime, alteori bizare sau comice. Uneori treaba asta chiar lasă loc de vorbă si comentarii… ceea ce-i întărește omului convingerea că el chiar vorbește, scrie, gândește… 🙂 Omul recunoaște cu seninătate dezarmantă că nu-si pierde timpul să citească ce (proze) scriu / au scris alții (consacrații) fiind ocupat să scrie el însuși (în fapt să mimeze vorbirea), iar acest lucru îl protejează în fața riscului de a afla si înțelegea ce Dumnezeu înseamnă vorbirea si gândirea. Dacă prin absurd ar afla (Doamne ferește!) omul s-ar bloca instantaneu, ar amuți complet, mai asurzitor chiar si decât dl. Nimeni. Aldus este un soi de ChatGPT empiric, primitiv, doar că de natură biologică, cu auto-amorsare.

          Apreciază

      • Aldus said

        Nu m-am dus chiar până acolo. Nici cu cititul atent și nici cu scrisul. Articolul meu a ieșit, și așa, foarte lung. Dacă m-aș fi dus, cred că aș fi putut nota o evoluție (de atunci și până azi) în ceea ce privește răspunsurile tale.

        Apreciază

  14. Suzana said

    https://suzanamiu.blogspot.com/2023/03/invitatie-la-leapsa.html
    Raspunsul la leapsa!
    Seara buna!

    Apreciat de 3 persoane

  15. daurel said

    Sunt jocuri interesante!
    Cred că merită să le încerc.
    Mulțumesc pentru menționare!

    Apreciat de 1 persoană

    • Multumesc pentru ecou! Initial când v-am remarcat blogul si am constatat că avem aceeași temă grafică am crezut că este o simplă coincidență, dar după ce m-am uitat mai atent si am văzut felul în care navigați cu el printre punctele de d-voastră de interes mi-am dat brusc seama că nu-i deloc o simplă coincidență. M-am regăsit aproape pretutindeni în propunerile pe care le faceți publicului, simțindu-mă minunat si confortabil, ca acasă. Aveți un blog pe care-l recomand cu căldură oricăruia dintre navigatorii care caută relaxare, bună dispoziție, nostalgie… Probabil că un astfel de blog as fi construit si eu dacă, în părțile acelea în care în care ne asemănam, as fi fost de 3-4 ori mai talentat si mai răbdător… Ce să zic? Felicitări. 🙂

      Apreciază

  16. […] Nu știu ce caut printre nominalizații la completat chestionare tip oracol gimanzial, conceput de unul care mă consideră o „țățică nemântuită”. Sau știu, dar pretind că nu știu, de dragul jocului. În mod normal, ar trebui să-i ignor interogatoriul naiv și să-mi văd de-ale mele, dar nu poți lăsa cu mâna întinsă un tip care cerșește atenție cu atâta disperare.Așa că, iată răspunsurile precupeței de pastile și alte bălării pentru stimabilul Goe: […]

    Apreciază

    • D-na Renata s-a îmbrăcat în pijamaua sa cu elefanți roz si s-a vârât sub plapumă, în patul lui Procust, dar nu înainte de se fi încuiat pe dinăuntru (cupeu separat, care va să zică, mă-nțelegi, tragi perdeluțele si poți să dormi până dincolo de Filiași)… Si așa, otrăvită în cele cinci simțuri, stă si așteaptă (ce?, biletele pe sub ușă?), în timp ce prin fereastră, îi vin de afară, de pe peron arome de gogoși calde, de la tanti Veronica, în gară la Titu, unde trenul ‘mneaei e tras pe linie moartă. Dacă nu-i convinge măcar pe alde șamanu ori Dr. Vader să completeze întrebările oracolului gimnazial putem zice că s-a întins mult mai mult decât îi e plapuma si (vai) mult prea puțin pentru standardele patului cu pricina, d-ei fiind muuult prea scurtă. Pepin nu alta 🙂

      Apreciază

      • Taman așa, neaGoe!… M-ai prins în opțait. Ai ghicit totul, numai că nu e pijama cu elefanți roz, e cămeșă de forță majoră cu girafe ecosez, nu e patul lui Procust (atâta pat știi și matale!), e patul puștilor din cartier, și nu m-am încuiat pe dinăuntru ci pe dinafară, dar puștii, șapte la număr și dați dracului, nu vor să mă primească sub plăpumioara lor, și stau afară și-o aștept pe măștihoaia de Tanti Vero, să-mi aducă un măr copt și otrăvit cu scorțișoară și zacăr ars inclus. Pe care o să-l mâncăm amândouă, așteptând Mocănița în gară la Vișeu, ca două Alba-Neagra ca Zăpada.

        Apreciat de 1 persoană

        • @Renata – Cică câtă luciditate, atâta suferință. Tragi-comedia personajului pe care-l întruchipați devine din faptul că, în momentele de luciditate, realizați discrepanța enormă dintre ce sunteți în realitate (sora lui Aldus) si ce ați vrea să a/păreți anturajului de bogdaproste din mirifică lume virtuală (care vă ține loc de realitate si de toate celea (…))… Din păcate luciditatea intermitentă din dotare nu reușește să risipească auto-amăgirea care vă face să credeți că discrepanța aceea nu-i vizibilă publicului. Așa de teamă vă este că publicul ar putea afla (ceea ce el oricum stie deja) încât, pentru a păstra „secretul”, sunteți în stare de cele mai jalnice mizerii (cenzură, asmuțiri, bârfă, scormoniri la întâmplare după detalii „compromițătoare” în realități private… ca să le numesc doar pe cele relativ benigne – E nevoie să vă amintesc că sunteți datoare să-i cereți scuze lui Daniel Onaca, în numele farmacistei si siajului?)

          P.S. Drăguță încordarea literară pe care o pro-pui (în virtutea dreptului la replică)… si nostime veleitățile de Albă ca zăpadă… Dar… Care 7? Câteodată Vlădean, uneori Klaus, papag-Aldus si papa-Gigli… De unde 7? Poate unu, două, vântul?

          Cică Albă ca zăpadă si cei șapte pitici au făcut un party cu fursecuri si sucuri. Piticii i-au oferit prințesei „7 Up”, iar ea le-a dat „Fanta”. Si sa vezi distracție. Cealaltă tanti n-ar prea avea loc la petrecere decât pentru eventuale traduceri, cum ar fi de pildă tălmăcirea franțuzismului „voyerism”, în „vizionare plăcută”.

          Văd că n-ai mai reușit de amar de vreme să-i scoți din amorțeală pe alde șamanu si dr. Vader? Te pomenești că i-ai numărat din oficiu pe lista celor 7 magnifici. Te pomenești ca l-ai inclus si pe d-l Goe, ca sa-ti iasă numărul. Ai fi în stare. 😦

          Apreciază

        • @Renata (bis) – Dar… dacă Ivan Aivazovski nu si Ivan Ivanovich… Shishkin? Sigur îi place si lui Vădean… 🙂

          Apreciat de 1 persoană

          • Hi Ren
            ======================================
            Hi there Ren
            Its been a little while,
            Did you miss me?
            You thought you’d buried me, didn’t you? Risky…
            Because I always come back
            Deep down you know that…
            Deep down you know I’m always in periphery
            Ren aren’t you pleased to see me?
            It’s been weeks since we spoke bro, you know you need me
            You’re the sheep, I’m the shepherd
            Not your place to lead me
            Not your place to be biting off the hand that feeds me
            Hi Ren
            I’ve been taking some time to be distant
            I’ve been taking some time to be still
            I’ve been taking some time to be by myself
            Since my therapist told me I’m ill
            I’ve been making some progress lately,
            And I’ve learnt some new coping skills
            So I haven’t really needed you much man
            I think we need to just step back and chill
            Ren, you sound more insane than I do
            You think that those doctors are really there to guide you?
            Been through this a million times
            Your civilian mind is so perfect at always being lied to
            Okay, take another pill boy
            Drown yourself in the sound of white noise
            Follow this 10 step program, rejoice!
            All your problems will be gone! Fucking dumb boy
            Nah mate, this time it’s different man trust me
            I feel like things might be falling in place
            And my music’s been kinda doing bits too
            Like I actually might do something great
            And when I’m gone maybe I’ll be remembered
            For doing something special with myself
            That’s why I don’t think that we should talk man
            Cause when your with me it never seems to help
            You think that you can amputate me?
            I am you, you are me, you are I, I am we
            We are one, split in two that makes one so you see
            You got to kill you if you wanna kill me.
            I’m not left over dinner, I’m not scraps on the side,
            Oh your music is thriving? Delusional guy!
            Where’s your top ten hit? Where’s your interview with Oprah?
            Where are your grammies Ren?
            Nowhere!
            Yeah but, my music’s not commercial like that
            I never chased numbers, statistics or stats
            I Never write hooks for the radio, they never even play me
            So why would I concern myself with that?
            But my music is really connecting,
            And the people who find it respect it,
            And for me that’s enough ‘cause this life’s been tough
            So it gives me a purpose I can rest in
            Man you sound so pretentious!
            Ren your music is so self centred,
            No one wants to hear another song about
            How much you hate yourself… trust me
            You should be so lucky having me inside you to guide you,
            Remind you to manage expectations,
            Provide you perspective, that thing you neglected, I get it
            You wana be a big deal… Next jimi hendrix? forget it
            Man it’s not like that
            Man it’s just like that I’m inside you you twat
            Nah it’s not man your wrong, when I write I belong
            Let me break the fourth wall by acknowledging this song
            Ren sits down,
            Has a stroke of genius,
            He wants to write a song that was not done previous
            A battle with his subconscious…
            Eminem did it
            Played on guitar
            Plan B did it
            Man your not original you criminal, rip off artist,
            The pinnacle of your success is stealing other people’s material
            Ren mate we’ve heard it all before
            Ohh „she sell sea shells on the sea shore”
            Fuck you I don’t need you, I don’t need to hear this,
            Cause I’m fine by myself, I’m a genius!
            And I will be great, and I will make waves
            And I’ll shake up the whole world beneath us
            That’s right speak your truth,
            Your fucking god complex leaks out of you
            It’s refreshing to actually hear you say it!
            In stead of down play it…
            „Oh the music Is all about the creative process
            And if people can find something to relate to
            Within that then that’s just a bonus”
            Fuck you ima fucking kill you Ren
            Well fucking kill me then
            Let’s fucking have you Ren
            I’m a do it, watch me prove it, who are you to doubt my music?
            ‘Cause I call the shots I choose if you die
            Yeah I call the shots and so i who choose who survives
            I’ll tie you up in knots then I’ll lock you inside
            News flash…
            I was created at the dawn of creation,
            I am temptation
            I am the snake in Eden,
            I am the reason for treason
            Beheading all Kings,
            I am sin with no rhyme or reason,
            Sun of the morning, Lucifer,
            Antichrist, father of lies,
            Mestophilies,
            Truth in a blender,
            Deceitful pretender,
            The Banished avenger,
            The righteous surrender
            When standing in-front of my solar eclipse,
            My name it is stitched to your lips so see
            I won’t bow to the will of a mortal, feeble and normal
            You wana kill me? I’m enteral, immortal
            I live in every decision that catalysed chaos
            That causes division
            I live inside death, the beginning of ends
            I am you, you are me, I am you Ren
            Hi Ren… I’ve been taking some time to be distant,
            I’ve been taking some time to be still
            I’ve been taking some time to be by myself
            And I’ve spent half my life ill
            But just as sure as the tide start turning
            Just as sure as the night has dawn
            Just as sure as rain fall soon runs dry
            When you stand in the eye of the storm
            I was made to be tested and twisted
            I was made to be broken and beat
            And you know me my will is eternal
            And you know me you’ve met Me before
            Face to with a beast I will rise from the east
            And I’ll settle on the ocean floor
            And I go by many names also
            Some people know me as hope
            Some people know me as the voice that you hear
            When u loosen the noose on the rope
            And you know how I know how I know that I’ll prosper?
            Because I stand here beside you today
            I have stood in the flames that cremated my brain
            And I didn’t once flinch or shake
            So cower at the man I’ve become
            When I sing from the top of my lungs
            That I won’t retire I’ll stand in your fire
            Inspire the weak to be strong
            And when I am gone I will rise
            In the music that I left behind
            Ferocious persistent, immortal like you
            We’re a coin with two different sides
            When I was 17 years old I shouted out into an empty room,
            Into a blank canvas, that I would defeat the forces of evil,
            And for the next 10 years of my life I suffered the consequences…
            With Illness, autoimmunity and psychosis
            As I got older I realised that there were no real winners
            Or no real losers in physiological warfare
            But there were victims and there were students
            It wasn’t David verses Goliath, it’s was a pendulum eternally
            Swaying between the dark and the light,
            And the brighter the light shone, the darker the shadow it cast
            It was never a battle for me to win, it was an eternal dance,
            And like a dance, the more rigid I became the harder it got
            The more I cursed my clumsy footsteps the more i suffered
            And so I got older and I learned to relax,
            And I learned to soften, and that dance got easier
            It is this eternal waltz that separates human beings
            From angels, from demons, from gods
            And I must not forget, we must not forget, that we are human beings.

            Apreciază

  17. Din poza postată on topic mie mai întâi mi-a sărit în ochi maimuța. Tu ce-ai văzut la prima privire? Sau, mă rog, a doua, a treia, ce animăluț ti-a sărit primul în față?

    Există niște interpretări (inofensive) care vor fi publicate mai târziu. 🙂

    Apreciază

  18. Dacă ai văzut prima oară leu
    Leul este numit și regele junglei și asemenea lui, ai abilități înnăscute de lider. Cei din jurul tău cred că ești o persoană ambițioasă și încrezătoare, motiv pentru care te respectă.

    Dacă ai văzut prima oară pisica
    Asemenea pisicii care se cațără hotărâtă pe un gard înalt, manifești și tu acea determinare și hotărâre care te ajută să mergi mai departe, indiferent de situație. Ești perceput de către cei din jurul tău ca fiind o fire foarte hotărâtă, uneori introvertită și determinată.

    Dacă ai văzut prima oară lupul
    Cei din jurul tău te percep ca fiind o fire misterioasă și ascunsă. Ești, de altfel, o fire ambițioasă și aștepți foarte multe de la propria persoană. De aceea, ești dispus să treci peste îndoieli și momentele dificile ce pot apărea.

    Dacă ai văzut prima oară balena
    Ești perceput ca fiind încrezător în propria persoană și în ceea ce-ți dorești de la viață. Atunci când iei decizii dificile, îți asculți întâi inima.

    Dacă ai văzut prima oară calul
    Asemenea cailor sălbatici care aleargă pe pășune, ai și tu aceeași dorință de libertate și spirit pentru aventură. Cei din jurul tău te văd o persoană puternică, care își găsește drumul, indiferent de situație.

    Dacă ai văzut prima oară bufnița
    Cei din jurul tău te consideră inteligent, perfecționist, dar, totodată și sensibil. De asemenea, tinzi să acorzi o atenție sporită detaliilor, fapt ce te ajută să treci peste situațiile dificile.

    Dacă ai văzut prima oară vulpea
    Ești o fire pasionată și curajoasă, iar cei din preajma ta te văd ca pe o persoană atrăgătoare și ambițioasă, care obține totdeauna ce vrea.

    Dacă ai văzut prima oară maimuța
    Îți place să râzi și ești perceput ca fiind o fire jucăușă. De asemenea, tinzi să-ți ascunzi adevăratele gânduri și poate dificil pentru cei din jurul tău să-ți ghicească intențiile.

    Dacă ai văzut prima oară elefantul
    Ești perceput ca fiind o fire altruistă, cu o inimă mare. Ai mare grijă de cei din jurul tău, chiar dacă iei nu manifestă aceași grijă față de tine.

    ***

    Acestea fiind zise tot ce se mai poate adaugă ar fi că despre cei care au văzut (si) alte animale în poză se poate spune că au o foarte buna imaginație. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Stil unic! said

      Dacă ai văzut prima oară girafa
      Girafa este un simbol al nobleței și demnității (datorită posturii sale), curiozității și previziunii (datorită gâtului lung).Girafa este un animal care simbolizează intuiţie, privind spre viitor, calm, dulce și grandios.

      Apreciază

  19. Stely said

    Ce naiba este aratarea aceea din dreapta jos ? Am vazut picioarele cu mers de urs si capul ,apoi am urmat conturul de culoare rosie . E adevarat ca nu era clar (conturul) dar in afara de maimuta, bufnita, cal ,pisica , girafa (desi vad ca nu este specificata la interpretari) nu am reusit sa identific ce sunt imbarligaturile acelea de culori si linii.
    Banuiesc ca acolo unde am crezut ca este ursul sunt de fapt doua animale , avand in vedere ca se intrepatrund doua culori.😐

    Apreciază

  20. Am văzut maimuța prima dată, deși aș fi vrut să văd bufnița, să nu dau rău la interpretare. Trist este că nu văd neam bufnița, nici acum, că știu că există.

    Apreciază

    • Stely said

      @Adolescentrebelcom
      Iti spun unde este bufnita daca imi spui unde sunt vulpea si lupul . Daca nu astea atunci balena .😕

      Apreciază

    • @Adore – Frumos eșantion de onestitate. De chic. Desi comentezi după ce a fost postată dezlegarea, ne lași să aflam ce animal ti-a apărut la prima strigare si ce animal ai fi preferat la libera alegere, fără să încerci să trișezi… Desi faptul că nu reușești să vezi bufnița (poate nici nu există, fiind menționată așa la mișto, întru derutarea publicului 🙂 ) îmi trezește unele suspiciuni. Ne-văzând-o (nici după război) nu te puteai încumetă să riști ridicolul si să spui că bufniță ai văzut, opțiunea pentru onestitate fiind, în acest context, cea confortabilă. Cu toții suntem onești dacă e mai confortabil așa. Si viceversa. 🙂 Ca-n viață, societate, politică… Am citit undeva că o societate e cu atât mai avansată cu cât reușește să facă majorității cetățenilor săi să le fie mai confortabilă onestitatea decât hoția.

      Apreciază

  21. Recapitulare. In afara celor care au acceptat oferta chiar aici la fața locului, am remarcat ca aceeași leapșă a mai fi preluată si pe alte bloguri de alți câțiva care au rezonat într-un fel sau altul cu ideea respectivă. Din ce-am văzut eu aceștia ar fi fiind:

    a) Renata:La plesneală

    b) Suzana: Invitatie la Leapsa

    c) Dana: Leapșa – Chestionarul lui Proust

    d) Aldus:Lepșa lui ALȘ

    Cu toții au produs răspunsuri foarte interesante amorsând comentarii si ecouri captivante pe alocuri. Lumi întregi, strecurate printre cuvinte. 🙂

    Apreciază

  22. iamiulia said

    Deși întîrziat, m-am gîndit că nu mi-ar dăuna, totuși, dacă aș răspunde la unele întrebări.

    1. Principala mea trăsătura – ingeniozitatea
    2. Calitatea pe care doresc sa o întâlnesc la un bărbat – pe plan romantic? să fie înalt, cu restul ne descurcăm noi
    3. Calitatea pe care o prefer la o femeie – inteligența (la oricine)
    4. Ce prețuiesc mai mult la prietenii mei – principiile
    5. Principalul meu defect – lipsa curajului
    6. Îndeletnicirea mea preferata – să îmi imaginez scenarii fictive din care eu mereu ies în avantaj
    7. Fericirea pe care mi-o visez – să mă retrag undeva unde pot să duc un trai liniștit, unde să am o căsuță a mea, o grădină cu flori de îngrijit, după ce am experimentat din toate și din tot în tinerețe
    8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire – păduchii.
    11. Floarea care-mi place – nu pot să mă decid, îmi place ipcărigea, îmi plac lalelele, îmi place regina nopții (pentru miros și pentru faptul că-i nocturnă), îmi plac trandafirii
    12. Pasarea mea preferata – vie
    13. Prozatorii mei preferați – mi se pare că o repet prea des, dar Dostoievski și Bulgakov (deocamdată)
    18. Pictorii mei preferați – Kai Althoff
    20. Ce urăsc cel mai mult – oamenii (îi și iubesc cîteodată, e ok)
    21. Calitatea pe care as vrea s-o am din naștere – aș da orice să fiu extrovertă. sau aproape orice, sînii îi păstrez.
    22. Cum as vrea sa mor – liniștită
    24. Deviza mea – ei, noi să fim sănătoși!

    Apreciat de 1 persoană

    • @Iamulia – Cu siguranța că n-ar fi putut dăuna. N-ar avea cum, principala trăsătură a Arcei lui Goe fiind, de altminteri, inofensivitatea. 🙂

      Hm! Principala trăsătură – ingeniozitatea ?! As zice că ai oferit si un eșantion (prin răspunsul la întrebarea 21) 🙂

      Cred că foarte inspirata este si alegerea pictorului favorit, căci denotă o compatibilitate organică profundă. Interesant că v-ați întâlnit.

      Văd că răspunsul acordat ultimei întrebări l-ai ilustrat/aprofundat într-o proza scurtă la blog. Urmează si celelalte?…

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu